body "Ja Mislim Da Je Bolje Da Smo Mi Prijatelji...Na Hrvatski Odjeb..." LoL - •°o.Okad san dobra, dobra san; kad san zla, onda san jos bolja!!O.o°• - Blog.hr body

"Ja Mislim Da Je Bolje Da Smo Mi Prijatelji...Na Hrvatski Odjeb..." LoL

Samo da se zna, naslov nema veze s mojin zivotom vec sa zivotom jedne moje jako dobre poznanice...Pa evo te njene price....
"Evo zamolili su me da isprican jedno svoje iskustvo sa bivsim...znaci...dugo vrimena smo se lovili..ovo-ono...i onda napokon prohodali. Kratko je trajalo, ali kako on kaze-vridilo je probat..hehe I ovako je zavrsilo...
Jedan dan sam mu prisla i dala do znanja da mu trebam nesto rec, on je naravno pokaza interest.
Ja:"Triban ti nesto rec..."
On:"Reci..."
Ja:"Ja mislim da je bolje da smo mi prijatelji..... na hrvatski odjeb..."
hehehe...Vidila sam mu na faci da se zbunija, a onda je reka:" Pa da ti iskreno kazen i ja san o tome razmislja..." (mos mislit) ...eto nakon toga smo se neko vrimesvadali jer je on bia ljut sta san ga odjebala..hehe.. a sad smo opet u dobrim odnosima..."


Heh...eto...mala pricica za pocetak..a u mene ma sve je super...uvik bi moglo bit bolje al se ne zalin...
Eto to vam je od mene za sad..znan da san imala puno toga za napisat al ne sican se vise sta je sve bilo u zadnjih misec dana...Mozda stavin i neki dodatak na post, ovo je sve za sad..
Pozdrav..wave

23.04.2008. | 21:11 | | 87 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-->mAlo o mEni..

Image Hosted by ImageShack.us

¤Znaci, ja san Wishe...
¤Iden u V. gimnaziju "Vladimir Nazor"
¤Puno lolin:
×lize..fino
×Mertojak...ekipu moju
×svoje koljege
×mafiju moju
×jubu mogcerek
×laptop
×msn, ..hihi
×i jos puno toga...=)
×°°Kad zena uzme stvar u svoje ruke, onda je to vec velika stvar..=)

-->moja banda=)

×Luce
Image Hosted by ImageShack.us

×supej prija
×lolin je punoo..=)
×8. razred
×trenira u Styla..


×Mime
Image Hosted by ImageShack.us

×zajubjena moja
×trenira rukomet
×Pomorska škola


×mala Luce
Image Hosted by ImageShack.us

×zajubjena imoćanka
×trenira u stayla
×ima ludog mocu...hihi
×doktorska mafija..=)


×Jope
Image Hosted by ImageShack.us

×opaljena rockerica
×svira električnu
×zajubjena priko ušiju
i onda neki stradaju:P
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


×Fany
Image Hosted by ImageShack.us

×pivačica
×budući advokat (sad znaš kome se tribaš obratit)
×ima psa putku
×IV. gimnazija "Marko Marulić"


×Slave
Image Hosted by ImageShack.us

×legenda moa
×doktorska mafija=)
×nešš ti meni nigdi ić;)
×malo san je obojala...hh
×hip-hoperica..hihi
×ma sredit cemo mi sve one tuke...pusa=)


×Andrea
Image Hosted by ImageShack.us

×buduća Opačak...=)
×luda sto na sat
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


×Ana
Image Hosted by ImageShack.us

ךtreberica - nije=)
×supej prija
×nikad je nema van
×IV. gimnazija "Marko Marulić"


×Dr. koljega MC Perić
Image Hosted by ImageShack.us

×sjeksi -kako bi Djuzi reka
×uvik raspravljamo o jako važnim temama hehe
×super prijatelj
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


×Zela
Image Hosted by ImageShack.us

×prejak je=)
×originalan(rozi pramen)
×super mi je
×II. jezična gimnazija


×Marino
Image Hosted by ImageShack.us

×moj osobni trener=)
×ko brat mi je
×voli me maltretirat
×Privatna ekonomska


×Opačak
Image Hosted by ImageShack.us

×super lik
×uvik je tu kad ti triba
×voli svoju Andreu
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


×Roko
Image Hosted by ImageShack.us

×a legenda
×sexan:P
×uvik mi pomogne, faja faja=)
×Mioc



׊are
Image Hosted by ImageShack.us

×počea je izlazit!!! hehe
×super lik
×uvik se smije
×ima najjači friz ujutro(gore od mene) hihi
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


׎anko
Image Hosted by ImageShack.us

×ee metalac
×obožava borata
×uvik se prepiremo=)
×voli svoju Ivanu
×II. jezična gimnazija


×Jere
Image Hosted by ImageShack.us

×metalac, rocker, gitarista...heh
×Ekonomska
×super mi e on=)
×dobre palačinke hehe


׊ime
Image Hosted by ImageShack.us

×metalac
×haker=)
×uvik se zajebaje
×bivši koljega

...×..sl!jE..×...

×Jope i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Khm...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Mi na odmoru...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Kapice=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×zubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Ja i Đuzi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Evo par slika s Mirninog rodjendana...=)
¤A dobrog autarofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤Šare među ženskima
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤Fany i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤°°kiss...mwakiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤Torcida Splitcool
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤MIme i Fany
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


p.s. bit ce toga jos, samo mi se sad stvarno ne da...

-->Evo male instrukcije....=)
Grab her neck when you kiss her, it's a real turn on. Not her butt/boobs.
• Stay on the phone with her even if shes not saying anything.
• When she's mad hug her tight and don't let go then kiss her
• When she says she's ok dont believe it talk with her
• Never cheat on her because 10 yrs later she'll remember you
• Call her at 12:00am on her birthday to tell her you love her
• Call her before you sleep and after you wake up
• Treat her like a person and not something to show off for
• Tease her and let her tease you back.
• Stay up all night with her when she's sick.
• Watch her favorite movie with her.
• TRUST HER WITH HER GUY FRIENDS
• Let her wear your clothes.
• When she's bored and sad, hang out with her.
• Let her know she's important.
• Kiss her in the pouring rain.
• When she runs up at you crying, the first thing you say is;
"Who's ass am I kicking babe?"

CREDITS

base code: sugarmeemee