utorak, 02.05.2006.

1971.blog - bloger u gostima

nakon Slobsa u Iraku koji se predstavio prosli mjesec na nasem blogu(VIDI!), ovaj mjesec vam predstavljamo 1971.blog. Zivijooooooooo

www.?vinkovci?.hr

Eto, dragi Pajo, pišem ti ovo pismo polako jerbo znam da ti sporo čitaš.

Htio sam tamo u svojoj birtijici napisat post o Republici, ali kad si me već pozvo ondak ću ti poslat emajliranom poštom pa stavi di oćeš. Nadam se da to neće bit ćenifa, troslojni toalet-papir je ipak dupetu puno veća ugoda.

Ajd sad malkoc ozbiljno.

Čitam vas često. Iz VK sam. Znam tko ste. I znam koliko ste iznad priča o novim beemvejima i kol'ko koštaju najnovije rejban-cvike. Kad god se oću opustit svratim do Republike. I vedro je. I smijem se.

Ja sam malko drugačiji. Dugo me je držala ideja kako bih rado u vinkovački cyber-space prikeljio neku stranicu gdje bi pljuvali po negativnostima. Jer je stara dobra i ružna istina da je u tom našem gradu najvažnija spika o beemveju i cvikama. I svakog novog pojedinca koji bi se priključio i prezreo takve svjetonazore smatrao bi najvećim uspjehom koji se postić može. Jedan po jedan. Zrno po zrno. Lijep san, zar ne? Meni jest.

Ne mogu to sam. Jer stvar treba POKRENUTI. I kad se u startu dobro pokrene onda se može kotrljati. Ne možete to ni vi. Na žalost. Jer ste grupa, jer i među vama ima puno različitosti. A i ne da vam se. Vaša zezancija je već dovoljno pozitivna. U njoj se između redova može isčitati puno kritika društva oko nas.
Kad napišem kratak (kao neki dan) post od jednog reda u kojem netko u mom gradu uskraćuje prava nekom drugom a sve iz razloga jer spada u nacionalnu, vjersku, seksualnu ili bilo koju drugu manjinu - ja taj post ne smijem potpisati imenom i prezimenom. Jer moj direktor ne kuži te spike. Jer je on u hadezeju. Jer ću odma bit četnik, partizan, musliman ili peder. I kao takav ću bit nepoželjan u svom Preduzeću "Prvo Bog, pa Rvati, pa tvrtka i onda što preostane" d.o.o.

U gradu u kojem je Thompson bog povremeno iskoči neki krik iz čistog očaja. Nekad se on zove Bare, nekad Septica, nekad hr.soc.grad.vinkovci, nekad Thee Knuckleheads.
Ali nitko da se angažira cijelim duhom u taj grad da se bar malo potuče protiv primitivizma. Individualci, male grupice koje služe kao utočište duši ne bi li bar nekako uspjela ostat zdrava i normalna. I to je to.

Kužim ja vas. I baš sam htio pisat malo kako ste ovdje prikeljili svoje fotke, kako vas znaju po faci i imenu, kako dobar dio vas ima obitelji i posao bez kojeg ne bi htjeli ostati... Iz Robijinog posta koji pronađoh u arhivi sve je jasno.

Vi ćete i dalje "zajebancijom protiv govana". Ja ću malo drugačije. I dalje anonimno, pod nickom. Jer tako imam slobodu. A zabijanje upitnika u glave je također puno, to ne moram potpisat imenom i prezimenom. Dugo sam tražio bilo koga iz VK tko ima što za reći a da to nije obožavanje Thompsona i stav "Srbi su krivi za sve". I nema toga baš. Ne među vinkovčanima.
A ja i dalje kenjam, drobim, iznosim svoje dvojbe, kritike, stavove... Nekad su to tekstovi osobnog karaktera, nekad kritika društva, nekad pjesma ili kratka priča.

Ako uspijem poslati signal nekom iz VK koji je meni sličan smatram to uspjehom. Jer takvi ljudi često misle da su sami na svijetu. Ili u Vinkovcima, svejedno.
Poslati signal i zakucat upitnik u misli.

A sad odoh oprat svog najnovijeg beemveja 852 CsiX i nabacit skupe rejbanke pa sjest u neki birc i srat po Srbima, muslimanima i pederima da budem faca u gradu.

Pozdrav.

- 07:00 - Komentariši (23) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.