") vmax hrvatska

srijeda, 23.05.2007.

Otvoren je novi forum croVmax-a !!!

FORUM

23.05.2007. u 10:49 • 0 KomentaraPrint#

četvrtak, 17.05.2007.

Plan za idući susret - Assisi, Italija 02.06.2007

Nismo još ni sredili utiske od našeg prvog susreta a već nas vuče nešto novo.

Evo Vmaxeri a i ostali, pozivam vas da nam se pridružite, malo za promjenu, na jednom od ljepših susreta u centru Italije, na susretu u Assisi-u pokraj Perugie koji se održava u isto vrijeme kad i njihova poznata fešta od trešanja.

Naši gosti u Umagu koji su prevalili dosta kilometara da bi nam došli u posjetu, a to su članovi klubova V.M.O.A Italija (VMax Owners Association - ogranak Italija) i talijanskog Mein-Teil kluba, su nas pozvali na ponovno druženje ali sad kod njih.

Plan je slijedeći:
Zadar-Ancona-Assissi-Ancona-Zadar.
Cijena trajekta je cca 145 kuna motor, 280 kuna osoba paluba (6 sati vožnja brodom) u jednom smjeru. Za povratnu kartu 20% popusta.
Assisi:
Ovako su mi rekli: Assisi je jedan dosta pobožan grad. Naime S.Francesco iz Assisi-a poznat je kao zaštitnik Italije.
Nešto više na http://www.comune.assisi.pg.it/
Moto-susret:
Za one koji ne znaju talijanski, evo prijevoda:

2.6.2007, u očekivanju fešte od trešanja u mjestu Capodacqua u blizini mjesta fešte održati će se teritorijalni susret što je ujedno i pravo vrijeme za Vmax.
Detalji programa:
-Đir cca 100 KM
ASSISI stanka
S.MARIA DEGLI ANGELI - COSTANO - PASSAGGIO DI BETTONA - CANTALUPO (stanka kantina DIONIGI) - BEVAGNA - FOLIGNO - NOCERA (Stanka)- VALTOPINA - COLLEPINO - SPELLO- CAPODACQUA (dolazak)
-Kuota za đir E.15,00 sadrži opremu?, doručak i ručak.
-EURO 10,00 samo đir (doručak i nešto na stankama u điru)
polazak u 10:00
Tko dolazi izvana i želi prenoćiti, obratiti se:
HOTEL VICTOR OSTELLI TEL 075 8064526 FAX 075 8065562
E-MAIL info@victorhostel.com

Tko ide s nama ?

Pozdrav
Mrs.O, preds.

17.05.2007. u 08:11 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 14.05.2007.

6.susret staaarih rokera 2007 i 1. susret croVmaxa

Zasad evo samo par slika ali bilo je fantastično. Vrijeme prekrasno, sve skupa 26 maxeva iz Hrvatske(10), Italije(11), Belgije(3), Srbije(1) i iz Švicarske(1).
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Mario (predsjednik staaarih rokera) i maxi (tajnik croVmax-a)
slike 1
slike 2
Najnovije slike

14.05.2007. u 08:25 • 2 KomentaraPrint#

utorak, 06.02.2007.

Osnovana Udruga Vmax Vozača Hrvatske - "CroVmax"

Udruga UVVH CroVmax je registrirana, sjedište je u Rijeci i naš prvi susret može početi thumbup
Trenutno službeno brojimo 8 članova.

Susret. Pokret za Umag je u 12:00 iz Opatije u subotu 12.05.2007. Mole se članovi da dođu koji sat prije, sa okupljanjem počinjemo već oko 10:30 u Opatiji. Svi ostali necrovmaxi mogu nam se također pridružiti.

Ako se netko od Vmaxera nađe već u petak u Umagu na staaarirokerima neka se javi (099/2137002). Naime, u petak dolaze članovi dva Vmax kluba iz Italije VMOA (Vmax Owners Association) Chapter Italy i Mein Tel Vmax kluba iz Italije, njih 15-tak, pa ćemo malo popričati zajedno.
U subotu ujutro u 9:00 s njima krećemo u đir po Istri, vodimo ih do Opatije jer je većina od njih po prvi put u Hrvatskoj. Tamo se naravno srećemo sa naši predstavnicima i kao što već rekoh u 12:00 krećemo nazad za Umag na đir staaarihrokera koji je u 14:00.

Pozdrav

Od naših dolaze: Ante-Split, Ranko-Tenja, Moljac-Kutina, Maxi-Rijeka,Oli-Rijeka, Samir-Đurđenovac,Robi-Rijeka, Igor-Opatija, Bruno-Garešnica, Adriano-Umag ...

Jedan od maxera iz Italije koji je bio i prošle godine u Umagu i dobio nagradu za najljepšu preradu.

06.02.2007. u 08:43 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 24.01.2007.

Padova show 2007

Svi maxevi izloženi u Padovi a to bi bilo ukupno dva nono

24.01.2007. u 09:48 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 15.11.2006.

Vozite Vmax ?! Javite se, pošaljite sliku !!!

Prijatelj /ica, poznanik/ica vam vozi maxa, predložite mu da se javi ! hrvatska rolleyes wavemoj e-mail

15.11.2006. u 12:20 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 31.10.2006.

Bruno ... zaliven

Danas mali krug.Sl.brod-pitka voda na krndiji-Velika-Požega-Sl.Brod. Bio nekakav skup u Velikoj.Skupio se priličan broj motora.Pri povratku naiđemo
na V-maxa u jednoj rupi.Čovjek je dobro prošao.Probio ogradu od mostića i sletio u rupu duboku oko 2 metra sa motorom od 250 kg.

Nekako mi se čini da je ovo na slici netko iz moje grupe ili ne ? !
Hajde nek se javi, pa mislim , pa rofl, pa lud, pa zbilja, pa ono zaista ... baš me zanima kako je prošlo. Želim ovim putem dati punu podršku članu (znanom ili neznanom), da se što prije oporavi i dogovori sa svojim divljim konjem hoće li ići po asfaltu ili livadama wave ...

31.10.2006. u 18:27 • 0 KomentaraPrint#

petak, 20.10.2006.

CroVmaxi - Vmax vozači Hrvatske

ra

Oli (Mrs.O), Rijeka #1
predsjednik croVmaxa
1992.g, perla bijeli, prerada: volan, maska, sic, auspusi supertrapp,rep, amortizeri Ohlins zlatni, K&N filter, otvorena verzija, Rijeka
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Kako je Max rekao nešto o sebi odlučih i ja par crtica iznijeti .
Počela sam voziti prije 17 godina i to bijelu Vespu PX200 koja je bila dovoljna da položim A kategoriju. Činjenica da je imala mjenjač razlikovala ju je od skutera i inih koji se smatraju motorima a to nisu.
Čim sam smogla malo više love kupila sam zeleni Kawasaki KLR 650 jer su mi crossevi od malena bili najljepši motori. Jedva sam doticala nogama pod ali ljubav je bila ljubav, a i činjenica da nešto ne mogu voziti zbog visine je vjerojatno dodatno pridonijela velikom interesu prema tim motorima. U to sam vrijeme mjerila visinu svojih noga i uspoređivala sa deklariranom visinom sica u časopisima rolleyes
Kawasaki se tako lijepo vozio, lagan, potegneš po gasu i poletiš i to tako jednostavno i lako. Sa njim sam za razliku od Vespe samo jedanput pala i to kada sam kretala na semaforu, preslab gas, gašenje motora, naginjanje,prekratke noge i pljus. Kolona iza mene, ljudi mašu, bune se nešto, ja crvenija nego semafor. Ok, evo trčim , dižem motor, ali klinac...ne ide ... izlazi frajer iz auta, komentira, buni se nešto, ali ide on junački dignuti motor. Uhvati i osramoti se na brzinu nemogavši onako iz prve niti on da digne. Ja se smijem ali onako ozbiljno u sebi.... A on upro iz druge i skoro ga prebacio na drugu stranu koliko se unio. Sva sreća nije...
Nisam ga dugo imala jer mi je moj maxi(#2) odlučio ne svojom voljom i to pun gas zapičiti ga u jednu škodu punu pijanaca dok je izlazila s parkirališta. Posljedice slomljena bedretna kost, usta, nos... nije nosio kacigu lud Ja sam vozila iza njega njegov auto i sve to vidjela eek

Totalka motor, odšteta i dolazi na red Kawasaki KLE 500. Ljubav crvena sa zelenim sicem, čudna kombinacija ali nekako barem meni tako specifična za taj motor. Ja mislim da se nitko više nije usudio s izaći s tim kombinacijama boja. (ali svejedno svi naknadni KLE-ovi nisu mi više lijepi kao što je bio taj)...
Nakon nekoliko godina došle neke pare od ozljede i palo na pamet da se opet nešto kupi. Naime maxi me jednom vozio i skliznuo mu motor na izlasku s benzinske i moj mi KLE-ić lijepo sprži nožicu i to onako pošteno.
I da se vratim na kupovinu slijedemarlćeg... Nismo znali što bi uzeli (ja+maxi), max nam je onako bio opcija nekako sa strane za jednog dana kada ostarimo, budemo bogati , završimo karijeru itd... Ali, ugledah ga u oglasu perla bijelog, na suncu, i sa prihvatljivom cijenom donekle......Zamutio mi se vid i pamet .... U Poreč direkt po njega.
Probna vožnja mi je bila strašna, motor se sav čudnovato uvijao ispod mene, nakon KLE-a ovaj mi se učinio kao da je sav iskrivljen na sve strane i vodi i ulijevo i udesno. Sva sreća da je tu bio maxi pa me smirio rekavši da njemu sve izgleda normalno u vožnji i da je sve ok. kiss ...

..u pjesmi ...

Tiho (maxi), Rijeka #2Image Hosted by ImageShack.us
tajnik croVmaxa
2000.g, crni, prerada: zadnja felga Deget, guma 190-50-17, maska, volan, auspusi supertapp, rep, amortizeri, K&N filter, otvorena verzija, Rijeka ("Maxi-Ri")
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
07.07.2006., Stabilan, brz, odlicno koci!

Zoran, Umag #3 R.I.P.
prerada boli glava, Umag

29.09.2006, Prodan je nedavno nekom liku iz Pule. Ako netko zna kome neka javi....(Oli #1)

16.12.2006, Čula sam da se opet prodaje ....(Oli #1)

Dražen (Vuk), Rijeka #4
crni, prerada: vjetrobran,auspusi Shacal, Rijeka

Igor, Opatija #5
srebrni, uvijek stoji ispred Monokinia u Opatiji, prerada: volan, ručice, retrovizori, maska,Opatija

Davor, Rijeka #6
Često se viđa na Trgu Bana Jelačića kod fotografske radnje, crni sa ralicom, Rijeka.

Marijan, Rijeka #7
srebrni, kažu mi skroz original, ali neregistriran, Rijeka
22.10.2006,jeja
nije skroz original,ima 4 topa umjesto dva,istina u garaži je i nije registriran

Max iz Hollistera, Zagreb #8
" MAX i MAX
Ma jok, nezovu me tako zbog Vmax-a! To je malo više od polovice mog prezimena, a Yamahe nisam baš previše ni volio ni vozio. Imao sam dva komada RD 250, bratu često uzimao FZR 1000, kasnije kupio XT 550... Sudbina me odvela na Hondu VFR 750, više komada i više godina, promuklo je šaptao taj V-4.
Nakon trećeg VFR-a kratko vrijeme sam udomio HD 1200 XL pa nakon mukotrpnih 15000 km u sred ljeta ostao bez motora, sa nešto malo gotovine u džepu, nesigurnim poslom, kreditnom nesposobnosću i opel astrom spremnom za drugi razred osnovne škole...
Navedenog opela, spomenuti novac i malu pozajmicu sam u Crikvenici zamjenio za Vmaxa. 95.godište, tamno ljubičaste boje, dobar izgled-loše stanje... Uzeo bi tada i pony expresa, nakon male probne vožnje plovili smo kroz Gorski Kotar prema Zg...
Od tada su prošle 4 godine i 11 mjeseci. Okrenuli smo skupa oko 120.000 km autocestama i kozjim stazama širom Austrije, Mađarske, Slovenije, Hrvatske, BiH i Srbije. Bili smo na Rumunjskoj granici no nismo ju prešli, pa ćemo to učinit prvi puta kad nam se rodi prilika.
Za navedene kilometre trebale su nam 4 prednje i bezbroj stražnjih guma. Iako svi kažu da je uništavač guma, vjerujte da stražnja guma može odvrtiti 25.000 km do pojave platna! Ležaj volana mjenjao sam dvaputa, diskpločica sam izmjenjao za pun sanduk FAP-a kljunaša, sajli brzinomjera nekoliko, i na kraju mašina: cilindar hidraulike kvačila, radilica(a ljepo je išao na zadnji!), karike, svi semerinzi i dihtunzi, anlaser, spojka anlasera i još neke sitnice.
Što se prerada na motoru tiče, nije baš obogaćen nekom opremom: kreš-barovi original Yamahini, auspusi Laser odavno već izgoreni tako da svi znaju kad idem doma, stop svijetlo Highway hawk cat eye, street bike volan malo širi i plići od tvorničke ugradnje. Retrovizori Highway hawk, poluge kočnice i kvačila Louis. Gay boja zamjenjena je prvo crnim mat sprejom, a malo kasnije pravim farbanjem u neku Mercedesovu jedva primjetnu metalik crnu.
Potrošnja benzina 4,5 – 12 lit/100 km.
I na kraju da se pohvalimo: najviša svladana točka, nakon par sati vožnje makadamom a kasnije i šumskom vodotečinom, Šatorsko jezero na Šator planini, uspjeli smo doći na oko 150 metara ispod vrha a on je 1875 metara nmv.
Više puta sam već prodavao Vmaxa i još je kod mene. Nije to naročito dobar motor al jedno je sigurno, nikada neće zastariti i ostariti. Nikada neće izaći iz «mode». Nikada neće dobiti pravog nasljednika, pa zato ostaje moj. I na kraju za one koji nemaju pametnije pitanje: NE, NIJE OTVORENA VERZIJA! MMax"

Max-ov prijatelj #9
podaci u pripremi, Zagreb

Ante, Split #10
croVmax
Uhvaćen samo jedan max u Kaštelima na motosusretu. Očekivala sam ih ipak malo više.
iz Kaštela 2006 by Mrs.Osa Hollistera 2006 by izzyracerfull prerada: 4U1 hindel,žmigavci od v.roada, mali blatobran,nosači motora od teflona,volan,kočnice,prednji kraj ...1998.g.
Ante nije mirovao nego je cijelo ovo vrijeme prerađivao svoga maxa. Sada je skoro pa gotov pa nam šalje najprije slike a zatim bude poslao i detaljan opis smokin

Tomislav, Samobor #11
Lagano razočarana vraćah se sa susreta u Kaštelima jer nisam uspjela uloviti nego jednog maxa, kad stanemo ja i maxi u Karlobagu kupiti našoj dječici neku sitnicu i prilazi nam jedan dečko i kaže "jel me netko tražio? "
Šalim se nije to rekao ali kao da je znao. Eto ima maxa parkiranog 20 m niže, iz Samobora je i na istoj je drogi kao i mi, v-max drogi nut
Kaže ima i prijatelja koji isto vozi max. Živjeli !!!party Hvala Tomislav !

Marko, Samobor #12
Tomislavov prijatelj, crni karbon max. Marko šalji slike wave

Nepoznati I, Osijek #13
dobila informaciju o dva maxa iz Osijeka, ovo je prvi, crni

Ivan, Osijek #14
Nepoznati je postao poznati. Ivan je poslao slike svoga maxa. 1996 g., verzija blackmax(145ks) sa topovima Laser eagle mach5 ...

Marko, Zagreb #15
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nove slike, novi vlasnik, 145 KS, 1995.g.

28.09.2006 Odlazi u arhivu: Zlatko, Popovača (arh.2006), na scenu nastupa Marko iz Zagreba.>

Josip, Otočac #16
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us Zadnje četiri slike su sa nedavnog susreta Minersa.
27.07.2006
uh, mali nesporazum ... nisu sa susreta od Minersa vec iz Like sa susreta od CrazyWulfsa
29.07.2006 zoresko8@vip.hr
Sa ovim Nepoznatim IV iz Otočca sam prošle godine imao saobraćajnu za vrijeme njegovog divljanja po cesti. Rezultat slomljene vilice i svinuta rama na mojoj Yamahi XT660 dok je on dobio direktan udarac u ljevi dekl.
21.08.2006
Ja sam čul da baš i nije divljal...jebate pa imal je dete na motoru, ne lagat...
25.08.2006
Drugo je čuti a drugo je doživjeti, još lakše tvriti da neko laže , a ne potkrijepiti to nekom činjenicom i ostai anoniman.Zoran Orešković

10.01.2007
Dospio u Mursko Središće, 96.god., 145 ks, 27000 km. Prodaje se na oglasniku motori.hr !

Tomislav (BlackMax), Vinkovci #17

Ranko, Osijek #18
croVmax

Vlasnik Vlatko do pred malo. Novi vlasnik je Ranko iz Osijeka i poslao nam je slike thumbup
Odlazi u arhivu: Vlatko, Sinj (arh.2006), preuzima Ranko iz Osijeka.

Greblo, Umag #19
(Twinhorn 2006)

Adriano, Umag #20
Karbon, riječka registracija.

Roby, Karlovac #21
Na rezervaru ima grafiku gole žene ...

Stamenković, Čakovec #22
Crni, dupla svjetla, Pribislavec kraj Čakovca yes
(dojavio Fat_Joe)

Širli, Kutina #23
croVmax
Javio se Širli iz Kutine !
FAN Vmax-a od kad je Vmax proizveden.
30 godina vozim razne motore, a Vmax uspio sam nabaviti prije 2god.
Kao kod svih Vmax fanova "Vmax je nezamjenjiv"
coolcoolcool

Moljac, Kutina #24
croVmax
Eto upoznala Moljca na Twinhorn party-u 2006. Kaže sada imam i najstarijeg Vmax vozača. (1951. thumbupsmokin ).U međuvremenu mi je i poslao slike pa eto sve stavljam na uvid naciji hrvatska

Antonio, Split #25
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Motor je prije bio crveni i vlasnik je bio punac od Luigija Aljinovića prvaka države u 600. 100 KS.

Marko, Dubrovnik #26
2002.g, tamne boje,lagano preradjen,ima airbrush na rezervaru i sa svake strane po dva auspuha (auspuhe radio Deak iz Makarske).
Evo i slike !!! (photo by Ranko#18)
Odlazi u arhivu: Tonči, Split (arh.2007), preuzima Marko iz Dubrovnika.

Danijel, Zabok #27
Najavljena slika thumbup (dojavio Stinky)

Nepoznati II Zadar #28
Eto uhvatih na Twinhornu, što ja, što moj monster drugar vukopash_dushan i jednog pravog Dalmatinca naughty

Nepoznati III, Zadar #29
Sa Twinhorna još jedan dalmatinac, ali ne pravi. Isto iz Zadra.....

Nepoznati IV, Rijeka #30
Danas sam ga srela u gradu, srebrni sa dvije uzdužne crte na rezervoaru, 2003.g. Rekao da će se javiti. cool

Kiki Slade, Split #31
Evo dojave i četvrtom Splićaninu ! Original carbon look, sissy bar, crash bar, windshield 2002 god.

Samir #32, Đurđenovac(okolica Našica)
croVmax
Samir se javio na brzinu i sada očekujem detaljnije podatke a i slike party
Stigle slike !!!! A i podaci. ..Motor je 2001 godine i Samir je prvi vlasnik ... carbon look ... 145HsP iliti 108KW , motor je original bez prerada ...dodan je samo prednji windshield, rolbarovi manji zmigavci i ono najvaznije sto predpostavlja da vozacima zadaje glavobolju a to je REZERVAR od 20 l. Koliko ja znam jedini je takav u Hrvatskoj thumbup

Albin #33
AKo netko zna nešto o Albinu, barem otkuda je neka javi. Moja je informacija da prodaje svog maxa 2003.g i to za 10000 eura.

Bruno #34, Garešnica
Bruno je imao najavu za pet. Napokon sam eto saznala i identitet enduro maxa sa gornje slike. Javili su mi da je sa Brunom i maxom sve OK mah Javio se i sam Bruno, njegov max je 2001.g i crne je boje.

Nepoznati V (pravnik) #35, Rovinj
Primijećen u điru po Rovinju i okolici, karbon...

Goran #36, Pazin
Karbon... ("Pečat Pazin")

Robi #37, Rijeka
potpredsjednik croVmaxa
Karbon...("Alucro") Rijeka.

Sanjin #38, Baška
Karbon...(kafić "Marinero").

Nidjo #39, Velika Gorica
Nisam dosad znala da postoji takav ali Nidjo me je upoznao sa činjenicom da postoji i Lički max a takvi bi bili oni sa topovima izrađenim u Lici kod nepoznatog ličkog majstora. Stoga pažljivo proučite topove maxa #39 naughty. Njegov max je 1992.g, 100 KS, kupljen prošle godine u Ogulinu, original sa ličkim topovima i crashbarom.

Mirela, Nova Gorica #40
... nadam se da će mi netko javiti i nešto više ...

Sandro, Livade #41
Sreli smo se na susretu staaarih rokera. Ima original look maxa, nedavno ga je kupio, tako da je tek počeo definirati svoje utiske o Vmax-u

20.10.2006. u 12:14 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 27.06.2006.

maximanija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us(1)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(2)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(3)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(4)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(5)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(6)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(7)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(8)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(9)Free Image Hosting at www.ImageShack.us(10)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us(11)

27.06.2006. u 14:03 • 1 KomentaraPrint#

Oglasnik

1.Tiho#2 prodaje original Vmax zadnju felgu zajedno sa gumom (Bridgestone, pređenih cca 100 km).
2. Max#8 ima hrpu dijelova (u posjedu razbijenog maxa). Slike maxa

Detaljnije @Oli

27.06.2006. u 14:03 • 0 KomentaraPrint#

V.M.O.A Europa susret, Umag

U organizaciji Zorana Grbeše #3 održan je susret V-maxista Europe u Umagu 2002. g. Došli su Belgijanci, Talijani i Nijemci te Amerikanac Lee Roberts koji je u to vrijeme bio predsjednik Europskog ogranka. Lee je inače živio onda već dosta godina u Njemačkoj radeći za američku vojsku.
Na meeting je donio stvari koje smo naručili iz V.M.O.A internet dućana a i malo više toga . Kapica, majica, oznaka i sl.
Evo pronašla sam par slika.

3.slika slijeva: Lee Roberts presid.Europe čuči,John Foth presid.Germany prvi s lijeva, presid. Italy u sredini, Zoran presid. Croatia

27.06.2006. u 14:03 • 0 KomentaraPrint#

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

eXTReMe Tracker

Članovi - VMax vozači

#1 Oli, Rijeka (RI)
#2 Tiho, Rijeka (RI)
#3 Zoran, Umag (PU), R.I.P.
#4 Vuk, Rijeka (RI)
#5 Igor, Opatija (RI)
#6 Davor, Rijeka (RI)
#7 Marijan, Rijeka (RI)
#8 Max, Zagreb (ZG)
#9 Max-ov prijatelj, Zagreb (ZG)
#10 Ante, Split (ST)
#11 Tomislav, Samobor (ZG)
#12 Marko, Samobor (ZG)
#13 Nepoznati I, Osijek (OS)
#14 Ivan, Osijek (OS)
#15 Marko, Zagreba (ZG)
#16 Josip, Otočac, (GS)
#17 Tomislav, Vinkovci (VK)
#18 Ranko, Osijek (OS)
#19 Greblo, Umag (PU)
#20 Adriano, Umag (RI)
#21 Roby, Karlovac (KA)
#22 Stamenković, Čakovec ()
#23 Širli, Kutina (KT)
#24 Moljac, Kutina (KT)
#25 Toni, Split (ST)
#26 Tonči, Split (ST)
#27 Danijel, Zabok (KT)
#28 Nepoznati II, Zadar (ZD)
#29 Nepoznati III, Zadar (ZD)
#30 Nepoznati IV, Rijeka (RI)
#31 Kiki Slade, Split (ST)
#32 Samir, Đurđenovac (NA)
#33 Albin, ??? (?)
#34 Bruno, Garešnica (?)
#35 Nepoznati V, Rovinj (PU)
#36 Goran, Pazin (PU)
#37 Robi, Rijeka (RI)
#38 Sanjin, Baška (RI)
#39 Nidjo, Velika Gorica ()
#40 Mirela, Velika Gorica ()

Fun club

...
Oluja nad stepom svud, gromovi i strah,
to je divljih konja kas i plameni dah.
Krvava ih pjena sad obuzela sve,
Grive se vijore cak, tu do neba sve

Konji, vatreni.
Vatreni
Divlji konji.

Pokrije ih nocu mir i zvjezdani san,
al' su vihor-konji tu, cim osvane dan.
Nebeski se trese svod od kopita svih,
Ne mogu ih pratiti ni vjetrovi.