Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Evo kako iživcirati roditelje:


1. Slijedi ih svugdje po kući
2. Muči kao krava kada izgovore tvoje ime
3. Pravi se da imas amneziju
4. Kada hodaš, zabijaj se u zidove
5. Govori sve unazad
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji
7. Uđi u njihovu sobu u 3 u jutro, probudi ih i reci: ,,Ah kakav divan dan,dobro jutro''
8. Dok gledas film čitaj tekst na glas
9. Iščupaj nekome vlas i onda viči :,,DNK,DNK''
10. Nosi bedž na kojem piše :,,ja sam retardiran/a''
11. Pričaj s olovkom
12. Glasno rokći dok se smijes,pa se smij još jače
13. Imaj nekoliko izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan
14. Guraj si olovke u nos i uši
15. U javnosti viči ,,Mama ne,necu te opljačkati!''
16. Probaj se popeti na zid
17. Neko vrijeme pali i gasi svjetlo i onda veselo u sklikni: ,,A sad tek kužim...''
18. Probaj plivati na podu
19. Uzmi ih za ruku i jezivim glesom ponavljaj:,,Vidim mrtve ljude''
20. Jedi si kosu
21. Glumi da si telefon
22. Sve sta kazu ti im odgovori:,,Lazes''
23. Dok se kuopas/tusiras viči glasno :,,Upomoć!!! Utapam se!!!''
24. Cijelu noć im kucaj na vrata od sobe








Image Hosted by ImageShack.us




Čovjek ne umire jednom, on umire
svaki put kada izgubi ono sta voli.

Tesko je zivjeti, tugu kriti,
u srcu plakati, a nasmijan
biti.

Kada se poklope kazaljke na satu
i kad otkuca ponoć, ti zatvori oči
i stisni ih jace, i sjeti se onog tko zbog
tebe plače.

Samo je jedna ruža cvjetala u noći,
samo se jedna suza sjajila u tami,
samo se jedna dusa borila sa sobom,
samo je jedno srce plakalo za tobom.

Život bez ljubavi kao noć bez jutra,
kao danas bez sutra,kad' ti je dusa prazna
samoća je najgora kazna.

Bog nam nije obećao dan bez bola,
smijeh bez tuge, sunce bez kiše;
ali je obecao snagu za dan,
utjehu za suze i
svjetlo za put.

Ako me ikad zaboraviš, ne zaboravi
da zaboravljeni nikad ne zaboravljaju
one koji su ih zaboravili.

Ponekad pozelim da ti cujem glas.
Da srusim sve između nas.
Da ti kazem.
Da vrisnem snažno.
Da te jos uvijek...ma nije važno.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






< svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

ovaj ce blog govoriti o mojem zivitu...

Ime: Sanja
Prezime: ...:::###::...
Godine: 12,7 sretan
Razred: sad cu u 7.b smijeh
Zivim u : Ogulinu
Muzika: turbo folk (cajke)
Volim: sebe zubo , narodnjake, jednog decka, sve frendove,
mob, comp, SMS-ove, cokoladu, kolace, sladoled, zimu, ferije, poljevanje s vodom sretan,
sve zivotinje, horore, spavati, ici na folklor, TV,.....itd...
Ne volim: ici u skolu, hrenovke, dosadnu lektiru, matematiku, dosadjevanje, ne biti zaljubljena,
saptanje u drustvu, itd........


Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us



Blogovi koje posjecujem!
Super cure
Lea
Petra
Maree16
Petra 6.a
Mislav
Toca
Melita
Prebegica

Josipa narodnjaci
Mery 13

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Mon
itor.hr





Image Hosted by ImageShack.us








Razgovaraju dečko i cura:
ONA: Jesi li zaljubljen u mene?
ON: Nisam.
ONA: Jesam li dio tvog srca?
ON: Nisi.
ONA: Jesam li ti lijepa?
ON: Ne.
ONA: Kada bih ja otisla bi li plakako?
ON: Ne bih.
Djevojka tuzna i u suzama okrene
leđa i ode,a decko joj pridje i rece:
"Nisam zaljubljen u tebe nego te volim,
nisi dio mojeg srca, jer ti si moje srce,
nisi mi lijepa,nego prekrasna,
kada bi ti otisla ja ne bih plakao nego bih
se ubio.

Image Hosted by ImageShack.us




četvrtak, 28.05.2009.

Zbogom! :)

Bok ljudi! Evo mene da napisem oprostajni post, koji sam trebala napisati pred 10 mjeseci xD
Ne da mi se vise pisasti blog, kao sto ste primjetili. Oni koji znaju tko sam ,imaju moj fejs..a vi ostali, hvala vam sta ste me citali i komali. pusa svima
:) blog ce ostati na ovom ,ne pisem vise postove...
PUSA SVIMA! kiss