< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: Vlatka design
vidiš/nevidiš

Opis bloga

blog s dizajnovima i avatarima...
PO NARUDBI!!!
:)

nesto o meni...

ime: Vlatka
prezime: nikad mi nisu rekli :)
god: 13
zivim u : Vinkovcima
volim: prijatelje,rock.punk.decke,mobitel,petak,subotu, sve koji posjete moj blog... itd...
ne volim: umisljene,dosadne,cajke,skolu(i sve vezano za nju)jedan blog nalazi se u linkovima "odjecom protiv pedera" de LOL!!!

ako uzmete avatar,dizajn...onda i glasajte za moj blog....

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Linkovi

moj blog s prijateljicom...neko ga hakiro al ako vam se svidi dizajn javite tu na moj blog
ria....
antonio
ma ovaj blog je...obavezno ga idite viditi...
hmm...Ivanini dizajni al ih vise ne radi...
decko kojem sam napravila dizajn od LP-a
royal
Jane :)


petak, 06.06.2008.

I'm back

jejejeje =) ...... naslov sveee govori..... sad imam i internet i sveee....pa mi javite svoje želje(koje ja tako rado ispunjavam, hehe) ev nemam vam nista posebno reci nego samo da se ubijete od komanja i da narucujete a ja cu napraviti... evo kratki pozz mojim BFF:
-Inanikiss
-Ketydead
-Sanjicerek
-Momibelj
-Janetudead
(ako sam nekog zaboravila neka se ne ljuti!!!)
by: ja =)

|-...SiMpLe...- 4| ;)...| #|


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.