ponedjeljak, 31.01.2005.

Sapunica: Villa Lenije (epizoda 3) - Robija

Stara vještica je ipak izvirila kroz prozor i vidila mi lice i tijelo u
prirodnoj veličini. Znao sam da mi je plan propao pa sam otrčo kući da
smislim kako da se dokopam tih slika. Nakon nekoliko sati padne mi na pamet
da pozovem privatnog istražitelja i zaštitara Robiju, pa prepustim njemu taj
posao. Sa Robijom sam se brzo dogovorio. Sve sam mu objasnio. Jedini problem
je što Robija neće moći da ishoduje nalog za pretres pa će pokušati da igra
na šarm i tako ušutka babu. Ako mu to uspije ulaz u kuću mu je zagarantiran.


Robija se dovezao svojim autom do Srećkove kuće. Stara vještica je odmah
turila njušku kroz prozor da vidi koga treba.

-Dobar dan ljepotice! Kako si?-pita je.

-Dan mladiću. Šta tražiš pred kućom u kojoj vlasnika nema?

-Ja sam privatni istražitelj i zaštitar Robija. Došao sam da nešto istražim
u kući gospodina Srećka, pa palim dalje.

-Imaš li nalog? Iako sam stara znam da za takve stvari mora da postoji
nalog. Ako nemaš zovem policiju

-Čuj ljepotice, kako bi bilo da uniđem i da malo porazgovaramo? Siguran sam
da dugo nisi imala razgovor u dvoje.

-Čekaj da stavim zubalo i umjetnu nogu. Dođi na vrata.

Sve se odigravalo dosta brzo. Baba je postavila Robiji uvjet na koji je on
odmah pristao. Željela je da joj napravi dijete jer ima 89 godina i boji se
da dočeka sama starost. Znao je da baba nikad neće ostat u drugom stanju
zbog svojih godina. Sex je bio ravan katastrofi. Baba nije mogla da miješa
guzovima zbog umjetnih kukova što je znatno odužilo Robijine muke. Kad je
ispalio saldo zdravog sjemena u njenu vaginu okačio je babu na luster za
noge kako bi sjeme što duže ostalo u njoj. Baba je zbog toga bila presretna
jer je smatrala kako je Robija zaista odlučio da ispuni njenu želju. Put je
bio čist. Pred ulazom u Srećkovu kuću naiđe na tipkovnicu alarmnog sustava.
Iz đepa izvadi poket pc i odhaka preko neta šifru. U kući je bio polu mrak.
Tražio je nešto nalik radnoj sobi i našao nakon nekoliko minuta. Radni stol
je bio zaključan. Rukom segne u gaće i iz testisa izvuče jedan od 37 čavala
koje je tamo zabio radi seksualnih užitaka. Otključa ladicu i nađe
obiteljski foto album. Na stolu je vidio pc sa skenerom i odmah se baci na
posao skeniranja slika i slanja istih abcdsl-om svom poslodavcu. Kad je
završio, uklonio je sve tragove slanja sa pc-a, zaključao ladicu i vratio
ekser na svoje mjesto. Pri izlasku digne alarmni sustav i krene prema autu.
Pogled mu skrene na staricinu kuću i kroz otvoreni prozor vidi samo umjetnu
nogu kako visi na lusteru.

-Ko ju jebe. Opala sa lustera.-promrmlja Robija i odveze se do banke da
podigne lovu za obavljeni posao.


Sjedio sam kraj mobitela i čekao da mi se Robija javi. Telefon je zazvonio.
Na ekranu je pisalo "privatni poziv". Znao sam da je to on. Svi detektivi
imaju tajne brojeve.

-Halo! Ja sam. Slike su ti u inbox-u. Nadam se da je lova na računu da i
tebe ne moram da jebem pa kačim za luster.

-Naravno da jeste! Hvala ti na svemu. Bit će još posla za tebe.

Samo je spustio slušalicu. To je bila prošla stvar. Upalio sam računalo i
počeo da skidam slike. Skidanje je trajalo usrano jer sam imao konekciju
preko carneta.

Da skratim dosadu dok čekam download pustio sam album od Septice i skuhao
kavu. Misli su mi bile razbacane na sve strane.


U bolnici u tom trenutku:


-Pa vidiš Srećko odgovor na tvoje pitanje je da je meni najdraži lijek u
medicini vazelin. On ti je smjesa polukrutih ugljikovodika i dobiva se
preradom nafte u rafinerijama. Vazelin štiti kožu i dijeluje ljekovito.
Omekšava tvrde mišiće i kožu pa je meni zato od velike pomoći u životu...
pardon medicini.

-Doktore evo meni je nešto tvrdo na stolici pa jel bi mi pomogao taj vaš
vazelin?

-O Srećko moja lutrijska! Tu sam te čekao. Skidaj gaće da ti omekšamo
stolicu i bacim klistir.

Srećko se svukao i prepusti nježnim rukama doktora.

-Doktore? A jel me nećete živog oladit?

-Ma kakvi oladit Srećko. Ja sam tu da te zagrijem.

Srećko još samo izusti:

-Doktore hladno mi j.......eeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!

- 23:42 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.