23

subota

lipanj

2012

jabučna pita

nije baš sezona jabuka, ali mlađi sin se žalio kako nikad ne napravim štrudlu od jabuka nego samo od sira, i da bi on štrudlu ili još bolje pitu....mama je bila dobra pa je i ispekla pitu...još uvijek mi aureola iznad glave ;D

a nije da nije zaslužio, završio gimnaziju s 5,0, i zaboravila sam se pohvaliti, fakat sam senilna...neku večer smo i maturalni ples otplesali...ako ste znatiželjni, lijevo na mojoj stranici možete pronaći i fotku mene u haljini, to je stvarno rijetkost :D



za pitu nam treba:

za tijesto:

zamijesiti tijesto od 425 g brašna, 250 g putra izrezanog na kockice, 1 žličice soli, 3-4 žlice šećera, 5-6 žlica hladne vode, zamotajte ga u plastičnu foliju i ostavite u frižider pola sata do sat

za nadjev:

1,5 kg jabuka ogulite i narežite na kockice, posipajte s 5-6 žlica smeđeg šećera, 2 žlice suhih mrvica, 2 žličice cimeta i sve dobro promiješajte

za mrvičasti posip:

od 125 g brašna, 100 g šećera i 125 g putra ovaj put nemojte pokušavati napraviti tijesto nego samo prstima sve izmrvite da dobijete mrvičastu smjesu

ohlađeno tijesto razvaljajte da obložite kalup za pite promjera 26-27 cm i malo preko toga da imate od čega podebljati rub, prebacite ga u kalup, preko tijesta stavite jabučni nadjev i posipajte mrvičastom smjesom i oblikujte rub od onog visećeg tijesta

pecite 45-60 minuta na 180°C, ako vam s gornje strane sve prebrzo tamni stavite aluminijsku foliju

poslužite toplo, hladno...po volji



a sad još što se dobrote tiče, tako sam dobra da sam dobila i poklon s portala zadovoljna.hr

priznajte cure, pročitale ste mi misli kad sam se neki dan u liftu vidjela u kratkim hlačama :D

<< Arhiva >>