get to know me.. Samo čovjek ima visinu sa koje može pasti.. - Blog.hr

12.06.2007.

Image Hosted by ImageShack.us


Jasno mi je,
nisam dio
onoga što je nekada bilo.
Ne znam što te čini
onime što jesi.
Poznajem te sada,
dok ležiš pokraj mene,
dok ti milujem čelo,
drukčiija no što sam ikada bila.
Sve mi je ovo novo,
i ti to znaš..
sreća, iskrenost,
no ponekad me ubija tajnovitost
svega što je bilo
dok nisam poznavala tvoj osmijeh
o kojemu sam postala ovisna,
po prvi put
sretna,
nesputana.

Pitao me jesam li napokon sretna
živim li sada ne zamjerajući,
jesam li odbacila tugu,
zaboravila svu dramu
i prepustila se "njemu"..
Nisam mu lagala,
ipak me gledao
slomljenu
slabu
ovisnu
zavaravanu
nesretnu.

Iskreno sam odgovorila
bez imalo dvoumljenja
bez imalo srama
i lažnog poštivanja nekadašnjosti.



Sretna sam..
ovaj put jer sam iskrena.
Nema skrivanja,
moja je prošlost tebi otvorena,
ne mogu reći da je beznačajna,
no meni je postala potpuno trivijalna.
To sam nekada bila ja,
iako se i tada nisam shvaćala.

Da..
Jasno mi je, nisam dio
onoga što je bilo,
što te usrećivalo,
koga si volio
i tko te imao.

Želim biti nešto novo,
želim biti ono "sada".

Sretna, po prvi put u zagrljaju
ali ne usamljena.

Ma znala sam biti ugrožena.
Ljubomorna.
Shvaćam da za to nemam razloga.

Ulazim u tvoj svijet onoliko koliko mi dopuštaš.
Znat ću onoliko koliko mi želiš reći.
Samo te molim, nemoj šutjeti.
(to ne bih mogla podnijeti)

Sretna sam.
Nisam više ista.

- 00:24 - Komentari (14) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.