travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2007 (3)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Lagano serekanje

Linkovi


STRANICE NA KOJE ŠTICNEM
HYBRID STUFF

ponedjeljak, 23.04.2007.

JA NE MOGU SPAVAT????!!!!

Peglan po internetu ima četri usrane ure,pozadina, Simply Red koji svira isto tri ure ali do daske.Za sada susidi su mirni,nema kucanja po vratima,upozorenja da smanjin muziku,srića moja pa živin di prosjećan mužjak ima ili 3 godine ili 93 he he he, pa malih nije briga a stari su jebeno gluvi.A šta se ženki tiće tu smo jaće,par dobri prdara među kojima je i moja malenkost.Jeba ga, ja većeras triban nešto odradit na kompu neke zaostatke(baš san poćela bit lina) "JEBA GA NE MOGU SPAVAT"?!Sjebala san, amo ga nazvat bioritam,jer spavan i ne spavan kad triban i kad ne triban.Živćana san ko pas jer triba izdržat cilu noć za to obavit,a moran,moran...Cili da bauljan po dijelovima stana pa me poćelo iritirat i disanje mog pekinezera.Brat se stvori na vratima od stana i pogleda me... i dolazi do zakljućka da bi tribala se dobro ubit jednon đokon, pogledan ga i oooo,vuf,vuf."TO BI ME SATRALO S OBZIROM ŠTA MORAN OBAVIT",pa nastaje smijeh.Za par minuta eto i stare (koji im je kurac danas)!!!!???? Ja i brat se keljimo bez razloga i stara nas gleda i ništa joj nije jasno.O ČEMU TO VAS DVOJE? izađu riječi iz kamena zvanog KAMEN MUDRACA.Pa buraz progovori glasom istog tonaliteta kao šta nam je bilo upućeno pitanje-"STARA, O ANTIBIOTICIMA"!A mudrac će na to"ZNATE LI VAS DVOJE DA SE DVA ANTIBIOTIKA NE SMIDU MIŠAT ISTOVREMENO BEZ NADZORA LIJEČNIKA"????Bili su dovoljni samo pogledi i nastalo je valjanje po stanu,plać do jaja,a našen mudracu nije bilo ništa jasno,digla se iz dnevnog i otišla do kuhinje s usputnim pizdekanjem ka šta je-"PIČKA VAN MATERINA,JEBA VAS...,ŠTA PIČKA RODI A KURAC NAPRAVI,JESAN LI SAMO JA OKOTILA OVAKE IMBEĆILE,GOSPE DIGNI ME DA OVO SRANJE VIŠE NE SLUŠAN A JOŠ MANJE VIDIN,ĆIJU JA POKORU TRPIN,NEĆETE NIKAD DOĆ SEBI,KAD ĆE TE SE VIŠE UOZBILJIT,IDIOTI SVOJE VRSTE,JOŠ NISU IZMISLILI USTANOVU ZA VAS DVOJE JER VAS DVOJE BI ISPIZDILI SVE LIKARE OVO SVITA,I BOGA I ĆOVIKA,ALI GOSPE MI, MENE NEĆETE,ČUJETE LI VI MENE,MA KOME JA GOVORIN, ZIDU,KURCU,PIZDI MOJE MATERE A I TI EPPE DA SE ZA PROMJENU NEKAD I OBUĆEŠ,UVIK ODAŠ GOLOGUZA PO STANU ,KAKO SAN JA SAD BANILA MOGA JE BILO KO,A DA KAD NIKAD I NISI U STANU I DA OĆE KO BANIT ZA KURAC MU JE KAD POLJUBI VRATA..........Da dalje ne nabrajan jer je imala malo poveći repertoar o kojem bi tribalo pisat bar četri ure. Nas dvoje ne prekidamo plakat i valjat se od smija,nema rići,dovoljno je da se pogledamo i kes.Nakon keljenja od 20 minuta i jake boli u donjem dijelu tila stajemo .Mudrac je diga nos,brata zvala žena,otpilota, a ja ću ka pokušat zaspat.Ma kurac ću zaspat, aj mala digni windowse i tu san već četri ure.Dobivan upozorenje od stare dok je odlazila da od moje muzike ne ćuje ni svoje misli u glavi,na šta ja ne reagiran i svojin jebeno tupin pogledon joj dan do znanja da mi se skida i da izlazi iz mog stana,da ide svojoj kući lagano u miru božijem...Šta znaći da ću ovu usranu noćnu najvjerovatnije probauljat,ne napravit ništa,ne bit "pohvaljena"jer se nisan dušon i tilon dala u izvršenje zadataka,ha,ha,ha!Još malo pa ću štakod bacit u kljun,osvježit svoje mlado,nevino tilo,namazat ga finin kremican,nabacat malo ligadine na facu,navonjat,napokon se i obuć,jer inaće u vanjskom svijetu hodam obućena,šta doma i nije ćesto,laganim koracima se uputit prema mjestu koji mi omogućuje da nisan jedna koja se do boli izležava u ladovini kafića i pijuckat s prijama nešto,nešto....



| dodirni me nježno (0) | jesi lud... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.