Vjerovati radosti...

utorak, 06.01.2015.

Za zabrinute

Za sve one koji su slomljeni, u tjeskobi, u žalosti,
u velikim nevoljama života iz kojih ne vide izlaza!
Stani, smiri se i čuj što ti Isus Govori:

"Zašto si tako zabrinut?
Prepusti svoje brige meni i sve će ići dobro.
Kad se potpuno predaš meni, sve će se riješiti
prema mome planu.
Nemoj moliti tako kao da me požuruješ,
kao da me siliš da ostvarim tvoje planove.
Zatvori oči i reci pouzdano:
"Isuse u tebe se puzdajem."

Izbjegavaj sve one misli koje u tebi potiču želju
razumjeti sve što se oko tebe događa.
Ne brkaj moje planove, ne nameći mi svoje ideje,
pusti da budem tvoj Bog i da slobodno djelujem u tvom životu.
Sve mi povjeri i svoju budućnost stavi u moje ruke.
Reci često: "Isuse pouzdajem se u te."

Ono što ti najviše šteti jest to što razmišljaš na svoj način
i pokušavaš riješiti probleme na svoj način.
Kad mi kažeš: "Isuse, pouzdajem se u tebe," nemoj biti
kao onaj nestrpljivi čovjek koji ide liječniku i kaže mu:
"Izliječite me", ali mu odmah i "savjetuje" kako će to učiniti.
Pusti da te ozdravim, ne boj se, jer ja te ljubim.
Ako vidiš da stvari postaju teže usprkos tome što se moliš,
pouzdaj se u me i ponavljaj često:
"Isuse ja se pouzdajem u te."

Ja moram imati slobodne ruke da te blagoslovim.
Nemoj sputavati moje ruke svojim besmislenim brigama.
Sotona te želi vidjeti razočaranog, žalosnog i nemirnog.
Pouzdaj se u me, osloni se na me, predaj se meni.
Ja činim čudesa prema stupnju tvog predanja i
mjeri tvoje vjere.

Ne brini se, prepusti meni sve svoje brige,
budi miran i uvijek ponavljaj:

"Isuse pouzdajem se u tebe" i vidjet ćeš
velika čudesa.
Ja ti to obećajem svim srcem!"

- 21:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #