vintersky https://blog.dnevnik.hr/vintersky

srijeda, 25.05.2005.

Zima ti je.
Obuci dux.
Kako koji?
Pa znaš koji.
Onaj što kažeš da miriše na mene.

I ne voliš da te tako gledam.

A, dobro.
Možemo ugasiti svjetlo.
Možda uspiješ sakriti ljubav.

I ne znaš šta ti je.
Nikad ti se to ranije nije desilo.
A, dobro.
Što ćeš.
Svakome je jednom prvi puta.

Baš volim ovo piće,
zato što je jako i ne popije se brzo.

Šta će misliti o tebi?

E, to stvarno ne znam.
Mogu misliti da si ...
preljubnica, nevjernica, ljubavnica ...


Dobro, nemoj se ljutiti odmah.
Što?

Nisi ljubavnica.

Dobro.
Nisi.

Je l me voliš?
Teške riječi.
Dobro, možda me i voliš.
Šta?

U osam ideš u školu.
Dobro, navit ću sat,
samo je star i
moramo se moliti drugarici koja je bezgrešno začela
da zvoni.

Hm, valjda će.

Usne su ti ispucale.

Za one od vjetra,
krema pomaže,
ali, za one od ljubavi,
boga mi ...

Strašno te volim.

Ništa se ne smij!

Ne smij se kad kažem.

Obožavam te.
i ...
prvo ću ti skinuti košulju.

Pa ću ti onda skinuti ...
košulju...

Pa onda ...

Pa nisam drzak.
Vidiš sad.
Volim te budalo.

Kako volim to tvoje tijelo, oči, usne, trepavice...

Vidi, ova traka svjetlosti pada tačno na ...

Je l to samo moje?
Reci mi, važno mi je to.

Nisam pospan,
Samo sam malo umoran.

Dvoje.
Koliko djece?
Starijeg sina i mlađu kćer.
A, nekako ćemo se valjda složiti...
kako ćemo ih zvati.

Da ti pričam?

A da nešto malo drugo radimo?
Ja stalno pričam.

O mojim ljubavima??
Svašta!
Ništa specijalno.
Kao i kod drugih.
Bilo ih je. I ...
nekako mislim da sam ih sve lagao.

A tebe ne, naravno.

Ti si nešto drugo.

Baš si lijepa tako.

Koliko me voliš?

Pokaži.

Dobro.
Onda i ja tebe volim.

E ... tako.


Sat je zvonio.
Ona nije otišla na ispit,
a u bijelo sljepilo jutra
smo po svim automobilima u ulici ispisali svoja imena.

Kako će vlasnici biti ljuti.

A obećao sam ...
da nikome ništa ne smijem reći,
i dogovorili smo se da je nazovem.

Htjela bi da izađemo negdje.

Ne znam.

Nešto se mislim ...

Možda ću je stvarno i nazvati.

Ako bude kiša.

Tako ne volim kišu sAm.

Hm... hm...

ženskih fora ...

Zaboravila je trik-majicu plave boje .



25.05.2005. u 21:01 • 8 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Linkovi


luda kao struja
vintersky
iz kojeg si ti svijeta
Lavica
smisao
nemiri
delfinica
balasevic
dinomerlin
VinterSorg
svjetska putnica/photos
junaci grckih mitova

Free Web Counter

Free Hit Counter

kontakt:
vintersky@web.de

---------------------------------
Na pragu svojih dvadesetih
bio sam laka roba,
bile su moderne barabe onih dana.
Ne želim svega ni da se setim,
hteo sam, eto, sve da probam,
zvalo me zabranjeno voće s raznih grana.
Sad žalim, da,
al' šta sam znao ja?
Ti si bila još devojčica.
Leteo je kao leptir tvoj čuperak.
drukčije bih život disao
da sam znao da postojiš Vinter ...
Možda sam a da nisam znao
pred isti izlog s tobom stao,
možda smo zajedno iz voza negde sišli?
Možda si sasvim blizu bila,
ulicom mojom prolazila
i možda smo se na trenutak mimoišli?

A šta imam ja od tog
kad mi nije dao Bog
da te sretnem ranije da ti kažem šta mi je ...