VladKrvoglad

srijeda, 01.10.2014.

NJOK PREGAZ

U CAST DRAGOJ KVA, OVA PESMA IZ....(huh, ne znam vise koje godine....?)
KVA, DOBRODOSLA! :)






/MojtiPufov prilog za pušenje bez kazne na javnom mestu/
/dokaz da je grčki jezik nastao od srpskog/
/i poseban poziv: reperi, sadite repu sa nama,YEAAAH/






ovca brodu šipove u točkove uteruje
ruka ti se osušila, kaže brod
sve ti noge zakržljale, kaže ovca
dabogda ti narasla crna brada, bela ovco!
a ti ostani parobrod, nikad dinarbrod ne posto!
posto odsto stavi na sto(l), ao!
ja ti samo dolare i ojre primam - zato sam primat, a ne ooo'ca ka ti!
ma ti si brod što savom gazi
između slavonije i bosne, jooooj!
ovco, jesil ti to nostalgiiiična?
gica ti mama, pedere je'an napušeni - ja sam ooovca!
eh, (gr)ebe me u dimljaku, kaže broood.
kaki ba 'dimljak'? dimnjaaak, nJeee?
njači ti to nekom drugom, stoko ovačka!


ovca izroni iz kaljuge i ritnu brod u korito s mekinjama.
mekinje se prosuše - potonu brod.
ovca pregazi reku preko broda, izrastoše joj krila
i ovca posta - beli njok Pregaz!



/mojTipuf/
- 23:02 - Komentari (15) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.