body ×X×Tebe je lako voljeti kao disati zrak i svaki tren sa tobom je nebeski dar. Tebi je lako pjevati, pogadjati sne, nikom na svijetu nije bilo lakse reci volim te...×X× - •°o.Okad san dobra, dobra san; kad san zla, onda san jos bolja!!O.o°• - Blog.hr body

×X×Tebe je lako voljeti kao disati zrak i svaki tren sa tobom je nebeski dar. Tebi je lako pjevati, pogadjati sne, nikom na svijetu nije bilo lakse reci volim te...×X×

Za pocetak da vas pitan...cija je ova pisma?! Znan da je piva Perkovic i sve to...al ipak se meni i drugima cini da nije njegova, neznan zasto...mozda je on napisa rici pisme al nisan sigurna je li njegova...

A skola, da malo pisemo o tome...pa, natjecanja..Bila san na dva, heh. Siso je izvrsia u jednon ono sta je reka...=)
A ostalo, hm, jucer je bilo dobro, pola nas je gledalo utakmicu, a 5 sat nije na kraju ni zvonia...hehe...Hadjo legenda...=)
A kad je moja Mirna bila dezurna, a to je bilo ludilooo...samo smo izvodile gluposti, il mozda samo ja?! Ko zna?!roflzubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Eto tu su par slika..uprite na njih i one ce se povecat...bilo ih je jos, al njecu van sve stavit...=Đ

E sad jubav, ma sta cu van to pricat? Oni koji imaju nesto znat, znaju... A ovi drugi...a sta cu van ja...nut

Marino mi je obeca da cu imat noge ka Filipović do kraja tjedna....dead...i to me zanima...=)
Ajte ljudi pozdrav: Mirni, Franciki, Ani, Jopi, Zeli, Luki, Nikoli, Marinu, Bajri, Glisi, Andrei, Veli, Luci,Slaveni,maloj Lucismijeh, cerek, ... Sisi, Strunji, Zrini, Sari, Zanku, Jugu, Šimi, i svima ostalima, zaj mi je ako san nekoga izostavila, ma pozdrav svima koliko god da vas ima....smijehwave finommm...=)

Eee, Duje, nemoj mi ovaj vikend da se ne vidimo....wink

24.01.2008. | 08:52 | | 47 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-->mAlo o mEni..

Image Hosted by ImageShack.us

¤Znaci, ja san Wishe...
¤Iden u V. gimnaziju "Vladimir Nazor"
¤Puno lolin:
×lize..fino
×Mertojak...ekipu moju
×svoje koljege
×mafiju moju
×jubu mogcerek
×laptop
×msn, ..hihi
×i jos puno toga...=)
×°°Kad zena uzme stvar u svoje ruke, onda je to vec velika stvar..=)

-->moja banda=)

×Luce
Image Hosted by ImageShack.us

×supej prija
×lolin je punoo..=)
×8. razred
×trenira u Styla..


×Mime
Image Hosted by ImageShack.us

×zajubjena moja
×trenira rukomet
×Pomorska škola


×mala Luce
Image Hosted by ImageShack.us

×zajubjena imoćanka
×trenira u stayla
×ima ludog mocu...hihi
×doktorska mafija..=)


×Jope
Image Hosted by ImageShack.us

×opaljena rockerica
×svira električnu
×zajubjena priko ušiju
i onda neki stradaju:P
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


×Fany
Image Hosted by ImageShack.us

×pivačica
×budući advokat (sad znaš kome se tribaš obratit)
×ima psa putku
×IV. gimnazija "Marko Marulić"


×Slave
Image Hosted by ImageShack.us

×legenda moa
×doktorska mafija=)
×nešš ti meni nigdi ić;)
×malo san je obojala...hh
×hip-hoperica..hihi
×ma sredit cemo mi sve one tuke...pusa=)


×Andrea
Image Hosted by ImageShack.us

×buduća Opačak...=)
×luda sto na sat
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


×Ana
Image Hosted by ImageShack.us

ךtreberica - nije=)
×supej prija
×nikad je nema van
×IV. gimnazija "Marko Marulić"


×Dr. koljega MC Perić
Image Hosted by ImageShack.us

×sjeksi -kako bi Djuzi reka
×uvik raspravljamo o jako važnim temama hehe
×super prijatelj
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


×Zela
Image Hosted by ImageShack.us

×prejak je=)
×originalan(rozi pramen)
×super mi je
×II. jezična gimnazija


×Marino
Image Hosted by ImageShack.us

×moj osobni trener=)
×ko brat mi je
×voli me maltretirat
×Privatna ekonomska


×Opačak
Image Hosted by ImageShack.us

×super lik
×uvik je tu kad ti triba
×voli svoju Andreu
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


×Roko
Image Hosted by ImageShack.us

×a legenda
×sexan:P
×uvik mi pomogne, faja faja=)
×Mioc



׊are
Image Hosted by ImageShack.us

×počea je izlazit!!! hehe
×super lik
×uvik se smije
×ima najjači friz ujutro(gore od mene) hihi
×V. gimnazija "Vladimir Nazor"


׎anko
Image Hosted by ImageShack.us

×ee metalac
×obožava borata
×uvik se prepiremo=)
×voli svoju Ivanu
×II. jezična gimnazija


×Jere
Image Hosted by ImageShack.us

×metalac, rocker, gitarista...heh
×Ekonomska
×super mi e on=)
×dobre palačinke hehe


׊ime
Image Hosted by ImageShack.us

×metalac
×haker=)
×uvik se zajebaje
×bivši koljega

...×..sl!jE..×...

×Jope i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Khm...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Mi na odmoru...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Kapice=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×zubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Ja i Đuzi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


×Evo par slika s Mirninog rodjendana...=)
¤A dobrog autarofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤Šare među ženskima
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤Fany i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤°°kiss...mwakiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤Torcida Splitcool
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


¤MIme i Fany
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


p.s. bit ce toga jos, samo mi se sad stvarno ne da...

-->Evo male instrukcije....=)
Grab her neck when you kiss her, it's a real turn on. Not her butt/boobs.
• Stay on the phone with her even if shes not saying anything.
• When she's mad hug her tight and don't let go then kiss her
• When she says she's ok dont believe it talk with her
• Never cheat on her because 10 yrs later she'll remember you
• Call her at 12:00am on her birthday to tell her you love her
• Call her before you sleep and after you wake up
• Treat her like a person and not something to show off for
• Tease her and let her tease you back.
• Stay up all night with her when she's sick.
• Watch her favorite movie with her.
• TRUST HER WITH HER GUY FRIENDS
• Let her wear your clothes.
• When she's bored and sad, hang out with her.
• Let her know she's important.
• Kiss her in the pouring rain.
• When she runs up at you crying, the first thing you say is;
"Who's ass am I kicking babe?"

CREDITS

base code: sugarmeemee