Posljednji cjelov

Ponekad je potrebno stoljeće da riječi dobiju pravi smisao,i sekunda da izadju napolje. Riječi davno napisane, tek sad dobijaju značenje...


I što kad te nema
kome prići...
blaga je riječ u tmini
ispačenom tvom tijelu starinskom
ni dažd, ni psalam
blaži nemogu biti...

Znam da češ reći da sve je brod bez timuna
i da tijelo nosi neka tuđa bura...
ma pusti tijelo neka ono spava
laki pokrov ono sada ište,
još samo dva su udarca štapa do kraja
još samo nočas pričat ćeš mi priče...

Nesrami se tišine, (moja bako)
samo s tobom ono znači više,
mi znamo s čim se tvoja duša spaja
i kom' i kuda ide...


Tvoj prvi Unuk
- 23:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Uvodi

Info:

ICQ: 102937415




...nebudi luda,
hodaćemo još bliski uzglavlju,
zajedno u jutra poznata...
zaboravit ćemo psovke oko objeda..
nemire čvrstih zidova...
I tada..kada prenesem preko praga nevjestu boli
raskopčane bluze i pijanih čipki..
postati ćemo mi..
glasnici mjesečevih mjena
i riječ u rastancima...

Daždi...

...htio sam da budem krošnja bagrema u proljeće...da budem mjesto gdje će urezivati tvoje ime meni nepoznati ljudi...gdje će se djeca vješati o moje grane nedozrele..htio sam da budem samo dažd...na bagremu...

Ubojstvo

Sama izaberi oružje
i dođi na polje promašenih nadanja
u trenutku moje slabosti...
I kada srce otkuca pet koraka od očaja
ubij me u sebi