svismoisti

subota, 27.06.2009.

među zidovima

opet smo na suprotnim stranama
kao neprijateljske vojske spremne za napad
tišina je među nama sada
želim da tako ostane

ipak smo mi ljudi vuci jedni drugima

pitaš da li te mrzim

kako da te mrzim
bojim se onog drugog u tebi, onog koji razara prijeti ucjenjuje
i pun je gnjeva

bojim se noći kada popusti tvoja kontrola nad njim
tvojih riječi koje mi šalješ tada
tvojih prijetnji i ucjena

želiš osjetiti moj strah
želiš biti gospodar moje volje i mog tijela
želiš da ti ispunjavam tvoje najskrovitije želje

ne voliš kad ti kažem ne

tada si poput zmije koja je izvela svoj brz i opak napad

ja ostajem zgranuta ugrižena

- 17:18 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.