My Heroine...

Vidi vidi... skužih problem blogova... i popravih ga... bar svojeg =)) a da drugi nebudu ožalošćeni rekal bum naughty... blog.hr vam je zbrisal html, iliti ono di pastaš dizajn kod...
i boxeve vam je zbrisal zato pišite nove... gadovi jedni...

evo.. u mojem faking životu nema niš spešl... ma sve je po starom... osim kaj više neam 5 simpi mouthwash... imam sam 2.. dobro 3!! al sam 3! ne 4... rofl a jbga... nebrem se odlučit...

ja postala član ovog foruma i ovog!! yeeeey... ma ono ovo je nebitno ali neznam kaj da napišem pa zato ovo tipkam smijeh...

i da... imam majspejs party.. ipak sam ga odlučila stvorit... možete ga gledati TUUU ali sam gledati moje big okice jer je privatan dead.. a da ga cjelog gledate, morate me dodati za frendove :)))
iliti kljiknuti ono ADD yes

ou yes yes.. mislim da bi bilo to to... yep... ili nope? ma uglavnom, neda mi se više pisati pa... pozdraw!!

p.s. posjetite sve stranice :)) bitte, please, molim vas...

30.11.2006. u 17:55 | 19 Komentara | Print | # | ^

The Sharpest Lives

ha ha.... 2. post na ovom blogu... dobro mi ide.... LoL...

bila sam danas na misi... WoW!! i slušala sam... svašta... da, a već sam se naviknula da čim uđem u crkvu pogledam iza sebe, i vidim bratića... i danas sve to napravim; otvorim vrata, pogledam iza i napamet velim "znala sam da si tu". i fulam, neki dedek me gledal zbunjeno... a ja ono... uuuups....

moram reći nakaj jako važno; bila sam na groblju poslije... s lucijom i mijom... tražile smo jedan grob... zapravo dva. jedan mali dečko (izračunah 9 god.), dok mu je mama umrla, svaki dan je plakal na njezinom grobu. to je bilo u zimsko doba, i jedne večeri dečko se smrznuo i umro. drugi dan su ga našli ljudi i pokopali su ga kraj njegove mame. i ako se prošetate grobljem, našli bute veliki grob pokraj kojeg je mali i na njemu je kip malog dečeca kak spava... um, so sad namcor...

e ljudi, ja tak mrzim školu. sutra pišemo zadaćnicu, u utorak referate izlažemo, u srijedu pišemo zemljopis i pita kemiju, a u petak pišemo biologiju i informatiku... užas!!! sad bum si napravila natuknice za zadaćnicu, pa se idem učiti biologiju jer neam blage. zakaj? pa kad mi je dosadno učiti se o eugleni i papučici. a moram se naštrebati totalnoooo... bang

danas mi buraz ima utakmicu. možda bum išla gledat, a možda ne... ne znam... tak i tak mi je uvjek smešno kas trči gore-dolje po terenu... lol... i ja se počnem smijati, on me vidi i doma dobijem batina yes... zaebavam... ja uvjek zaebavam. a jadni su mi oni koji ne shvate šalu... i onda onak vele isuse bože... dajte strelite se.

e neznam kaj mi je u zadnje vreme. totalno sam skurena i nonstop se zezam. i sve trgam. i uništavam. i svega se bojim. i sve mi se gadi... kaj se tiče ovog "sve mi se gadi"; ljudi, molim vas da dobro gledate kad uđete u pekaru junior, tam onu kod starca. zamolite prodavačicu da vam da nekaj bliže staklu, i onda pozorno gledajte da dok diže istale klipiće ili pizze ispod se skrivaju nekakvi kukci. i onda dok digne, onda se svi raztrče. užas, fuj... zgadil mi se život dok sam to vidla...

e neda mi se više tipkat... pozdrafljam sve... pufa & bok!!!



19.11.2006. u 11:29 | 10 Komentara | Print | # | ^

Texas Cries

allo allo... hir aj em naughty... moram novi post pisati jer mi je zadnji nestal... neam pojima di je... zapravo, ima ga na objavljenim postovima, ali ga nema na blogu... ono đizs krajst!

školjica... naša mila i draga školjica... grrrburninmad... kak ja mrzim školu!!! jučer smo pisali 2 testa... ono, nemoguće!!! ja sam si skoro žile zrezala, skoro sam se ubila u jutro kad sam se učila... užas!!! pisali smo povijest & matematiku... ko da su se ženske dogovorile da nas zaebu..mad

nekaj bum se sad povjerila... al nemojte nikome reći wink... ja se bojim kanija...kak me gleda, sa tim svojim plavim očima... stvarno me je strah... a još i sjedi pokraj mene, uf I'm crying...namcor a najviše me čudi, to da dok ga gađam s papirekima smokin, niš dečko ne veli.... samo bulji i bulji... bojim seee...

razmišljam si... da si otvorim my space ili ne? ma ja ni sama neznam... mogla bi ga imati, ali ga skoro niko ili niko nema... od ovih s kojima se ja družim...ima ko od vas my space??? ... ljudofi, da si otvorim ili ne???

love... hm... da, 5 dečka nono... crazy, fucking crazy. moram se smiriti... budem napravila generalku.. budem suzila izbor... s 5 na 2-3... LoL... al zato sam najbolja veza za neke veze... khm.. sve mogu provjeritinaughty.. paula?...mima?...smijeh....

e meni se stvarno više neda pisati... neznam kaj mi je, ljenčuga jedna... uglavnom, pufa svima... & cya...

10.11.2006. u 09:53 | 91 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Who Am I???

iskreno, ni sama neznam smijeh
ja sam jedno biće
koje je ugledalo ovaj svijet prije 13 god.
mama & tata su uskladili želje i dali mi ime sara
visoka sam... visokih 169 cm
a i teška sam... teška između 48 i 52 kg dead
imam smeđu kosu, ali budem uskoro nabacila plavu boju na šiške
imam posrano smeđe i zelene oči wink, luda kombinacija
idem na 2.oš u varaždinu
u 7 razred
slušam EMO... i malo hard core...
obožavam prugice, crnu boju, MCR, BFMV & The Used, svijeće,upaljače (luda sam za njima, don't know why...),lizaljke & kaugume smijeh, puding, čokoladu, crnce, posebno one koji imaju rudlavu čupu yes, čudne stvari, svoje frendice & frendove...

Linkovi

hm... više neznam kak da ju zovem...ma SANJARICA
dora... da... smeh razreda :D
mima... e ta ima tolko blogova da ni sama nezna za sve.. =))
tihana... zvana tihana =DD
Kaša Biber =))
sanjarica... u drugom izdanju... u hppf izdanju!! iliti Liz Daniels =)