viribus unitis zelene beretke

četvrtak, 21.12.2006.

Dragi moji prijatelji

Evo da nakon dužeg vremena i ja malo nešto napišem.Razlog malo dužeg izbivanja su zdravstvene prirode tako da nisam imao volje za ničim a kamoli da pogledam comp.Psihičko stanje mi je bilo ozbiljno uzdrmano, pa onda još doktori počinju kemijati sa svojim terapijama, dodaj ovo , povećaj već postojeću terapiju, izbaci nešto i uglavnom došlo mi je do kuršlusa od svega toga i raspadfa cijelog sistema.No tako je to kod nas , ne daj Bože da bi netko popričao sa tobom, smanjio terapije išao prema nekakvoj pozitivi, ali izgleda da je njima lakše kemijati sa terapijama.Kada im kažeš da ti nešto ne odgovara osjećaju se povrijeđeni, nikako da shvate da sam ja taj koji na kraju osjećam da li mi nešto odgovara ili ne.Za sve one koji imaju problema sa psihom postoji doktor Starčević čija je metoda u većini slučajeva psiho terapija uz nikakvu ili što manju konzumaciju tableturina, samo što je on u Zagrebu a meni je to trenutno nedostupno.Uza sve ove muke krenuše muke sa zubima, upale , paradentoza koja se često javlja uz psihičke probleme i stres, a kao šlag na sve javi se i luđačka migrena koja me uhvati nakon nekog perioda.Uz nesnošljivu glavobolju sve popratne pojave od povraćanja , slabosti itd. tako da me dokrajčilo do kraja, dva dana za izludit ( proklinjao sam majku koja me rodila).Koliko sam uspio vidjet na internetu i te terapije sa kojima se još uvijek igraju direktno utječu na serotin čije nagle promjene utječu direktno na migrenu.Htjela me psihijatrica pospremiti u bolnicu ali nisam htio ići, iz razloga da budem sa obitelji za ovaj Božić i Novu ( prošlu sam proveo u bolnici u Vrapču pa možeš zamislit tuluma nas par i dežurne sestre, ludilo).Dosta kukanja stanje se malo popravlja pa ću vas moći više posjećivati i pratiti.

Malo zafrkancije.......

Image Hosted by ImageShack.us


Ovako djedica nagrađuje one koji nisu bili dobri ove godine...i ja sam među njima.....

Images for your blog

christmas images



Ja sam danas mome sinčini koji ide u glazbenu-gitara danas naručio el.gitaru i pojačalo i trebalo bi sutra stići takoda se i to nađe pod borom(već znam da će biti jako veseli ).Inače imaju bend i uredno praše, njih tri zajedno imaju 30-tak godina, ljudi ostaju frapirani i iznenađeni kada ih vide, a tek čuju!!! Čekam neke slike, pa ću jedan post posvetiti njima.Ha čujte dobio sam brojkom i slovima 100,00 , sto kuna božićnice!!!!!!!!!!!! pa trebalo je to nekako potrošiti.Živjela naša vlada ( šta ih vrag ne uzme k sebi ).Da ne bi mislili kak se razbacujem našao sam Fendera za 1000,00 kunića ( Božićna rasprodaja itd. živio internet!!!!! ), pa još pojačalo isto tu negdje, ma neka bude bar netko vesel. Samo sad mi ispala frka cure mi čule kad sam naručival pa ih sada muči kako će on dobiti prije njih,ma smislićemo nešto.

Image hosting

christmas images


Želim svima sretan Božić i Novu godinu

Image hosting

christmas images



21.12.2006. u 12:21 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters





pomoć hrvatskim braniteljima.......
malo ćemo obrađivati problematiku sa kojom se susreću branitelji pri ostvarenju svojih zakonskih prava te lažima i obmanama pojedinih institucija,kako udruga tako i same vlade



Bit će mi drago ako se javite na:
zelena-beretka@net.hr