< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: Vlatka design
vidiš/nevidiš

Opis bloga

blog s dizajnovima i avatarima...
PO NARUDBI!!!
:)

nesto o meni...

ime: Vlatka
prezime: nikad mi nisu rekli :)
god: 13
zivim u : Vinkovcima
volim: prijatelje,rock.punk.decke,mobitel,petak,subotu, sve koji posjete moj blog... itd...
ne volim: umisljene,dosadne,cajke,skolu(i sve vezano za nju)jedan blog nalazi se u linkovima "odjecom protiv pedera" de LOL!!!

ako uzmete avatar,dizajn...onda i glasajte za moj blog....

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Linkovi

moj blog s prijateljicom...neko ga hakiro al ako vam se svidi dizajn javite tu na moj blog
ria....
antonio
ma ovaj blog je...obavezno ga idite viditi...
hmm...Ivanini dizajni al ih vise ne radi...
decko kojem sam napravila dizajn od LP-a
royal
Jane :)


četvrtak, 12.06.2008.

kakvih sve ljudi ima...

ovako da vam odmah kazem...ne volim tracati ljude al ovo je stvarno katastrofa...jos nekog jadnijeg nisam upoznala...za to stvarno moras biti posebam...uglavnom idite viditi sami... KLIKNI kao vida se s paris hilton...i to onaj dan kada je paris bila u zatvoru...ne znam samo kako je izasla iz zatvora da bi isla na party s njoj i na kavu...ma taj je blog samo da zivcira ljude...al to joj ne uspjeva bas...a slika njezinog "decka" koju sam ja nasla na netu...svi znamo da ju je skinila s neta al nea veze...a od njezine BFF vanesse H. se odjednom zove Patricija....ajme cure de nadite si zivot...i ako ste taaaako popularne,bogate,slavne sve naj naj....zasto onda uopce pisete blog??? kako nemate neku posebnu stranicu koju bi vam tata napravio ... i putujete tolko...kako stignete pisati blog? ajme pa vi ste stvarno savrsene....skidam kapu....i da di to molim te ima vila u HR??? da ima...i ta slika tvoje "vile" je skinuta s neta...i ta je vila iz amerike...al eto ..... bbrigaaaa meee
idem sada....

|-...SiMpLe...- 25| ;)...| #|


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.