utorak, 29.06.2010.

Analiza

Uvod u utrku je bio daleko od idealnog. Dok sam pakirao bicikl shvatio sam da mi se srušio navoj na lijevoj kurbli (gdje se šarafi pedala) i bilo je upitno hoću li uopće moći ponovo zašarafiti pedalu. Dan prije puta sam morao tražiti novu kurblu, a taj dan sam bio i na poslu tako da nisam imao previše vremena. Na kraju sam uspio naći cijeli set kod Aleša, ali kurble su bile 2.5 mm kraće od onih na kojima sam do tad vozio.
Problemi su se nastavili idući dan. Prvi let je kasnio, pa sam zakasnio na idući let. To na kraju nije bio velik problem jer se aviokompanija pobrine za rezervaciju idućeg leta, a taj let je bio samo sat vremena kasnije od planiranog. Veći problem je nastao kad sam stigao u Bilbao i shvatio da su mi zagubili prtljagu. Pošto sam put financirao iz svog džepa i potrošio veliki dio ušteđevine na njega pomisao da sam bacio te novce u vjetar nije bila nimalo ugodna. Cijelu noć mi se po glavi vrtilo što napraviti ako ne dobijem stvari na vrijeme. Sve i da nađem nekakav bicikl kojeg bi mogao iznajmiti, morao bi naći i sprinterice, neopren... Srećom idući dan su našli prtljagu i poslali je u hotel, tako da sam je dobio par sati prije nego što sam trebao ostaviti bicikl u zoni izmjene.
Inače noć prije važne utrke ne mogu dobro spavati, ali ovaj put je bilo drugačije. Nakon nekoliko neprospavanih noći konačno sam se mogao opustiti jer sam ako ništa drugo znao da ću idući dan moći nastupiti.
Tijek utrke sam već opisao. Na plivanju sam izgubio malo više vremena nego što sam očekivao. Bicikl sam odradio jako dobro i zadovoljan sam prosjekom od 41km/h na stazi koja nije potpuno ravna (ima 850m uspona). Trčanje je trebalo biti bolje. Mislim da sam napravio grešku što sam uzeo unio premalo kalorija za vrijeme biciklističkog segmenta. Noge su bile u redu, ali sam osjećao da mi fali energije. Velika vrućina i staza na kojoj nema hladovine su također uzeli barem par minuta. Mislim da mogu dosta bolje otrčati, a bit će prilika da se u to uvjerim (ili razuvjerim).
Najviše sam zadovoljan činjenicom da sam imao utrku koja je bila daleko od idealne, a ipak sam imao jako dobar plasman.
A evo i nešto za matematičare:



Po ovim podacima bi jednom kad dobijem TT bicikl (i nakon perioda adaptacije) trebao dobiti oko 5 minuta na 120km, a navodno je i trčanje nakon vožnje krono bicikla lakše zbog drugačije geometrije rame.

29.06.2010. u 10:22 • Komentiraj (3) Print#

subota, 26.06.2010.

Osmi na Europskom

Teska utrka po velikoj vrucini. Isplivao sa Dejanom, ali sa prevelikim zaostatkom za vodecima. Osjecao se dobro na biciklu. Odmah nakon par km prestigao dvojicu i onda polako sustizao Talijana Mazzetti-a i Svedjanina Danielssona. Stigao ih izmedju 30 i 40-og km. Onda vozio na smjene sa Danielssonom (na i vise nego legalnoj distanci, nisam vidio nikoga da se drafta, ali bilo je draftinga jer su trojica diskvalificirana). Na ulazu u 2. krug imali prosjek 42.1km/h, kasnije smo malo pali (a i drugi krug je malo tezi). Na ulazu u tranziciju prosjek je bio 41.2 km/h (staza je par km duza). Stigli smo jos Vajente-a i Dvorak-a koji su odmah otpali, a pred kraj je otpao i Mazzetta.
U T2 usao na 11. mjestu. Bilo je jako vruce i tesko za trcati. Pomisao da me ceka 30km trcanja nije bila nimalo ugodna. Prestigao me Gomez u 1. krugu (od 3), a ja pred kraj prestigao Tejera (koji je prohodao), te jednog Rusa koji je kasnije diskvalificiran. Jos su dvojica diskvalificirana tako da sam zavrsio na 8. mjestu.
Napisati cu nesto vise iduci tjedan, kad se vratim u Hrvatsku.

26.06.2010. u 20:48 • Komentiraj (10) Print#

srijeda, 23.06.2010.

Startni broj 4

Sutra idem u Španjolsku, točnije u Vitoria Gasteiz na ITU Europsko prvenstvo u dugom triatlonu. Dobio sam startni broj 4. Lani sam u Brasschaatu imao startni broj 13, a završio sam na 14. mjestu, sa 13.13 minuta zaostatka. Očito tu ima nešto, pa ove godine očekujem 4. ili 5. mjesto sa 4.04 minute zaostatka sretan.
Sinoć sam prilikom pakiranja bicikla vidio da mi je otišao navoj na lijevoj kurbli pa se nadam da ću to danas riješiti. Pedala se još uvijek može našarafiti, ali pitanje je vremena kad se više neće moći.
U isto vrijeme se u gradu održava neki rock festival pa je bilo poprilično teško doći do smještaja. Na kraju sam morao ići preko službene agencije. Nastojao sam to izbjeći jer su dosta skupi, ali nije se moglo. Neki dan sam shvatio da je taj hotel kojeg sam rezervirao van grada i da do mjesta gdje gdje se održava natjecanje i manifestacije vezane uz njega imam 11km. Sad moram smisliti kako obaviti sve što trebam dan prije, a ne provesti previše vremena na nogama.
Od Hrvata još nastupaju moj klupski kolega Dejan Patrčević i Željka Šaban iz TK Swibir.

23.06.2010. u 13:15 • Komentiraj (9) Print#

ponedjeljak, 21.06.2010.

Festival triatlona, Jarun

U subotu se po kišnom vremenu održao festival triatlona na Jarunu. Uz utrku olimpijskog triatlona održala se i utrka super sprinta kao i humanitarna utrka "Triatlon za sve".
Na plivanju se izdvojio Slovenac Jaroslav Kovačić, 15s iza njega su isplivali Stojanović i Savić iz Srbije te Mađar Bartos. Ja sam isplivao u prvoj većoj grupi sa (između ostalih) Patrčevićem, Šporarom, Milovanom, Papištom, Tompom... Prije dvije godine sam zaostajao 1-1,5 min za njima pa mogu biti zadovoljan sa napretkom na plivanju.
Na biciklu sam se osjećao jako dobro. U 3. ili 4. krugu smo sustigli grupu sa Stojanovićem. Jedno vrijeme sam mislio da smo sad mi vodeća grupa, a onda sam shvatio da je Kovačić još uvijek ispred nas. Vozio je dosta dobro i trebalo nam je još 2 kruga da ga uhvatimo. Pred kraj zadnjeg kruga sam primjetio da se jedan od Mađara izdvojio na oko 15m ispred grupe pa sam pokušao krenuti u bijeg s njim. Znao sam da u zadnjih 1-2km ne mogu napraviti neku prednost, ali činilo mi se primamljivo ući u tranziciju ispred grupe. Mađar ili nije htio ili nije mogao pratiti pa se vratio u grupu, a ja sam išao solo do zone izmjene. Malo su me usporili natjecatelji koje sam lapirao, kao i otkopčavanje sprinterica pa mi se i onih par sekundi prednosti do tranzicije otopilo.
Na trčanju je Kovačić krenuo jako, a u stopu su ga pratili Dejan i Ognjen. Ja sam trčao sa Šporarom i Bartosom malo iza. Nakon prvog kilometra tempo vodeće grupe se malo primirio, pa smo čak počeli malo smanjivati razliku. Malo prije okreta na polovici staze Matej je ubrzao, a ja sam nastavio u nekom svom malo laganijem tempu. Pobjedio je Stojanović, a za njim su u cilj ušli redom Patrčević, Šporar, Kovačić, pa onda ja.
Sve u svemu zadovoljan sam utrkom. Isplivao sam jako dobro, osjećao sam se odlično na biciklu, a drugi dio trčanja sam odradio s rezervom jer se nisam želio previše potrošiti pred Europsko prvenstvo idući vikend. Bit će još prilika da provjerim kolika je ta rezerva.
U ženskoj konkurenciji pobjedu je odnijela Daria Pletikapa uz novi rekord staze. Iza nje je u cilj ušla Marina Milković kojoj je ova utrka bila debi na distanci olimpijskog triatlona, a 3. mjesto na postolju je zauzela slovenska veteranka i bivša rekorderka staze Nataša Nakrst.

21.06.2010. u 10:41 • Komentiraj (4) Print#

četvrtak, 17.06.2010.

Zagreb Open

U subotu nastupam na Zagreb Openu koji se održava već 14. put i jedna je od utrka s najdužom tradicijom u Hrvatskoj. Ovo će mi biti 4. nastup na utrci, a uz svaki od dosadašnja 3 nastupa me vežu lijepe uspomene.

2006.
Ovo mi je bila prva sezona u triatlonu, a Zagreb Open mi je bio prvi olimpijski triatlon. Pošto sam prvi put nastupao na toj distanci nisam znao što očekivati, ali ipak sam izračunao da bi ako sve prođe idealno mogao završiti u vremenu ispod 2.10h. Isplivao sam za 27 minuta što je bilo za 1-2 minute više od planiranog i tada sam se već pomirio sa rezultatom ispod 2.10h. Na biciklu me lapirala vodeća grupa. Prije utrke sam se nadao da do toga neće doći jer mi je vožnja za onima koji su krug ispred izgledala kao varanje. Mislio sam ih pustiti ako do ovoga dođe, ali sam od toga odustao jer nisam htio biti jedini koji odbija besplatnu zavjetrinu. Ispočetka sam i ja davao smjene, ali nakon jedne od mojih smjena skoro sam otpao iz grupe (tj. otpao sam, ali onda je grupa malo usporila pa sam se uspio vratiti). Nakon toga sam odlučio da ću se do kraja držati na začelju. Na trčanju sam krenuo nešto rezerviranije i postupno ubrzavao. Sjećam se da sam u zadnjem kilometru prestigao Blagusa i Juretića, a zamalo i Nikšu Divića. Ukupno vrijeme je bilo 2.07h sa trčanjem malo ispod 41 minute.

2007.
Te godine sam počeo malo ozbiljnije trenirati. Mjesec dana prije sam imao jako dobru utrku olimpijskog triatlona u Bardolinu što me napunilo samopouzdanjem. Isplivao sam dobro, na Borkovim nogama za malo manje od 23 minute. U godinu dana sam dosta ojačao na biciklu pa sam bio jedan od jačih u grupi. U zadnjem krugu mi je po prvi i do sad jedini put pukla guma za vrijeme utrke. Dionicu od Aquariusa do tranzicije sam nekako odvozio na felgi, što me koštalo otprilike 1 minutu u odnosu na grupu u kojoj sam do tad vozio. Na kraju sam imao isto vrijeme bicikla kao i godinu prije (59 minuta sa tranzicijama), ali ovaj put nije bilo besplatne zavjetrine. U tranziciju sam ušao ljut zbog probušene gume i bio sam siguran da ću zbog toga dobro trčati. Prije utrke sam kalkulirao da bi se ako sve prođe dobro mogao ugurati među prva 3 u kategoriji. Na početku trčanja sam bio 5. u kategoriji, a Luštica i Ivrlač su bili oko 4 minute ispred. Uspio sam ih prestići i doći do prvog postolja na PH (doduše u kategoriji). Otrčao sam 37.34 s tim da u drugom dijelu trčanja nisam mogao forsirati jer sam bio na pragu grčeva. Ukupno vrijeme je bilo 2.00h, plasirao sam se na 9. mjesto ukupno i na 6. mjesto u konkurenciji Hrvata.

2008.
Staza plivanja se malo izmjenila, pa smo plivali dva manja kruga. Otplivao sam jako dobro (malo preko 20 min), u grupi sa Gogom, Koceićem, Dariom... Na biciklu smo išli dosta dobro i ubrzo smo sustigli slovenca Plešea. Čubrić i Seme su bili u vodstvu, a između nas i njih se još ugurala grupa sa Stojanovićem, Patrčevićem, Savićem i Vučkovićem. Na kraju sam imao najbrže vrijeme bicikla (54 minute sa tranzicijama). Prvi krug sam trčao s Gogom i ubrzo smo prestigli srpski dvojac Savić&Vučković, a Stojanović nam je bio na 50-ak metara. U drugom krugu sam se uspio odvojiti, ali ponovno sam bio na rubu grčeva zbog čeka nisam mogao izvući maksimum iz sebe. Stojanović je do kraja zadržao prednost, a ja sam uspio zadržati svoju prednost pred Gogom. Ukupno vrijeme je bilo 1.49, sa trčanjem 35.07. Ukupno sam se plasirao na 5. mjesto, a bio sam 3. Hrvat (iza Čubrića i Patrčevića) što mi je bio prvi plasman na postolje na prvenstvima države (u apsolutnoj kategoriji).

Prošle godine sam za vrijeme Zagreb Opena bio na ITU utrci u Brasschaatu, gdje sam imao vjerojatno najbolju utrku prošle sezone. Očito mi odgovara taj vikend kad se održava Zagreb Open. Iako mi misli bježe na vikend iza kad nastupam na Europskom prvenstvu u dugom triatlonu nadam se da ću i ove godine nastaviti niz pozitivnih rezultata na Jarunskoj utrci.

17.06.2010. u 14:47 • Komentiraj (3) Print#

srijeda, 09.06.2010.

PH sprint triatlon, Pula

Na plivanju sam se osjećao loše, pa sam se iznenadio kad sam vidio da sam u grupi sa, između ostalih, Cebinom, Patrčevićem i Šporarom. U tranziciji sam izgubio 10-ak sekundi dok sam skidao neopren i grupa mi je pobjegla. Bio sam im dosta blizu sve do okreta, a nakon okreta smo imali vjetar u prsa i prednost je počela rasti. U drugu zonu izmjene sam ušao minutu iza grupe. Na trčanju se također nisam osjećao dobro i nakon jednog od lošijih trčanja u zadnje vrijeme kroz cilj sam prošao kao 9. ukupno i 4. Hrvat.
Pobjedio je Talijan Casadei ispred Slovenaca Cebina i Seme-a. Prvi Hrvat je bio moj klupski kolega Dejan Patrčević na 4. mjestu, par sekundi iza njega u cilj je ušao Matej Šporar iz TK Zrinski Novatec, a zadnje mjesto na postolju za PH je zauzeo Matia Milovan iz Pule.
U ženskoj konkurenciji prva dva mjesta su otišla u Sloveniju dvojcu Oražem, Kožar. Daria Pletikapa je završila kao prva Hrvatica na 3. mjestu, a iza nje su se plasirale Željka Šaban iz TK Swibir i Sara Vilić iz TK Pula.

rezultati

09.06.2010. u 08:15 • Komentiraj (4) Print#

petak, 04.06.2010.

U utorak na treningu...

U utorak na treningu (točnije na treninzima) ja, Reto Hug, Nicola Spirig, Jodie Swallow, James Cunnama, Rebakah Keat, Rebecca Preston... U srijedu i četvrtak su se još pridružili Stephen i Bella Bayliss.

Više o tome gdje sam bio i što sam radio neki drugi put.

04.06.2010. u 07:09 • Komentiraj (3) Print#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (6)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (7)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (13)
Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Sponzori

Giant

Sailfish

Continental

Tacx

Novatec

Briko

Mizuno

Rezultati

2010. godina

11.4. Sprint duatlon Umag – 8. mjesto

8.5. Austrian 1/2 Iron, Graz – 2. mjesto

5.6. Sprint triatlon Pula – 9. mjesto (4. za PH)

12.6. Jarunska triatlon liga, 1.kolo - 1. mjesto

19.6. Olimpijski triatlon, Zagreb – 5. mjesto

26.6. Europsko prvenstvo u dugom triatlonu, Vitoria Gasteiz, Španjolska – 8. mjesto

10.7. Jarunska triatlon liga, 4.kolo - 1. mjesto

18.7. Sprint triatlon Stubica - 1. mjesto

24.7. Sprint triatlon Kostrena

1.8. Svjetsko prvenstvo u dugom triatlonu, Immenstadt, Njemačka

2009. godina

1. PH dugi triathlon

12. Tri Motion (2-80-22km), Saalfelden, Austria

14. ITU Long Distance World Series, Brasschaat, Belgija

28. Ironman 70.3 Antwerpen (4:06h)

45. Ironman 70.3 Austria (4:20h)

6. Duisburg Lichterlauf, trčanje 10km

16. Eindhoven polu-maraton, rezultat 1.13.50h

34. ITU Long Distance Rankings




click tracking