< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Lagano serekanje

Linkovi


STRANICE NA KOJE ŠTICNEM
HYBRID STUFF

petak, 18.05.2007.

PRODANO!!!!!?????

Lipo je,lipo je, lipo je???? SPAVAT,jeba ga,a šta drugonaughty? Nešto zvoni,ups, šta bi moglo to bit,naravno moj usrani mobitel koji me svako jutro budi iz dana u dan na posal.Jutros ga ne želin ćut.NE ŽELIN!Bez ikakvih pokazatelja životnih(nećega)niti se ne trudin otvorit livo pa desno oko.Ali on ne staje da radi svoj posa,da bar sve stvari(LIPE)traju tako dugo ka zvono mog mobića.Iman nekad filing da je on jedini muškarac u mon životu koji ne odustaje tako lako.....he he he!!
Aj jeba ga sad je dosta jer me zvonjava već počela tuć po moždanima.Gle,gle malog sata već je pet do podne,ništa ono diži se ,obriši ferale,operi zubalo,ma koja šminka jutros ne pada mi na pamet sad nešto drkeljat po faci.Ups, zaboravila san nešto najvažnije šta nas ljude razlikuje od životinja,krpice koje svaki dan navlaćiš na sebe.A da mogu jutros bi išla full gola na posal.A mala da se obućeš,obuješ pa na posa.Neka trka,vanka dere bura,ja u maloj kratkoj haljinici bez(......) i u sandalama s visokom petom he he he, ponosno se smrzajen ali dobro je.Jeba ga na vratima moje firme tribalo bi pisat WELCOME TO THE JUNGLE!!!!Ono nešto ka prije nego oden robovat, pijen najbolju kavu u svom kafiću,mjuza koja me opušta,laganin pokretima prinosin cigaru ustima i pokušavan se isključit bar par minuta dok ne počnem robovat,ali ne, neman ja takav daljinski da mogu ljude oko sebe isključit. ŠTETA!!!
Amo, nove radne pobjede,dobijen 358 zadataka u roku od 12 sekundi i onako tupi pogled iz moji očiju je dava do znanja da od toga danas neće bit ništa ali trudit će mo se,ha,ha,ha.I slijedi ono "JE LI TO U 24 SATA ŠEFE ILI DO 2?DOBRO ŠEFE,NEMA PROBLEMA ŠEFE" i čovjek shvati da ga jeben u zdrav mozak pa mi kaže"EPPE, TEBI AKO JE MALO RADIT 8 RADNI SATI DA TO NAPRAVIŠ TI RADI 16!!!!!"Ova mu je bila dobradead,ali ja ne mogu izbrisat svoj glupo tupi pogled i naravno smijeh koji je već poćeja se pretvarat iu ironiju. Naravno ipak on odustaje.Cila žbagava,neredna,drljava,nadadasve ne ispavana jer mi je jućerašnji dan bija koma,ugodno san se satralayes krenen ja bar pokušat poćet radit te specijalne zadatke jer ka ja san naravno samo za specijalne zadatke.....Sad mi se sere....Ma jeba ga ne da mi se ništaaaaaa.Ali ono ka za moje je dobro da ja nešto radin.... bar tako kažu ljudi.Podjelim kolegama radne zadatke i ja nastavin tupit u ništa! "DANAS ME NE DIRAJTE JER ĆU VAM SE KRVI NAPIT"Upalim komp,pustin lagano mjuzu i shit,svaki dan isto,trebam se oćitovat na 5 miliona mailova i ka krenem..uff!!Odjednom dobivan porive nekakve,mmmmm.... nejebica???? Ja bi se......... i to pod hitnooooo!!!! Jeli to od neispavanosti ili?????Mlada svita,dobri muški guza,faca,mmmmmmmm.......Amo sive ćelije rade 360 na sat,bludne i nemoralne misli u glavi,ali ko ga jebe dobro je.Izađen iz firme popit kavicu i ono,mužjaci.... mmmmm!!Za svakin muškarcem koji je proša pokraj mene bija je baćen komentar,pa uzdah,i ono moje vuf,vuf koje ne mogu a da ne izgovorin kad je nešto jebeno dobro i svaki je bija čovik mog života,ha,ha.Stranaca ko blata,mladi,stari sve je dobro!Nekakve ženke s njima, ništa strašno ja san jebeni mrak,pa i ovakva kakva jesan jutros....Zadržavaju poglede na meni a ni ja ne skidan oči s komada dobra mesa.Naglo mi se diže raspoloženje i sve neštoooooo,nas par ženturača s kojin radin komentiramo sve šta prođe i drkeljamo se s njima(jebanje u zdrav mozak).Ka triba znat i strane jezike da bi moga s njima uopće tokirat.Ide to meni ide.Mislin jebanje u zdrav mozak.Ka nas tri nešto zajebajemo se, uleće tip nekih svojih 37god.(onako lipuškaste glave a tek tila,gospe moja) s još 3 kralja oko sebe ,nešto traži,nešto pita,čovik zahtjeva, ja ga gledin i gledin,naravno kurca ne razumin,one najednom ozbiljne, meni ne dopire do mozga njegovo pitanje koje je bilo upućeno meni,pogledan cure,jedna samo šta ne pukne od kesa,ove dvi smrtno ozbiljne.... Ka šta in je???I tako još par minuta smo se samo gledili,on diže livu obrvu i ćeka odgovor na pitanje koje ja nisan uopće čula.Ja ga na engleški priupitan šta mu triba a kralj kaže(naravno na engleški) "JA TEBE MORAN IMAT"Momentalno mi se izbrisa s face tupi pogled koji iman od rane zore i ono upitnici poviše glave.Jeli tip normalan ,zna li on da je jebeno jutro!!!!Ono pijen tek drugu nesicu.... Pa faca kaže"NISAN VIDIJA NIŠTA KARIZMATIĆNIJE OSOBE OD TEBE ,GLEDAN TE 15 MINUTA I TI ĆEŠ BIT MOJA"Ja ga jebeno pogledan i u glavi već pravin sprdačinu od svega ovoga.I šta da dalje prićan. Sprdaćina napravljena.I naravno nakon ruganja od nekih po sata mala se siti da je bilo krajnje vrime da krene bar nešto radit za plaću koju dobivazujo



| dodirni me nježno (0) | jesi lud... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.