CRAK THAD HOME BOY!!!

10.09.2008., srijeda

VOPPY

Pozdrav.

Nije me bilo neko vrijeme na ovom blogu, jer sam opet bio hospitaliziran. Doktoru Štemajzlu se očito nije svidjelo kada sam mu u ordinaciju došao spuštenih hlača, govoreći "Jebao sam ti mater danas, jebao sam ju, a jebala je ona i mene. Šta gledaš koji kurac, znam da želiš ovu kurčinu od prvog dana terapije". Krenuo sam mu spolovilom prema ustima, kada je pobjegao i pozvao osiguranje. Tako da sam dobra 3 mjeseca proveo, kako se to moderno kaže, hospitaliziran. Prava je istina da su me šibnuli na jebene lijekove i da ih je bolio kurac kako je meni, Edouardu-Bernardu Dropuliču.

"Terapija" sama po sebi nije pomogla. Ali abnormalne količine određenih lijekova zbog kojih mi jetra i dan danas pati jesu. Šopali su me svim. A ja sam samo želio malo Martinove sperme u svojim ustima.

Dijagnosticirali su mi poremećeje. Liječili su me od njih. Bili su tu i elektrošokovi u igri. Jako dobro za erekciju, moram vam reći ;).

Pušio sam kurac svima u tom jebenom zatvoru. Svi koji su htjeli, dobili su komad mene. Naravno, nije ih bilo puno, jer ih je većina bila na lijekovima koji ubiju i najmanju količinu libida. Ali našlo se par muškarčina kojima sam slasno i svakodnevno praznio testisne rezervoare i gutao im nerođenu djecu. Popušio sam im svima, jebote, kako je bilo dobro.

Popušit ću i tebi.

Angry

Nego, bio sam danas na benzinskoj, išao sam kupit cigarete. U Dubravi. Kad dođoše neki kvartovski dečki i kažu "Ja bih jedno vopi". Naravno, u napadaju panike, ja sam čuo "Ja bih jedno VOPPY". I Voppy se pojavio. Samo sam krenuo prema njemu i bacio mu se pred nogama na koljena, otkopćavajući mu šlic. VOPPY VOPPY TU IE VOPPY ;)

Nokautirao me, jebo mu bog mater. Sad sam doma i pijem. A sljedeći put kad iziđem van... popušit ću mu taj kurac retardirani.

Angry

Angry
- 04:36 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tužni bloh samo, tuž noča kao ne pojedni konpot od šlijive sa ćokoladom koia ie pobjelila ot starenija

Bloho vi koi su sve iedni ier nema veze tuž noča...

Prok leti bro jać

Od vratno Tko hr vacts ki gene rat!!!