četvrtak, 23.10.2008.

Rekapitulacija sezone, 2. dio


...

24.8. PH sprint triatlon Supetar – 5. mjesto
Iz mog kuta rasplet utrke je bio sličan onome iz Stubice. Ovaj put sam čak dobro otplivao, u grupi sa Petkovićem. Međutim, Petković mi je pobjegao kroz tranziciju i sa Zvonkom je ponovno spojio prvu grupu. Ja sam na početku bicikla bio u grupi sa Koceićem, Lušticom i Bebićem 50m od Zvonka i Goge, ali kad je Zvonko dao smjenu izgubili smo ih iz vida.

30.8. ETU Split – 24. mjesto
Iz nekog meni nepoznatog razloga krenuo sam prelagano i već sam nakon 50m ostao sam. Pošto se prvo plivao jedan veći, pa poslije manji krug pobojao sam se da će me lapirati već na plivanju. Na biciklu sam vozio sam i borio se da me ne lapiraju, što mi je na kraju i uspjelo. Nakon kronometra na biciklu noge su bile dosta teške, ali ipak sam trčao solidno do zadnjeg kruga u kojem sam zbog probavnih problema izgubio minutu i pol.

6.9. PH 2xolimpijski triatlon Poreč – 3. mjesto (2. za PH)

Od ove utrke sam puno očekivao. Mislim da mi duže distance odgovaraju i to sam htio i pokazati. Uvod u utrku je bio daleko od idealnog. Večer prije sam htio malo razvrtiti od apartmana do mjesta gdje se održavala utrka. Na kraju sam zalutao, nitko mi nije znao reći gdje će se održavati utrka, pa mi je još pukla guma… Ujutro prije utrke mi se otpustila sajla mjenjača. Sale i Mijo Bebić su mi dosta pomogli oko mjenjača, ali nismo ga uspjeli potpuno osposobiti. Još mi je otkazao i brzinomjer. Sve to je dosta utjecalo na mene jer umjesto da sam se lagano zagrijavao i pio vodu, ja sam po Poreču tražio kombinirke.
Loša sreća se nastavila i u utrci. Na plivanju sam krenuo dobro i bio sam na čelu grupe koja je pratila Dejana i Harnolda. Po naputcima organizatora do otočića smo plivali uz mrežu bova. Nakon otoka Željka Šaban je otišla ispod bova i skrenula prema obali. Ostatak grupe je nastavio pratiti bove, malo sam zastao i onda mi je neki tip u barci pokazao rukom da idem za grupom. Nisam znao da li je to netko iz organizacije ili neki ribar. Ispostavilo se da je bio ovo drugo. Kad sam shvatio koliko sam pogriješio nisam ni imao namjeru izlaziti iz vode, ali onda sam čuo Borića kako viče s obale da su svi pogriješili stazu pa sam odlučio nastaviti.
Na biciklu sam cijelo vrijeme osjećao grčeve u stomaku, vjerojatno sam na produženom plivanju popio previše slane vode. Zbog toga nisam pio koliko sam trebao što sam platio na trčanju gdje je zbog dehidracije došlo do raspada sistema.

14.9. Mountain Running World Trophy, Crans Montana – 126. mjesto
Dobio sam poziv od Janka da sa reprezentacijom idem u Švicarsku na svjetsko prvenstvo u planinskom trčanju. Pošto su svi ostali članovi reprezentacije nastup izborili na izbornoj utrci trudio sam se opravdati poziv. Na kraju sam drugim mjestom u konkurenciji naših opravdao poziv, ali u onakvoj konkurenciji nisam mogao izvući bolji plasman od 126. mjesta ukupno.
Više o putu i boravku u Švicarskoj ovdje.

20.9. Olimpijski triatlon Krk – 3.mjesto

Triatlonsku sezonu zaključio sam dobro organiziranom i atraktivnom utrkom na Krku. Bura je obeshrabrila dobar dio triatlon populacije, pa konkurencija u pojedinačnom dijelu nije bila brojna, tako da sam plivao, vozio i trčao sam. Ovo je bila jedna od rijetkih utrka gdje sam financijski završio u plusu.
Više o ovoj utrci ovdje.

28.9. Četiri Zagrebačka trga (5 km) – 2. mjesto
Nakon što sam 5 vikenda za redom proveo van Zagreba dobro mi je došao jedan vikend bez putovanja. Iako nije bilo putovanja, bilo je utrka, tako da sam nastupio na uličnoj utrci po zagrebačkim trgovima. Cilj mi je bio ići ispod 16 minuta, što sam i uspio (15:57). To je bilo dovoljno za drugo mjesto, što i nije loše. Lani sam na istoj stazi išao 16:33, pa mi je bilo drago vidjeti napredak.

4.10. Sprint duatlon Vrlika – 2. mjesto
Još jedno malo duže putovanje i još jedna utrka gdje sam financijski završio u plusu. Natjecanje je obilježila kiša, koja je prestala kad smo i mi prestali trčati. Gogo me razbio već na prvom trčanju i čuvao prednost do kraja. Ja sam cijelo vrijeme bio na drugom mjestu i još jednom sam imao kronometarsku utrku od početka do kraja.

8.10. Kronometarski duatlon – 1. mjesto
Borko je iskoristio Dan nezavisnosti za organizaciju jedne od njegovih alternativnih utrka. Iako je osvanulo hladno jutro na startu je bilo više natjecatelja nego na nekim utrkama Hrvatskog kupa. Bio sam malo zgažen pa nisam imao namjeru ići prejako, ali onda sam na startu vidio Gogu i promijenio planove. Na biciklu me ukočila hladnoća i tek sam u drugom krugu počeo malo bolje voziti. Malo me deprimirao pogled na brzinomjer jer sam par dana prije imao veći prosjek prilikom vožnje u srednjem tempu nego sad kad idem do daske. Na trčanju su noge bile drvenije nego inače, vjerojatno kombinacija umora, hladnoće i biciklističkog kronometra. Bicikl sa tranzicijom sam odradio za 19:46, a tome sam još dodao 17:09 minuta za 5 km trčanja. Ukupno sam imao 2:30 minute bolji rezultat u odnosu na prošlu godinu, ali lani je bilo još koji stupanj hladnije. Inače, Gogo je na kraju išao skroz lagano.

I eto, došao je kraj sezoni, a i ovom podužem postu. Za kraj još malo slika:

Poreč


Crans Montana


Crans Montana

23.10.2008. u 07:49 • Komentiraj (1) Print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (5)
Rujan 2010 (6)
Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (5)
Lipanj 2010 (7)
Svibanj 2010 (8)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (7)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (4)
Kolovoz 2009 (5)
Srpanj 2009 (6)
Lipanj 2009 (5)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (6)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (8)
Studeni 2008 (13)
Listopad 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Sponzori

Giant

Sailfish

Continental

Tacx

Novatec

Briko

Mizuno

Rezultati

2010. godina

11.4. Sprint duatlon Umag – 8. mjesto

8.5. Austrian 1/2 Iron, Graz – 2. mjesto

5.6. Sprint triatlon Pula – 9. mjesto (4. za PH)

12.6. Jarunska triatlon liga, 1.kolo - 1. mjesto

19.6. Olimpijski triatlon, Zagreb – 5. mjesto

26.6. Europsko prvenstvo u dugom triatlonu, Vitoria Gasteiz, Španjolska – 8. mjesto

10.7. Jarunska triatlon liga, 4.kolo - 1. mjesto

18.7. Sprint triatlon Stubica - 1. mjesto

24.7. Sprint triatlon Kostrena

1.8. Svjetsko prvenstvo u dugom triatlonu, Immenstadt, Njemačka

2009. godina

1. PH dugi triathlon

12. Tri Motion (2-80-22km), Saalfelden, Austria

14. ITU Long Distance World Series, Brasschaat, Belgija

28. Ironman 70.3 Antwerpen (4:06h)

45. Ironman 70.3 Austria (4:20h)

6. Duisburg Lichterlauf, trčanje 10km

16. Eindhoven polu-maraton, rezultat 1.13.50h

34. ITU Long Distance Rankings




click tracking