VladKrvoglad

petak, 27.03.2015.

U prolazu


Pritislo Vlada, ne dâ mrdnut! Skola, zadaci, materinci! Bljuv!
Sledeca je nedelja jos kriticnija,Krvopiji ce krv ispiti!
Naisao sam da se malo izjadam, minut-dva i letim, flap-flap - dalje...
Ostavljam vam puno pozdrava na ovom blogu - i do sledece prilike, za nedelju-dve - voli vas vas Vlad!













- 22:57 - Komentari (21) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.03.2015.

ENTUZIJAZAM

Smejem se radosno
kao dete samo sebi
čavrljam
i veselim se po narudžbini
jer ja verujem
u bolje sutra.

Pokušavam prizvati trenutak
kada sam počeo
glumiti samog sebe.
Hteo bih se setiti
ko me je angažovao
i zašto.
Bilo je to zaista davno
laskao sam tada sebi
da se radilo o lovcu na talente
ili barem na ucene
ali
sad se dvoumim
između agenta osiguravajućeg društva
i statističara bez diplome

Uloga je izgledala
napisana po meri
ili je možda bolje reći
napisana po meni?
Skrojena je kao koža
tesna kao nada u uspeh
ta elegantna mladost
u velikom gradu
beloga sveta

Ušao sam uspešno
sebi pod kožu
mlad
negovnog tena
i izgrickanih noktiju
ali ona ipak nije sasvim odgovarala:
neoprezno sam uneo
mrvice savesti
i trunje nesigurnosti
i one su zapale
po ispucalim idejama
ambicije i ambivalencije

Žulja me to!
Ali na koži mi piše
"Ćuti i trpi"
i "Idi dalje"
Najteže je
opservirati mimiku
vlastitog lica
kad zasvrbi optimizmom
ili
istrajati u ulozi u svakom trenutku
ne obrisati šminku pod svetlima
suočavanja sa istinom
ne iskrasti se pod tamom
kad misliš da niko ne gleda
ne skinuti kostim romantike
pod žegom svakodnevice.
Koža je rasla sa mnom
neprimetnim ritmom disanja
a mrve i trunje su me grebali
kao zmiju košuljica
i nikada ih nisam uspevao istresti
Priča se nastavljala
svakoga dana bez prestanka,
bez odmora
i ja
tetoviran stvarnošću
nisam smeo stati
sa učešćem u predstavi.
Lovci na talente i ucene
nisu se još uvek pojavili
a agent osiguravajućeg društva
raskinuo je životnu polisu
već nakon prvih požara
po kulisama mojih ambicija.

Kako da ne zaigram
kada se nasmejem sebi
radosno kao dete
kako da ne izrazim optimizam
dok čavrljam
i veselim se
po narudžbini statističara
kako da prestanem glumiti
veru
u bolje sutra?




- 00:19 - Komentari (42) - Isprintaj - #

srijeda, 04.03.2015.

SAMO TI NANARE MOGU DONIJETI

U limanu crnoga pijeska
već vatrom napukloga otoka Krakatoa
dnom sam drakara dodirnuo vode dno
samurovinu za Nausikaju žurno noseći
arealom modrila brižno joj ploveći
dok akove morske nisam izlizao

Ta rasparana tapiserija talasa toplih
i goblen oblaka mokrih i oblih
na vez me ovaj natjeruju hitro
da šumne vale zaljevske vezem
čudeći i školjke šuplje u njihovu snu
hladom brodske sjene na morskomu dnu
kao da siguran bit ću u ovoj luci dimnoj

A kad oluja hučna prestane i osvane
ložište će otoka drakar do vodišta sagorjeti
i samurovinu sasvim izgorjeti
ali koliko slojeva prozirne plave
pokriti mi mora tijelo željno tebe
da svjetlost ne osmotri kako ti hitam
i ispod vala dalekoga
sa žala nestaloga
otoka potonuloga
Krakatoa




(26 X 2013, treća verzija)


Jedna stara pesma, zaustavljena izmedju nade i razocaranja. Vulkan Krakatau i nanari (ogrci)...
- 11:22 - Komentari (39) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.