svismoisti

nedjelja, 18.01.2009.

povratak


nalazimo se na suprotnim obalama rijeke i dozivamo se, ali nečujemo se i ne razumijemo.
vidim otvaranje tvojih ustiju i znam da mi želiš nešto reći, ali šum vode je sve jači, a rijeka postaje
sve šira i mi smo sve dalje, i dalje, više ne vidim ni tvoja usta ni tvoje oči, samo lik u daljini.
vrijeme je da ti okrenem leđa i udaljim se od tvoga obrisa koji nestaje. i ti učini isto tako, molim te.
treba hodati, trčati, možda i zastajkivati na svom putu, ali moramo ići svatko u svom
smjeru. znam da ćemo se udaljiti zauvijek. i mora biti tako.
a ja, kao da se vraćam kući. tu me željno čekaju, a nisu ni znali da me nema. samo ja znam da sam
bila negdje na dalekom putu koji je predugo trajao.
i uskoro će moji pokreti, moje radnje, moj smješak i zagrljaj biti onaj stari, od prije putovanja,
neće biti samo vanjski, odigrani, poput lutkini pokreti na koncu, bez unutarnjeg impulsa.
uskoro će se moje misli i moja koža odviknuti od konstante kojom su bili opsjednuti toliko dugo.



- 21:03 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.