utorak, 04.08.2009.

Antwerpen 70.3

Još jedan vikend sam proveo u Belgiji. Vrijeme je i ovaj put bilo sunčano i toplo. Bio je samo jedan period od par sati lošeg vremena sa kišom i vjetrom, ali baš za vrijeme kad se održavala utrka.
Ovaj put sam bio smješten u centru Antwerpena. Iznanadio sam se brojem ortodoksnih židova. Antwerpen je navodno jedan od rijetkih gradova u kojem postoji židovska zajednica koja njeguje tradicionalni način života. Crna odjela, šeširi ili kapice i zulufi do poda :-).
U tjednu prije utrke sam imao dosta privatnih obveza koje su me dosta psihički i fizički istrošile. Prije utrke nisam osjećao nikakvu nervozu. Nesanica, koja prati veće utrke je izostala. Ta nervoza obično potakne lučenje adrenalina koji zna biti koristan na startu utrke.
Kao što sam već spomenuo, jedini period lošeg vremena došao je onda kad sam ga najmanje trebao. Ujutro je padala lagana kiša, koja je za vrijeme mog puta do starta postupno pojačavala. Po prvi put sam obukao novi šuškavac koji se pokazao kao loš za ovakve uvjete, tako da sam na start došao mokar i pothlađen. Presvukao sam se u neopren i nakon toga mi više nije bilo hladno.
Imao sam dosta dobar start, bez previše kontatka. Činilo mi se da je plivanje nešto duže, ali kad sam vidio rezultate shvatio sam da su se i organizatori ove utrke priključili masovnom trendu da se plivanje skraćuje. Međutim i to kraće plivanje je bilo dovoljno dugo da izgubim 3 minute u odnosu na vodeće. To je za otprilike minutu veći zaostatak u odnosu na par zadnjih utrka ovog tipa.
Uz kišu koja je i dalje padala puhao je i dosta jak vjetar koji je do izražaja došao za vrijeme biciklističke dionice. Staza je uglavnom bila ravna, jedini usponi bili su na nadvožnjacima kojih je bilo 5-6. Bilo je dosta pružnih prijelaza koji su bili prekriveni tepisima, ali su unatoč tome bili opasni i vidio sam dosta padova. Nakon 10-20 km formirala se grupa koja je ostala takva do pred kraj vožnje. Osim mene, tu je bio Nizozemac Strijk, te vodeća grupa žena (Goos, Granger, Zelenkova i Pelletier), možda nas je bilo i više, ali nitko drugi se nije gurao naprijed. Dosta sam vukao, nastojao sam se odvojiti, ali nije išlo. Na dvije veće utrke ovog tipa (St. Polten i Brasschaat) sam se bez problema rješio vodeće ženske grupe, pa sam bio malo razočaran razvojem situacije na ovoj utrci. Nisam bio siguran da li ja vozim loše ili one voze za klasu bolje nego na prethodnim utrkama. Nakon otprilike 50km prestigao nas je Joel Jameson. U tom trenutku sam bio na čelu grupe, a nakon što me prestigao Jameson, prestigao me i Nizozemac, te cijela ženska grupa. Žene su se držale skupa, tako da ako bi jedna prestizala odmah su sve išle za njom. Po pravilu bi nakon što te netko prestigne trebao pokušati ponovno prestizati tek nakon što ovoga pustiš da se odmakne 10m naprijed. Međutim prije nego što bi se razmak povećao na dopuštenih 10m već me prestizao netko drugi, tako da me u tom trenutku ženska grupa koštala 40m. Zbog toga što je to bila vodeća ženska grupa, sudac na motoru je cijelo vrijeme bio uz nas. Joel je vjerojatno bio malo prebrz i nisam siguran bi li ga mogao pratiti, ali je on puvukao Nizozemca koji se odvojio na nekih 30-ak sekundi. Pokušao sam uloviti Nizozemca, ali me u par navrata ponovno prestizala ženska grupa pa bi svaki put gubio po 40m, što me malo frustriralo. Obično bi Goos ili Granger pokušale napasti, a kad bi nakon minutu, dvije vidjele da se nisu uspjele odvojiti počele bi usporavati i taktizirati. Jednom prilikom kad sam ponovno prestizao cijelu grupu do mene je došao sudac na motoru i pokazao mi crni karton. Nije mi jasno zbog čega mi je pokazao karton, ali valjda je on vidio nešto što ja nisam. To me dosta naljutilo, ali umjesto da dodam gasa (što inače napravim kad me netko naljuti), osjetio sam nekakvu slabost pa sam se povukao na začelje grupe. Inače, kroz cijelu utrku sam imao faze kad sam se osjećao dobro ili loše. Odmah nakon toga naišli smo na pružni prijelaz gdje sam ja zapeo iza nekih age-grupera koji su usporili na 15km/h, što me dodatno naljutilo.
Srećom po mene penal na ovoj utrci nije bio 4 minute, nego se trebalo trčati krug od 300m oko tranzicije, pa sam izgubio malo manje vremena. Na trčanju se nije ništa posebno događalo. Na kraju prvog kruga prestigao me Tim Jacobs. Trčao sam uz njega drugi krug, u trećem sam otišao naprijed i pokušao se odvojiti. To mi nije uspjelo, pa me na kraju izfiniširao. Ja nisam ni pokušao finiširati jer sam trčao na pragu grčeva. Na par zadnjih utrka bi koristio tablete soli i nisam imao problema sa grčevima, ali za ovu sam ih zaboravio ponijeti. Srećom nije bilo vruće inače sam mogao imati većih problema. Taj finiš na kraju ionako nije ništa značio jer je Tim startao 5 minuta iza.
Cijelo vrijeme sam imao osjećaj da će rezultat biti jako loš, pa sam se još ugodno iznenadio sa konačnih 4:06. Čak ni vožnja nije bila toliko loša. Imao sam prosjek oko 40 km/h u uvjetima koji su bili daleko od idealnih. Ne znam samo da li u ovakvim uvjetima ovi koji imaju aero opremu imaju dodatnu prednost u odnosu na mene. To bi objasnilo zašto se nisam uspio odvojiti od žena. Osjetio sam u par navrata trenutke kad bi njihovi diskovi uhvatili povoljan vjetar.
Sa plivanjem i trčanje ne mogu biti zadovoljan. Plivao sam minutu sporije od očekivanja, a trčanje je isto bilo dosta ispod mojih mogućnosti. Pogotovo s obzirom da je za trčanje bilo gotovo idealno vrijeme, oblačno i svježe. Jedini limitirajući faktor je bio da se dobar dio trčao po kockom popločanim ulicama. Lijevo koljeno me pomalo boljelo cijelo vrijeme, ali mislim da me to nije pretjerano usporilo. Koljeno osjećam i sad pa ću morati malo pripaziti ovaj tjedan.
U muškoj konkurenciji pobjedio je Marino Vanhoenacker i pokazao da je klasa za sebe. Biciklistička dionica je točno izmjerena, a preći je za 2:01 u ovakvim uvjetima...
Pozdrav iz Aachena.

04.08.2009. u 12:05 • Komentiraj (0) Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (6)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (7)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (13)
Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Sponzori

Giant

Sailfish

Continental

Tacx

Novatec

Briko

Mizuno

Rezultati

2010. godina

11.4. Sprint duatlon Umag – 8. mjesto

8.5. Austrian 1/2 Iron, Graz – 2. mjesto

5.6. Sprint triatlon Pula – 9. mjesto (4. za PH)

12.6. Jarunska triatlon liga, 1.kolo - 1. mjesto

19.6. Olimpijski triatlon, Zagreb – 5. mjesto

26.6. Europsko prvenstvo u dugom triatlonu, Vitoria Gasteiz, Španjolska – 8. mjesto

10.7. Jarunska triatlon liga, 4.kolo - 1. mjesto

18.7. Sprint triatlon Stubica - 1. mjesto

24.7. Sprint triatlon Kostrena

1.8. Svjetsko prvenstvo u dugom triatlonu, Immenstadt, Njemačka

2009. godina

1. PH dugi triathlon

12. Tri Motion (2-80-22km), Saalfelden, Austria

14. ITU Long Distance World Series, Brasschaat, Belgija

28. Ironman 70.3 Antwerpen (4:06h)

45. Ironman 70.3 Austria (4:20h)

6. Duisburg Lichterlauf, trčanje 10km

16. Eindhoven polu-maraton, rezultat 1.13.50h

34. ITU Long Distance Rankings




click tracking