ponedjeljak, 31.01.2005.

Sapunica: Villa Lenije (2. epizoda) - Adrian

Par dana kasnije pekla me je savjest zbog Srecka pa sam ga odlucio posjetiti
u bolnici. Lezeci u gips kadi, s onom svojom dugom plavom kosom, Srecko je
izgledao napola privlacno. Ponudio sam mu Milu, Tenu, Story te moju tajnu
koju sam posudio iz susjedne sobe. Pokusao je uzeti svoje omiljene casopise,
ali su mu ispali iz izgipsane ruke. To je bila sudbina. Mila se otvorila na
stranicu na kojoj je bio prilog o klinici Svarcvald, novootvorenoj bolnici u
podnozju Medvednice, prvoj u Hrvatskoj u kojoj su vrsili operacije promjene
spola. Nakon kraceg pregledanja clanka te brisanja bljuvotine sa Sreckovog
gipsa, pao mi je na pamet prekrasan plan.
"Srecko, skupit cemo novce za tvoju operaciju. Napravit cemo Srecko Aid na
kojemu ce nastupati najvece hrvatske zvijezde."

Srecko, koji je srkao svoj sokic kroz slamcicu, se nasmijao. Uto je uletio
doktor Gajger, frisko te za kaznu rasporedjen iz cakovecke u vinkovacku
bolnicu.
"Dosao sam dati Srecku inekciju protiv bjesnoce."
Srecko je nabacio svoj zavodnicki osmjeh. Doslo mi je da ga opet puknem, ali
ovaj nije bio upucen meni. Jos dok smo igrali rukomet, Srecko se palio na
medicinsko osoblje. Da li zbog Sreckovog zavodnickog osmjeha ili inekcije,
doktor Gajger me je istjerao iz bolesnicke sobe.

Lutao sam gradom, razmisljajuci koga sve pozvati da nastupi na Srecko Aidu.
Severina mi je prva pala na pamet. Nazvao sam njenog agenta i pokusao mu
objasniti o cemu se radi.
"Dobar dan, htio bi vam ispricati tuznu pricu o Srecku i njegovom kurcu."
Iz nekog razloga mi je spustio slusalicu. Izgleda da Severina ima neke
predrasude.

Iduce ime koje mi je palo na pamet bio je Tomson. Najvece zvjezda nase
estrade. Tatin omiljeni pjevac. Kao covjek od naroda, Tomson ne koristi
agente, on s ljudima komunicira izravno. Kod kuce sam oteo tatin dnevnik sa
skrivenog mjesta ispod daske u vanjskom veceju i nasao Tomsonov broj. Nazvao
sam. Niko se nije javio. Izgleda da je Tomson dao starom krivi broj.

Odlucio sam se malo odmoriti uz vijesti VTVa. Nasa nadaleko najbolja
televizija. Imali su prilog o najnovijoj akciji Alena Nizetica. Iz konteksta
priloga sam nekako uspio shvatiti da je on pjevacka zvijezda hrvatske
estrade. "Jos jednom mi sudbina ukazuje put." pomislio sam. Sjeo sam i
napisao pismo.

"Dragi Alene,

kao tvoja najveca obozavateljica uvijek mi je bio san biti na kaveru tvojega
albuma. Ime albuma bi definitivno trebalo biti Avantura, kao strasna
avantura izmedju mene i tebe. Zamisljam nas dvoje na kaveru, kako se ljubimo
na obali, dok vjetar baca moju dugu plavu kosu prema moru, a valovi njezno
miluju nase noge. Tvoj poziv na veceru cu rado prihvatiti, kao i poziv na
kavu u tvojem stanu nakon vecere. Ali u svemu tome postoji jedna velika
prepreka. Ja, naime, bolujem od smrtonosne zarazenosti bjesnilom koju lijece
samo u jednoj bolnici u Hrvatskoj, novootvorenoj klinici Svarcvald u
podnozju Medvednice. Operacije kojom vrse ekstrakciju virusa bjesnoce je
skupa i ja si ju kao nezaposlena manekenka ne mogu priustiti. Neki moji
prijatelji pokusavaju organizirati koncert na kojem ce se prikupljati
sredstva za moju operaciju. Mozes li mi ikako pomoci?

Voli te tvoja Srecka."

Otrcao sam do Sreckove kuce pokupiti par njegovih fotografija koje cu
poslati Alenu.

Za to vrijeme su se Srecko i doktor Gajger upoznavali u bolnici. Doktor je
Srecku ispricao o kratkotrajnoj nekrofilskoj avanturi izmedju njega i
batlera, kojeg su ipak dovezli mrtvog u cakovecku bolnicu, ali je doktoru
Gajgeru bilo neugodno objasniti zasto je batlerova guzica bila u pozi
izjebavanja.

Dosao sam do Sreckove kuce. Morao sam uci kroz prozor, buku je cula stara
Sreckova komsinica.

____________________________________________________________
U iducoj epizodi vidite je li Sreckova stara, napaljena komsinica zapravo
Sreckova zla sestra blizanka? Hoce li nas Junak opaliti staru napaljenu
komsinicu da bi prikrio svoj nezakonit ulazak u Sreckov stan? Hoce li i
iduca epizoda imati apsolutno nista zajednicko s ovom najavom? Pogledajte
vec sutra, na hr.soc.grad.vinkovci u vasoj najomiljenijoj sapunici Villa
Lenije

- 23:41 - Komentariši (0) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.