ponedjeljak, 13.02.2006.

Male stvari koje život znaće:)

Budući da je sutra Valentinovo napisat će nešto i o tome....
Ok je da i zaljubljeni imaju svoj "službeni dan" ali ako nekoga voliš onda ćeš mu to reći bilo koji drugi dan.... Činjenica je da je Valentinovo, kao i svi ostali "blagdani" prekomercijalizirano... Danas hodam po školi i slušam komentare oko sebe: Joj, baš me zanima kaj ću dobiti! Joj, kaj da mu kupim?... I mislim si:Bože, na što je ovaj svijet spao? Sve sami materijalisti... Iako ću sutra biti solo(tješim se činjenicom kaj neću biti jedina, haha) draža bi mi bila kakva sms porukica drage osobe nego brdo medeka u šalicama i sl. Sve je nakičeno srčekima, crvenilom, rozilo...zar ljudi- i trgovci u trgovinama kao i vlasnici trgovina nemaju nekakav osijet za to što je previše...pa ljudi moji, nismo u baroku....
Kao što rekoh sve je komercijalizirano...ljudi su zaboravili na one sitnice koje život znaće... Ljudi su zaboravili što je to prava, istinska ljubav...
Vremena se mijenjaju, ljudi se mijenaju... Ali ono što se nikada ne bi smjelo promjeniti je ljubavi i sreća, svakodnevne sitnice "koje život znaće". Ponekad nas jedno najobićnije hvala ili oprosti može razveseliti, uljepšati dan... Ponekad nam raspoloženje može dići sitnica koju napravimo za drugoga... Ne smijem ni zaboraviti "volim te"- 2 riječi koje svakom vidno uljepšaju dan, raspoloženje... Ja volim svoju obitelj, frendove i frendice itd. i to im svakodnevno govorim, kao i oni meni. Lijep osjećaj...
I zato volite i kažite ono prekrasno i iskreno "volim te" onima prema kojima takve osjećaje uistinu gajite svaki dan, ne samo na Valentinovo!

Voli vas vaša Vilinska carica:)

- 21:52 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vilinska abeceda:)

Myspace

Myspace


A- anđeli-vjerujem u njih
B- biologija- moj najdraži predmet
C- cvijeće-uljepšava ovaj svijet:)
Č- čokolada -obožavam ju
D- Danas- živim svaki dan kao da je posljednji i uživam u tome
E- enciklopedija- poučna knjiga
F- Frendovi i frendice...ne mogu se zamisliti bez njih:)
G- glupsti- toga na ovom svijetu i u mom životu ima podosta
H- humanost- toga nedostaje na ovom svijetu
I- Irska- zemlja koja me fascinira
J- jagoda....volim jagode
K- krevet- velika sam spavalica:)
L- laž- mrzim lažljive ljude i laž
LJ- ljubav....
M- mama- jako ju vojim
N- nakit- moja velika ljubav
O- 0ko-pogotovo ako je plavo...
P- prijateljstvo- bitan faktor u mom životu
R- razgovor- vrlo koristan rad:)
S- sanjarenje- volim sanjariti
Š- šetnje- najbolja relaksacija
T- Tjara- neobično ali meni prekrasno ime:)
V- Vilinska carica- to sam ja...
Z- zaljubljenost- jako sam zaljubljive prirode...
Ž- živci- to treba svakom čovjeku ali ih večina više baš i nema:)


Blog.hr
Forum.hr
Sonata
Sinnerman
Crnaaa
Niky
Lady Arwen
Sinafay
Trula daska
Crwena
Katy
Sonjica
Njihovi životi su dobri

O Vilinskoj carici:)

Image Hosted by ImageShack.us
Vilinska carica je rođena u Zagrebu prije skoro 18 godina.... Inače nije nikakva vila ali voli raditi ljudima dobro i ispunjavati im dane srećom:) Kad to ne radi onda je jedna tipična srednjoškolka- gimnazijalka i buduća intelektualka(rekla bi raska Vilinske carice)... Kao i svaka vila tako i ova ima svojih mana: jako je tvrdoglava,ponekad ljena i "oštrog jezika"... ipak, ispod te "drskosti" krije se jedno plaho biće koje je preosjećajno i sve si previše uzima k srcu te ju je lako povrijediti- zbog toga često pati. Vilinska carica je jako odan prijatelj i svoje najbolje frendove i frendice ne bi mjenjala ni za što na svijetu... Voli slušati sve i svašta a u svoj toj "salati" od muzike favorizira Crvenu jbuku, Gibonnia... Uz sve to ona voli često otići u kino a gleda sve od crtiča preko komedija do horora... jedino "pucačinu" ne može baš podnjeti... Največi porok joj je čokolada- naprosto ju obožava, pogotovo neku sa kokosom... Ne može se reči da je Carica antitalent za sport jer se nikad ni jednim sportom nije probala baviti(ako izuzmemo tenis u prvom osnovne) ali ni jedan sport ne prati baš previše... Obožava plesati, pjevati i sve kaj ima veze s tim...

Image Hosted by ImageShack.us