<body>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Undet the leaf°
sullivan.
razlivena tinta





credits

12345
murderscene

Wake me up some other time
ponedjeljak, 25.01.2010.

dopustas li mi da zakoracim unutra?
obecajem, necu biti glasna. dopustit cu ti da zavrsis svoj put u daleke zemlje.lijep je.
poljubit cu te izdaleka. znas onaj poljubac iz filmova.
dlan, dvije usne, slatki zvuk pokusaja urezivanja ljubavi i lagani dah koji pokusava pokrenuti krila.
neces ni osjetiti. fizicki. ali ces znati da sam tu.
saputat cu ti pogledom. dopustit cu sjaju da mi ponovo zamuti oci.
slano postaje slatko. bas kao ti.
pruzit cu ruku i prste sakriti u tvoju kosu.
zaklopit cu oci i pokusati vidjeti ono sto ti gledas.
daleke zemlje. zelene pasnjake. rosu na travi. oblake tako visoko da ti se smije.
samo plava i zelene, bez previse sarenila. pokoja bijela pahulja neke zalutale ovcice.
spavaj.
osjecaj.
divi se.
stvarnost je drugi par cipela duboko skriven u prasnjavom ormaru.
tvoja daljina nikada nije bila bliza.
pravo vrijeme je pokucalo na vrata.
lagano cu se privuci k tebi.poprimit cu tvoj oblik i zaroniti u tvoj miris.
sanjat cu dok me sneno grlis.
sretna.


| 13:54 | Komentari (5) | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.