VladKrvoglad

srijeda, 01.10.2014.

ČIPKANE SU GAĆICE ZEBRE BEZ MAJICE





Kao limun na cediljki

podsmehnu mi se mesec

nad polupustom dolinom

gde skupa srećno žive

svi sveci, mnogi proroci

a i neki masni žreci

makar ja često pomislim

da ih zato nije dovoljno preostalo

za ovaj naš svet

a da ih je baš i previše

za taj njihov

jer im u njemu

vetar obriše

i lice od kontemplacije

mirisom

zelene lubenice

a izgleda mi

da im jedini problem i bude

kako naći nekoga pogodnog

za žrtvu

za mučenika

ili bar paćenika

pa zato oprezno hodam

pod tom limunadom svetla

tražeći još neko

crno-belo stvorenje

kao što sam ja

da me prevede

na onu drugu stranu

gde i bakarni lonac

beo postaje

od prave topline




Iako bi rado

moji meki koraci

oplodili

ove ulice

lutam ukrug strpljivo tražeći

ali ne dosegnuvši

ni granice

niti sretajući ikoga

a bojeći se varljivih prelaza

čak i preko raskrsnica

jer i na njih budno motre

predobri

posni sveci

i mudri

žreci i proroci

želeći se i mene domoći

pa nek postanem jedan od njih

na oltar nekakav prinesen

snen a snova odagnanih

jer eto su

sreći snovi nepotrebni

kako rekoše odavno

ti premudri ljudi.





A ti, takvi ljudi ?

osudili bi i kita ubicu

i na led ga stavili

veoma dugo

toliko

koliko traju eoni

ili bar

dok ga Japanci

flaširajući Antarktik

ne nadju zamrznutog

i upotrebe

za suši





A ja nju najzad ipak spazih

mimikrijom skritu

veselu

makar je neretko i gaze

i zgaze

ali i u tom pokretu kad je zaustavljena

ipak dinamičnu

šok terapiju za oči

i nikada apatičnu

srećan neki spoj

kontrasta

dva kraja beskraja

i radostan

opasah je pažljivo

tu zebru

finih linija

koja zanjišta grleno

od moje težine

i prenese me

do ushićenja

na onu drugu stranu

svojim nežnim nožicama

izbelelim

od topline




(11 X 2009)


Za M.
- 00:31 - Komentari (14) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.