srijeda, 03.05.2006.

ŠTA ZNA KRAVA ŠTA JE TRAVA

- Birkoff se pozalijo na kosenje trave:
Hebem ti travurinu. Pokosio sam danas pola jutra i polaveceri trave. Sve
je to kao, imas ti dvoriste, bas je super, a cijelu subotu samo derem
kosilicom, ispred, iza, pored kuce. A tek je pocela kosnja. Shit, zivjeli
stanovi.


- Guzowsky sad napaljuje Birkoffa:
De malo ispričaj onu pričicu o nekoj drugoj travurini koja je loše
rezultirala u kombinaciji s pivom....


- Onda je Birkoff isprico svoju tuznu pricu:
a u pičku,....
Došao Guzo sa svojom dragom do mene, one trudne do ušiju i neka priča o
djeci, o ovome o onome. Kaže moja Hana kako je pušila travu, svi pušili samo
ja nisam probo. Kaže Guzo ima on frenda, koji zna frenda, ... i nas dvojica
u grad po travulju. Smoto Guzo i kaže vuci, ali dobro. I ja vuko. Kad je
mene to puklo, tlak mi ošo na 40 sa 60, blijed ošo ja skoro kod pere na
razgovor, ispovraćo pivo, joj, zlo i naopako. Nikad više. Šta si ti to
stavio, onu Huberovu mravlju kiselinu, bljak, još mi je muka kada se trava
spomene.

- 07:00 - Komentariši (2) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.