utorak, 08.09.2009.

Tri Motion Saalfelden

Nakon mjesec dana pauze od utrka, ovaj vikend sam ponovno bio u akciji. Nastupio sam na Tri Motion utrci u Saalfeldenu (Austrija). Utrka je u formatu 2-80-22 km.
Na utrku sam otputovao s Dejanom i Giovanniem. U Austriji nas je dočekao veliki zastoj, pa smo izgubili otprilike 4 sata u koloni. Dok smo se dovukli do Saalfeldena već je pao mrak, pa je planirani trening plivanja otpao. Uz mrak, dočekala nas je i temperatura kakvu nisam osjetio već duže vrijeme. Nakon večere u talijanskom restoranu, čiji su vlasnici Srbi nastanjeni u Austriji, a konobar je Bosanac, zaputili smo se u obližnje mjesto Maria Alm gdje smo bili smješteni. Dejan je dobio veliki apartman (110 m2) koji je bio i više nego dovoljan za svu trojicu.
Kiša je preko noći prestala, oblaci su se razišli i otvorio se pogled na okolne planine čiji su vrhovi osvanuli prekriveni snijegom. Dolina se nalazi na otprilike 800m nadmorske visine, a neki od okolnih vrhova prelaze 3000m.

From saalfelden 09

Temperatura se spustila na 7C, pa mi je bilo drago da je start tek u 13:30h.
Prije naše utrke održala se „for fun“ utrka (300m-13km-3km) na kojoj je nastupio i Govind, Dejanov instruktor joge. Sama utrka je izgledala puno ozbiljnije nego što naziv („for fun“) sugerira. Dosta sudaca koji kontroliraju drafting, puno navijača, natjecatelji na skupim biciklima...
Do starta naše utrke malo je zatoplilo, ali ne previše (14-15 C). Plivali smo dva kruga u malom i mutnom jezeru. Temperatura vode je bila 19C, pa je bilo dopušteno korištenje neoprenskih odjela. Svih 500-tinjak natjecatelja je startalo skupa, tako da je bilo dosta borbe nakon što je sudac dao znak za start. Startao sam dosta loše, pa sam se kasnije morao probijati kroz gužvu. Sredinom prvog kruga izbio sam na čelo grupe i ostao na toj poziciji do izlaska iz vode. Zaostatak u odnosu na grupu ispred je bio konstantan, pa bi, da sam bolje startao, vjerojatno mogao komforno plivati u toj grupi. Iz vode sam izašao kao 21. za 27:25 minuta. Nisam zadovoljan sa zaostatkom kojeg sam imao u odnosu na vodeće. Čini se da mi je plivačka forma dosta pala tokom ljeta, što mi se dogodi svake godine.
Imali smo 3 kruga na biciklu na poprilično brdovitoj stazi sa preko 800m vertikalnog uspona na 80km. Svi usponi su uglavnom kraći, maksimalno 700-800m dužine. U prvom krugu sam lovio grupu koja je bila 30-ak sekundi ispred mene, međutim nisam im se uspio značajnije približiti. Pri kraju kruga me prestigao Moser s kojim sam vozio do najjačeg uspona u krugu. Prije utrke, dok sam postavljao bicikl u tranziciju, imao sam problema sa šaltanjem na veliku šajbu. Bilo me strah da se više neću moći vratiti na veliku šajbu ako prešaltam na malu, pa sam odlučio taj uspon proći na velikoj šajbi. To se pokazalo kao loša odluka. Uspio sam se uspeti, ali mi je trebalo vremena da dođem sebi nakon toga, pa su mi Moser i još jedan natjecatelj malo pobjegli. Oni su kasnije uhvatili i onu grupu koju sam gonjao, a ja sam sve to promatrao 30s iza. Na usponima bi im se malo približio, ali bi mi oni ponovno pobjegli na nizbrdicama i na ravnim dijelovima. Pred kraj kruga me sustižu dva natjecatelja (Priglinger i Keller), pa sam skupa s njima do kraja biciklističke dionice malo popravio plasman. Bilo mi je znatno lakše pratiti ih na usponima. Na ravnom, pogotovo na vjetrovitim dijelovima sam se dosta mučio da zadržim priključak. Strmi uspon je iz kruga u krug izgledao još strmiji, pa sam ga vozio na maloj šajbi, na velikoj ga vjerojatno više ne bi ni mogao preći. Onaj strah da neću moći vratiti na veliku šajbu se pokazao neopravdan. Inače, na tom usponu je bilo dosta navijača koji su svojom bukom znatno olakšavali uspon.
Staza za trčanje je dosta zahtjevna sa dosta uspona i oštrih nizbrdica. Trčali smo dva kruga od Saalfeldena do Maria Alma i nazad. Odmah na izlasku iz tranzicije dočekalo nas je 700-tinjak metara nizbrdice, koja dodatno uništi ionako teške noge. Nisam gledao na druge natjecatelje nego sam se koncentrirao na sebe. Postupno sam se osjećao sve bolje i nakon prvog okreta u Maria Almu počeo sam prestizati natjecatelje isped sebe. Na okretu sam vidio da nisam previše zaostao za vodećima, što mi je dalo dodatni poticaj. Drugi okret je bio u centru Saalfeldena (gdje je bio i cilj). Na tom je mjestu bilo puno navijača od čije sam se buke naježio. U drugom krugu je zagužvalo, pa nisam znao tko je u mom krugu, a koga prestižem za cijeli krug. Tempo mi je malo pao i otprilike 3km prije cilja su me ponovno prestigli Priglinger i Seigmann. Dosta su ubrzali i taj tempo nisam mogao pratiti, tako da sam u cilj ušao na 12. mjestu, u vremenu 4:02 h.
Dejan je nakon odrađene kazne zbog draftinga u cilj ušao kao 16., a Giovanni je zauzeo ukupno 275. mjesto i 21. u svojoj kategoriji.
Proglašenje pobjednika se održalo idući dan na mjestu gdje je dan prije bio cilj. Skupilo se dosta ljudi, jer su svi natjecatelji dobili i besplatan doručak. Dan prije, nisam pogledao kako sam se plasirao u kategoriji, pa sam se iznenadio kad su me prozvali kao trećeplasiranog u elite1 kategoriji (24-30 godina).
From saalfelden 09

Sve u svemu, jako lijepa utrka. Odlična organizacija, dosta navijača, dva besplatna obroka, masaža, jako lijep krajolik...

rezultati

još par slika

08.09.2009. u 11:15 • Komentiraj (1) Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (6)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (7)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (13)
Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Sponzori

Giant

Sailfish

Continental

Tacx

Novatec

Briko

Mizuno

Rezultati

2010. godina

11.4. Sprint duatlon Umag – 8. mjesto

8.5. Austrian 1/2 Iron, Graz – 2. mjesto

5.6. Sprint triatlon Pula – 9. mjesto (4. za PH)

12.6. Jarunska triatlon liga, 1.kolo - 1. mjesto

19.6. Olimpijski triatlon, Zagreb – 5. mjesto

26.6. Europsko prvenstvo u dugom triatlonu, Vitoria Gasteiz, Španjolska – 8. mjesto

10.7. Jarunska triatlon liga, 4.kolo - 1. mjesto

18.7. Sprint triatlon Stubica - 1. mjesto

24.7. Sprint triatlon Kostrena

1.8. Svjetsko prvenstvo u dugom triatlonu, Immenstadt, Njemačka

2009. godina

1. PH dugi triathlon

12. Tri Motion (2-80-22km), Saalfelden, Austria

14. ITU Long Distance World Series, Brasschaat, Belgija

28. Ironman 70.3 Antwerpen (4:06h)

45. Ironman 70.3 Austria (4:20h)

6. Duisburg Lichterlauf, trčanje 10km

16. Eindhoven polu-maraton, rezultat 1.13.50h

34. ITU Long Distance Rankings




click tracking