CRAK THAD HOME BOY!!!

15.09.2010., srijeda

Ljubice i zumbuli, tratinčice i lavovi

Pozdrav prijatelji. Da se odmah ispričam što je prošlo dulje vremena kako nisam osvježio ovaj blog. Nije stvar ne imanja inspiracije ili nekakve spisateljske krize, stvar je u tome da nažalost nisam mogao. Bio sam hospitaliziran, ponovno.

No, sada je sve u redu. Doma sam, radim si nescaffe s vanilijom i upravo slušam ptičice kako pjevaju u ovo radnosno doba. Ljudi užurbano hodaju prema tramvajima i vlakovima kako bi stigli na posao, oni sretniji među njima se voze, a ja, Edouard-Bernard Dropulić, ispijam još jedan gutljaj ove žarkosmeđe tekućine koja mi tako godi grlu. Što me i dovodi do objašnjenja. Naime, bio sam na operaciji mandula. Znam, znam, trebao sam to obavit još dok sam bio mali, ta govna se znaju svako malo upalit i sjebat sve, ne morate mi ponavljat. Međutim, stvar je u tome da sam ja oduvijek bio odličnog zdravlja. Možda i previše odličnog! U bolnici sam upoznao doktora koji mi se svidio. Zove se Marin. Poprilično mi se sviđa njegov nastup, to što je stalno u toj seksi kuti, ali mu svejedno tu i tamo proviri mali bubać kroz raspor na istoj. Mislim, i dalje ga drži u trapericama, ali mora da je neka grdosija kad se tako hrabro probije kroz sve te slojeve.

Ali ne sviđa se on meni samo seksualno. Tako je pametan, zna sve bolesti, a da ne govorim da je vidio moje grlo iz perspektive iz koje nije ni Msrtinov kurac :). Jedva mu čekam popušiti. Jedva čekam da mi nabije svoju kurčinu u grlo koje je operirao i razjebe ga svojim kurcem, tako da ga opet morat operirat, pa da ga onda opet sjebe svojim kurcem i svrši mi po šavovima i pljune mi po faci i ošamari me, pa me izjebe u dupe kao zadnju kurvu i samo se okrene na drugu stranu i prdne, ne dajući mi ni priliku da se malo mazim s njime. A ako pokušam, sterat će me u kurac, brzo se dić i ostavit pedesetak kuna na noćnom stoliću i pri izlasku iz stana reć samo "ima da odjebeš dok se vratim s posla".

To je moj idealan muškarac.

Marine, volim te.
- 06:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tužni bloh samo, tuž noča kao ne pojedni konpot od šlijive sa ćokoladom koia ie pobjelila ot starenija

Bloho vi koi su sve iedni ier nema veze tuž noča...

Prok leti bro jać

Od vratno Tko hr vacts ki gene rat!!!