< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Storytellers Creed

I belive that imagination is stronger than knowledge.

That myth is more potent than history.

That dreams are more powerful than facts.

That hope always triumphs over experience.

That laughter is the only cure for grief.

And I belive that love is stronger than death.

adopt your own virtual pet!

Linkovi

16.10.2005., nedjelja

Ako su grčki bogovi bili besmrtni,kako to da su sad mrtvi?


Toliko puta sam vam nešto htjela reći,napisati...ali kako cijeli svijet je okrenut protiv mene,pa tako blog editor nije radio...
S vremeno su moje želje polako ishlapile iz glave...pa tako sad neznam što da napišem.

U ponedeljak je mojoj maloj crvenoj rođendan,pa smo jučer išli van...ona je rijetka koju volim,a da i ona mene voli...jadno,ali i istinito...

Upravo jeden čokolino plus (morate probat čokolino plus s čokoladiranim rižinim kuglicama,više nikad nećete jesti obični čokolino...) i slušam indexe ("...jedna mala pjegava,plava neda mi mira...")!Jedva čekam da mi starci odu u goste tako da mogu zapaliti (cigaretu,ne tepih,njega već jesam)!

Danas sam se ustala u osam sam da idem onog malog na baterije vodit van,pa da si kupim cigarete.Žena me na kisku pogledala pogledom koji govori ja znam da ti nisi punoljetna,al meni se jebe za to,bitno da ja zaradim više!Došlo mi je da joj nabijem pljuge u jednjak...ali nisam ipak to nisam napravila,pitam se zašto?
Dakle...postoji li neka čarolija za tjeranje staraca iz kuće jer već mi se ruke tresu...

Sutra pišem test iz fizike,a moram prvo smirit živce a tek onda počet učit,a da stvar bude gora u utorak pišem matematiku!
3 razloga zašto je bolje ne vraćati se uopće kući ako loše napišem matematiku:

1.ako dobijem jedan,padam mat(kaže šupe-moja mat profa)
2.ako padam mat,nesmjem u Rim(kaže moja stara)
3.a ako nejdem u Rim,ćemo se daljne mučit u ovoj fucking školi(kažem ja)

A ne samo to,sinoć kad sam bila vani s crvenom i lenom,sreli smo treću(post 2.10.2005)!Joj kako mi je digla živce nije me ni pozdravila,a kamoli progovorila samnom...a crvena i lena su se ponašale koda su vidjele anđela koji je sišao s neba i odmah potrčale k njoj i počele je grliti,a tko šljivi mene...to mi je pokvarilo cijeli dan,te jebene 2 minute razočaranja su me pogodile više nego smrt milijuna ljudi diljem svijeta od gladi...

I napokon dajte mi molim vas objasnite ako je istina ono što su govorili o besmrtnosti grčkih bogova,pa di su oni sada???