četvrtak, 04.05.2006.

Za one iznad 30+ - Robija

Imao sam tada 10 godina. Mama je bila na vikendu kod sestre u Poreću, a tata
je dove kući svoju curu. Sjedili su u dnevnom za stolom i cugali neki
alkohol. Ja sam iz sobe virio krišom kako mu teta pokušava zubima otkinuti
konac sa hlača u predjelu šlica. To sam mislio tada jer sam bio mlad i nisam
znao šta mu radi. Nakon par cuga i nekoliko bezuspješnih pokušaja da mu
otkine zubima konac, preselili su se u maminu i tatinu spavaću sobu. Otac me
pozvao da dođem i sjednem kraj njih.
-Vidiš, sine ovo je žena, a ovo je pič.. njena?!-reče mi otac
Gledao sam u nekog runtavog zamorca među njenim nogama i nisam ništa kužio.
Skužio sam rječ pič.. jer sam je čuo mnogo puta od oca, pa ga upitam:
-Tata, zar nije to pič.. joj materina? To sam čuo da ti stalno
govoriš.-upitam oca.
-Ne sine. Pič.. materina je samo tvojoj mami jer sam snjom već 12 godina u
braku.
-A tata, koja je razlika između pič.. joj njena i materina?
-Pa za mene baš i nema neke razlike jer ja mogu da turim prst u obje, a ti
samo u ovu što ćeš sad i da probaš. Ajde turi joj prst, muško si i vrijeme
je da već naučiš neke stvari.-pouči me otac
Šta dijete zna šta je pič.., pa ispružim prst i ubacim u neki uski prorez
dolje u zamorcu.
PLJAS! Sjevne šamar od strane oca.
-Konju jedan! Zar me moraš sramotit pred gostima? Nije to pič.. nego guzica.
Šta si ti neki peder? Nemaš ni 11 godina, a već te privlače guzice. Vamo
stavi idiote jedan. Je.. te otac blesavi.
-Sav crven od šamara i sramote poslušam oca. Usro sam se živ. Cijelo sam
vrijeme mislio da će me ugrist nešto za prst. Jedva sam dočekao da otac kaže
da je dosta i da ga izvadim.
-Sad gledaj vamo. Ovo se zove jeb....
Otac je legao na nju i počeo da drma guzicom gore dole, a teta je bila sva
zadihana.
Nikad prije nisam vidio takve sklekove. Vidila teta da ja gledam zbunjeno,
pa odluči da mi pojasni ove neuobičajene kretnje za mene:
-Mali, ovo ti je sad kao kad ti mama kaže jeb.. ti oca. Razlika je u tome
što ti ja sad jeb.. oca, a ne mama. Razumiješ?
-Razumijem teta. Ustvari, ništa više ne razumijem.
-Onda izađi van i pusti nas da vježbamo mantru.
Izašao sam van iz sobe i kad sam se udalji dovoljno da me ne bi vidili
pomirisao sam prst.
Prst je mirisao na govno.

- 07:00 - Komentariši (18) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.