subota, 28.03.2009.

Izbori

Ne morate gledati Dnevnik ili čitati novine da bi znali da će uskoro izbori. Gdje god da krenem biciklom naiđem na raskopane ceste, a danas mi je palo na pamet zašto ih još nisu zakrpali (neke su raskopane već pola godine). Vjerojatno se čeka zahuktavanje predizborne kampanje kad se inače režu vrpce, asfaltiraju ceste i sl. Mene izbori previše ne zanimaju jer bi mijenjao sustav, a ne samo političare, pa neću više o njima.
Danas sam u planu imao dugu vožnju biciklom i 1:10 trčanja nakon toga. Krenuo sam na jednu od svojih dražih ruta, prema Žumberačkom gorju. Kad sam već skoro izašao iz smrdljivog grada i približio se manje prometnim, šumskim cestama na jednom dijelu ceste koja čeka izbore (tj. asfaltiranje) mi je ispala pumpa i pri tom pukla na dva dijela. Toliko o kvaliteti Authorovih pumpi. Ostale su mi 3 opcije:
1) Vratiti se nazad i vrtiti se 3:30 h po Jarunu; (ovu opciju sam odmah odbacio)
2) Vratiti se nazad zakrčenim cestama u grad po drugu pumpu, pa se još jednom zaputiti prema Žumberku po istim tim cestama;
3) Nastaviti dalje bez pumpe.
Gume mi stvarno rijetko pucaju, ali ako puknu, puknu kad ne treba. Na primjer jednom mi je guma pukla 2 puta u 5 minuta, a imao sam samo jednu rezervnu zračnicu. To se dogodilo na dijelu Sljemena na kojem nema signala od mobitela. Srećom naišli su neki bauštelci sa kombijem pa su me povezli. Par puta sam se vraćao totalno iscrpljen i gladan (nekad i promrzao) sa dugih treninga i jedva čekao da nešto pojedem i izvalim se u krevet. I onda, kad bi došao na par kilometara od kuće bi mi pukla guma. Zbog toga sam pretpostavio da vjerojatno imam 90% šanse da će mi baš danas puknuti guma. Međutim tih 10% šanse da neće puknuti mi je izgledalo privlačnije od prve dvije opcije. Razmišljao sam da ću ako i pukne barem imati šta pričati, a mogao bi pasti i dobar post na blogu. Osim toga imao sam sve što je nužno za preživljavanje u prirodi (3 gela, bidon izotonika, bidon vode, dvije zračnice, ručni biciklistički alat i 30 kn).
Kad sam konačno došao do Bregane i skretanja prema uskoj (i neprometnoj) cesti prema parku prirode Žumberak neugodno me iznenadio promet. Iz suprotnog pravca me u 5 minuta mimoišlo barem 20 kamiona (bez pretjerivanja) natovarenih šljunkom. Pomislio sam da će mi poravnati brdo ako ne požurim sretan. Dok sam razmišljao o tome kako ću, u slučaju da mi pukne guma, jednom od nekolicine mojih motoriziranih prijatelja objasniti gdje je Poklek ili Novo Selo Žumberačko vrijeme je brzo prolazilo i već je bilo vrijeme za povratak. Par puta sam se na usponu osjećao kao Michael Rasmussen dok sam uz pomoć vjetra uzbrdo išao preko 30 km/h. Nizbrdo nisam išao puno brže od toga jer je ionako uska cesta do pola raskopana, a druga polovica je puna šljunka, grana i rupa, zbog čega sam se spuštao kao deminutiv ženskog spolnog organa. Na spustu sam jednom prilikom prešao preko nekog kamena ili rupe i to je izgledalo toliko gadno da sam u prvi mah pomislio: „Je..š gumu, ode mi felga!“. Kad sam nakon toga vidio da su i felge i gume čitave pomislio sam da sad sigurno nema šanse da mi pukne guma. Ipak, nakon otprilike 5 minuta sam čuo zvuk kojeg sam cijeli trening očekivao: „ššššššššššššššš“. Ono što me iznenadilo bio je izvor zvuka, list koji je zapeo između vilice i gume sretan.
Na povratku mi je vjetar bio saveznik, pa mi se od kraja spusta do ulaska u Zagreb brzina kretala u rasponu 40-45 km/h (po ravnom). Do okreta mi je trebalo 2h, a u povratku 1:26h. Doduše, u povratku sam imao spust, ali kao što sam rekao, spuštao sam se penzionerski.
Danas sam isprobao Murinjov doručak prije utrke, Mavrovićeve kekse i moram priznati da su zadovoljili. Naime, prije utrke je dobro popuniti glikogenske rezerve, ali ne bi trebalo jesti vlaknastu hranu. Vlakna su inače dobra jer ostaju u probavnom traktu i daju osjećaj sitosti, ali prije utrke ne želite da vam se ikakav višak mota po crijevima jer nakon 15 minuta trčanja taj višak poželi izaći van. S druge strane, hrana bogata ugljikohidratima koja ne sadrži puno vlakana najčešće ima visok glikemijski indeks pa može uzrokovati velike oscilacije razine šećera u krvi, što nije dobro, pogotovo u periodu neposredno prije starta utrke. Ovi keksi su dosta kalorični, a volumenom su mali, tako da bi trebali poslužiti svrsi.
Danas je bilo dosta toplo, tako da sam prvi put ove godine vozio u kratkim rukavima. Iako nije bilo nešto previše sunca uspio sam uhvatiti malo boje (ili je ovo prljavština, vidjet ću kad se istuširam sretan).
Još bi za kraj čestitao Mateju i Gordanu na 4. i 6. mjestu na duatlonu iz Svjetske serije koji se danas održao u dalekom Tajlandu.

28.03.2009. u 17:01 • Komentiraj (2) Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (6)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (7)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (13)
Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Sponzori

Giant

Sailfish

Continental

Tacx

Novatec

Briko

Mizuno

Rezultati

2010. godina

11.4. Sprint duatlon Umag – 8. mjesto

8.5. Austrian 1/2 Iron, Graz – 2. mjesto

5.6. Sprint triatlon Pula – 9. mjesto (4. za PH)

12.6. Jarunska triatlon liga, 1.kolo - 1. mjesto

19.6. Olimpijski triatlon, Zagreb – 5. mjesto

26.6. Europsko prvenstvo u dugom triatlonu, Vitoria Gasteiz, Španjolska – 8. mjesto

10.7. Jarunska triatlon liga, 4.kolo - 1. mjesto

18.7. Sprint triatlon Stubica - 1. mjesto

24.7. Sprint triatlon Kostrena

1.8. Svjetsko prvenstvo u dugom triatlonu, Immenstadt, Njemačka

2009. godina

1. PH dugi triathlon

12. Tri Motion (2-80-22km), Saalfelden, Austria

14. ITU Long Distance World Series, Brasschaat, Belgija

28. Ironman 70.3 Antwerpen (4:06h)

45. Ironman 70.3 Austria (4:20h)

6. Duisburg Lichterlauf, trčanje 10km

16. Eindhoven polu-maraton, rezultat 1.13.50h

34. ITU Long Distance Rankings




click tracking