Image Hosted by ImageShack.us

09.01.2010., subota


EKSKLUZIVNO O SADRŽAJU TVRTKOVE KUVERTE I PONEŠTO O ROCK MARINFESTU
Kad sam odlazio na Rock Marinfest, onako preko
one stvari nisam ni slutio kako će mi to biti i prvi novinarski zadatak
za ovaj blog iz prostog razloga jer blog tada nije ni postojao.

Tvrtkova kuverta - prednja strana
Image and video hosting by TinyPic

Tvrtkova kuverta - zadnja strana
Image and video hosting by TinyPic

Nisam ljubitelj rocka ili da pojednostavim nisam ljubitelj nadrkavanja
po gitarama, bjesomučnim urlanjem vokala u mikrofon i manijakalnim
lupanjem po bubnjevima.
Za razliku od te buke koja se naziva „rockenrol“ ja preferiram izvornu
narodnu glazbu kakvu izvode: Krunoslav Kićo Slabinac, Vera Svoboda,
Shorty, Gazde, Slavonske Lole, Dike, Miroslav Škoro ...itd. Kao što je
jednom izjavio legendarni Branko Uvodić: „To je glazba za dušu
, srce i uši.


Tvrtkova fotografija: Drveče u prolječe
Image and video hosting by TinyPic

Prvo što me je iznenadilo kad sam došao u Vanilla Club
je da bih trebao platiti ulaz. Humanitarni koncert koji se naplaćuje?
Mislim, gdje to ima!
Kad sam htio ući unutra na vratima me zaustavio zaštitar i tražio mi
ulaznicu ili akreditaciju. Naravno ja nisam imao niti jedno niti drugo,
a bez toga nisam mogao unutra. Onda sam počeo razmišljati i sjetih se
da sam čitao negdje kako je u organizaciji RMF glavni neki Vladimir
Bakarić (op.a. tada još nisam znao tko je dotični V.B. tek drugi dan sam
saznao da je to književnik i vokal grupe the Karambol) pa kažem kako mi
je Vladimir Bakarić zaboravio dati akreditaciju i da ga ode
slobodno pitati.

Na fotografiji novinar redakcije KPSVK i leđima okrenut sa šiltericom Vladimir Bakarić.
Na žalost blic je zataijo, a Bakarić se baš okrenio leđima jer je mislio da nema ništa od fotke...

Image and video hosting by TinyPic

Srećom blef mi je upalio pa me je zaštitar pustio unutra
bez provjere. Odmah se uputim za šank i naručim veliko pivo, a dobijem
malo od 2 dl koje popijem u trenu i krenem da vidim koga sve tu ima kad za
mnom poviče konobar: „Hej, momak prvo plati pa idi!“, ponovim
mu istu priču sa Vladimirom Bakarićem i akreditacijom te ga priupitam zar mi
novinari nemamo besplatnu cugu.

Tvrtkova vizitka
Image and video hosting by TinyPic

„Besplatna cuga ti je u backstageu, a ovo pivo košta 20 kuna.“ Platim to jebeno
pivo dvadeset kuna i uputim se u backstage kad tamo na ulazu opet zaštitar i traži
mi akreditaciju. Taman počnem govorit: „Vladimir Bakarić...“, a zaštitar mi pokaže
prstom na markantnog tipa u šilterici. Zahvalim mu se i prođem pored Bakarića i
kažem mu: „Bok!“, na što on zbunjeno ozdravi, a ja na brzinu šmugnem u backstage.
Tamo sam odslušao cijeli koncert uz jeftinu, ali ipak besplatnu brlju gdje je „buka“
bila puno podnošljivija za slušati.

Tvrtko na stageu
Image and video hosting by TinyPic

Što reći za Rock Marinfest nego da je to drugorazredni spektakl ofucanih rockera
koji imaju više kose na guzici nego na glavi. Jedina svijetla točka u cijeloj priči
bio je mladić sa gitarom za kojeg sam kasnije saznao da se zove Tvrtko.
Tvrtkov koncert sam jedino odslušao u cijelosti te saznao da se ovaj nadareni
mladić osim glazbe bavi i umjetničkom fotografijom.
Tajnim kanalom Dunava-Rajna-Majna uspio sam doći do Tvrtkove koverte te
kovertu i sam sadržaj iste ekskluzivno i prvi donosimo u cijelosti.

Original cover Tvrtkovog CD-a "A što bih dao"

Image and video hosting by TinyPic

Sa Tvrtkom sam uspio progovoriti i par riječi u backstageu pa ga priupitah dali
imam nekakav popust na fotografiju "Šumu u proljeće" ako uzmem više komada.
Kaže ako je bez rame može do 2 kune, a ako je uramljena može i 4 kune popusta.
Nakon što smo popili cugu i Tvrtko mi se potpisao na cd napustih backstage i
dok sam odlazio začu Tvrtkov glas: „Samo vi idite ja ću platiti ovu rundu koju
smo popili.“

Original CD "A što bih dao" sa Tvrtkovim potpisom
Image and video hosting by TinyPic

Bez obzira na sve ovakva manifestacija je ipak dobro došla za ljubitelje „buke“ i mi
je pozdravljamo i uvijek ćemo je medijski popratit, a za nas iskrene sladokusce i prave
znalce glazbe preostaje da čekamo „Vinkovačke jeseni“. Rock Marinfestu želimo
puno uspjeha u daljem radu.

REDAKCIJA KPSVK



- 00:07 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.