subota, 20.05.2006.

Izvanredne vijesti

TEMA DANA: DRŽAVNI UDAR U REPUBLICI VINKOVCI

KRONOLOGIJA DOGAĐANJA

17. 05. 2006. - 23:21 sati

Dan U Republiki Vinkovci je tekao uobičajeno, građani su vec od jutarnjih sati veselo išli na prijavak u biro za zapošljavanje sve dok se nije vratila ministrica Saanjaa iz pripizdine sa službenog puta i pitala:
Odem na par tjedana i odmah anarhija, odma se zabusava?! Ajmo odma VP
nek proglasi opsadno stanje i da napravimo prozivku. A i on nesto jako
zabusava ko da je on jedini koji se zaposlijo.


18. 05. 2006. - 07:06 sati

Odgovor je uslijedijo već slijedeceg dana, a uputijo ga je Govnar Smrti:
Grupi je potrebna katarza. Kad se ocisti od elemenata mozda opet
profumkcionira. Prozivke, nabijanje postova, dovlacenje pickastih ljuckih
resursa i prebrojavanje je i dovelo
do nakupina, do inflacije i do ovoga sto sam prognoziro proslog ljeta.
Mislim da su se preduvjeti za Robijine vjekovne teznje ispunili
i vrijeme je da preuzme diktaturu. Logika nalaze Paju, al Pajo je predobar i
sklon popustanju, potrebna je cvrsta , beskonpromisna saka i svapska cizma!
Robiju za presjednika !


18. 05. 2006. - 15:45 sati

Ubrzo zatim pristaše Robije tiskaju plakat koji je preplavijo Republiku Vinkovci:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

18. 05. 2006. - 15:46 sati

Veliki Precjednik nakon toga odma reagira i šalje svoje pismo redakciji koje oblavljujemo u cijelosti i bez cenzure:
Dragi Robija,
hvala ti na brizi za moje zdravlje i brzoj reakciji koju smo dogovorili u
slucaju mojeg nesretnog i prijevremenog isteka, ali glasine koje si cuo o
mom nesretnom i prijevremenom isteku su preuranjene i neistinite.

ja sam dakle tu, isti ko i uvjek. a i zahvalan onima koji se brinu za mene i
republiku. tako da tebe i drugara kilvara nagradjujem krstarenjem po
jadranskom moru, podvodnim naravno, kako bi bolje mogli uzivati u carima i
ljepotama tog ljepog mora. kako znam da obojica volite more, krstarenje ce
biti neograniceno. noci cete provoditi u raju na zemlji, novo izgradjenom
hotelskom kompleksu sa pet zvjezdica "goli otok".

jos jednom vam obojici hvala na brizi drugovi


18. 05. 2006. - 15:47 sati

Prvi čovjek pućiste Robije, Govnar Smrti odgovara Velikom Precjedniku:
Puč je izvršen i bit ćeš streljan.
Osim toga, u filteru si i možeš sad kenjat šta oćeš, mi te više ne vidimo.
Tako završe oni koji svoje ljude ostavljaju na cjedilu i
švrljaju po Zagrebačkom bloku!
Ujedno, na bajnarisima:
Đanbo plakati podrške koji su popodne poljepljeni po gradu te bacani iz
avijona, na bajnarsina


18. 05. 2006. - 23:44 sati

Sada i neki generali otkazuju poslušnost Velikom Precjedniku te se priključuju Robiji i tiskaju svoj plakat podrške:
Image Hosted by ImageShack.us
/i generalska klika podupire Robiju/

18. 05. 2006. - 23:56 sati

I glazbena zvijezda Tvrtko se priklonijo pučistima te izrezo grb sa majice. Doduše malo dublje je zarezo:

Image Hosted by ImageShack.us
/Tvrtko slikan prije nego što se priključijo pućistima/

Image Hosted by ImageShack.us
/Tvrtko sa izrezanim grbom po uzoru na Rumunje kad su rušili Čaušeskua/

Tvrtko je odma napisao pjesmu "Danke Dojčvand" koju je sam i uglazbijo te otpjevo na skupu podrške Robiji. Na tvrdom licu lidera Robije zaiskrila je suza.

18. 05. 2006. - 10:02 sati

Redakcija REPUBLIKE VINKOVCI na svojoj ferkvenciji je uhvatila razgovor pobunjenika Robije i njegovog generala Govnara Smrti. Transkript razgovora objavljujemo u cijelosti:

transkipt br. 1
Robija:Nabavio sam crveni karmin. Ukro sam dva uloška, pa ćemo si stavit da nam
šuškaju dok hodamo pred ogledalom i čupkamo trepavice. Kupio sam nam i dvoje
najlonke. Tebi sa rupom u predjelu genitalija, a meni samostojeće. Ponesi
turpijicu za nokte i crni lak. Zvao sam i Spužvu, ali ga je sramota doći.
Neće da vidiš da je pičkast. Ko ga jebe. Šminkat ćemo se nas dvojica i
oblačit najlonke. Požuri, Dubravko!

Govnar Smrti: E, kad si spomenijo Spužvu, imam ja 4 spužve, pa ću donjet grudnjake, pa
ćemo stavit grudnjake i onda ćemo stavit spužvu u grudnjake
pa ćemo tako odat. Ja sam naučijo ugurat jaja i kitu među noge, pa mi se
samo šubarica vidi, mogli bi se tako slikat i u grudnjacima.

transkript br. 2
Robija:Sam sam kod kuće. Ajd dođi da se šminkamo. Ponesi crveni karmin. Potrošio
sam sav. Imam novi puder od Variole Vere. Boja preplanulog tena sa Sejšela.
Dođi. Čekam!

Govnar Smrti: Ne da mi mama.Skužila je da joj trošim olovku za oči i prebila me i sad sam
u kazni.
Rekla mi je: Nema nikud do kirbaja.

Robija: Pa daj joj slaži da je danas kirbaj u Špadićima. Ko da ona zna di su Špadići
i kad je tamo kirbaj. Kaži da sam ti ja rekao. Onda će te pustit jer zna da
ja idem u crrrrrkvu i da sam pobožan. Kaži joj da je danas sveta Patrona
Istarska.

Govnar Smrti: Ne mogu, svezan sam u špajzu i imam ljepljivu vrpcu preko usta, ne mogu ni
maknit ni vikat, a stao sam u ljepilo za miševe

Robija: Soko dolazi, soko dolazi.

19. 05. 2006. - 08:45 sati

Nakon ovoga rat je bijo neizbježan. Robija je poveo svoje divizije na Velikog Precjednika:
Image Hosted by ImageShack.us
/Robijina prva motorizirana jedinica princ Bekenbauer/

Image Hosted by ImageShack.us
/ Robijina eskadrila Hans Ditrich Genser/

Image Hosted by ImageShack.us
/Robijajungend/

Image Hosted by ImageShack.us
/zapovjednik pješadije-fon Ribentrop/

19. 05. 2006. - 11:57 sati

Veliki Precjednik okuplja regularnu vojsku REPUBLIKE VINKOVCI i salje ih u pravcu pobunjenika.
Među prvima su se prijavila ova dvojica starih i zaslužnih boraca:
Image Hosted by ImageShack.us
/Borci pjevaju staru boračku:Mozes bjezat kilvaru d Skore
Evo nama Ljubise i Bore/


Image Hosted by ImageShack.us
/u vojsci REPUBLIKE VINKOVCI su svi ravnopravni, pa tako i žene idu u obranu VP-a/

Image Hosted by ImageShack.us
/regularna vojska REPUBLIKE VINKOVCI pod zapovjedništvom Velikog Precjednika/ ž

19. 05. 2006. 12:55 sati
OBZNANA!
Gotovoje!

Andrija izdajnik je jutros u 5 sati i 47 minuta obješen i streljan u
plinskoj komori dok mu
davalo enjekciju sotrovom na letričnoj stolici.
Od sada je VP Robija novi diktator i neće vam bit lako.
Pravila: ne smije se ništa,a sve je zabranjeno!
ajn robija, ajn folks ajn vagen !
komitet

Ratni reporter Pajo Sutlić-Perić će večeras izravno
sterena podnjet izvješće o usješno
izvedenom puču.
Mrtvi: 1 ( jedan)


19. 05. 2006. - 14:31 sati

Nažalost kao posljedica rata došlo je i do bratoubilačke borbe.
Blues kao pristaša Velikog Precjednika nasrnijo je na Paju Pakšua koji se priklonijo Robiji i pučistima. Inače to su dva rođena brata.


Image Hosted by ImageShack.us
/NEMA RATA DOK NE UDARI BRAT NA BRATA!/


20. 05. 2006. 00:12 sati

NAJNOVIJA VIJEST:

Ovi događaji uzdrmali su i Bijelu kuću te Dabliju Bush salje svoje specijalne postrojbe u Republiku Vinkovci da izvide situaciju pod zapovjedništvom Ramboa dva:
Image Hosted by ImageShack.us




- 00:00 - Komentariši (9) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.