četvrtak, 09.02.2006.

Staleži i u današnje vrijeme??


Da, čini se kak je i dan danas ljudsko društvo strukturirano po nekakvim slojevima, staležima.
Možda se ne čini svima tak ALI kad malo bolje promatram(o) neku društvenu zajednicu zamijetit ću /ćemo da sam ja zapravo u pravu… Ne moramo primjere tražiti u američkim serijama, filmovima, dovoljno je da se samo malo osvrnemo oko sebe.
Po kojem kriteriju današnji ljudi procjenjuju ostale?? Po tome da li su lijepi ili ružni, pametni ili glupi(hmm, ovo baš nije najbolji primjer al ajd' dobro)?? Da li oblače «Markenklamoten»(za antišvabe prijevod: odjeću s markom)?? Da li su debeli ili mršavi?? Da li su rockeri, punkeri, metalci ili teški šminkeri?? Da li im roditelji imaju para ili nemaju??Da li slušaju cajke, B.Spears ili Nirvanu??
Da li žive na selu ili gradu?? Na koja mjesta izlaze?? Hm…ima toga još stvarno puno
Činjenica je da su ljudi puni predrasuda. I ja sam, priznajem, ali danas nemam toliko predrasuda koliko sam ih imala prije koje 3,4 godine…trudim se sve osobe shvaćati i ako ne prihvaćati bar tolerirati i poštivati njihove stavove, gledišta na život, svakodnevne navike… Stvarno se trudim i jako dobro mi uspijeva…. Moram se pohvaliti:)… Prije par godina iz mene su na sve strane prštale predrasude… danas ih toliko nemam, zašto?? Čini mi se da sam na neki način odrasla i sazrijela te da sam shvatila da je svaki čovjek individua i da se tome moram prilagoditi… baš kao i svi. Svijet bi bio monoton kad bismo svi imali iste navike, iste tjelesne proporcije, iste stavove o životu, iste ukuse za modu, glazbu… Za to služe roboti a mi to nismo… Mi smo bića od krvi, mesa i mnogo sustava organa za štošta, bića kojima je potrebno razumijevanje, prijateljstvo, ljubav, pomoć…Bića koja možda ne pokazuju svoje unutarnje, prave osjećaje ali žude i vape za tim da netko shvati što se u njima «kuha»…
Jedan od velikih problema današnjeg društva je sigurno i konzervativnost. Ljudi su konzervativni i jednostavno se ne žele «otvoriti» i vidjeti svijet nekim drugim očima.
Upravo prema svim tim «faktorima» ljudi u svojim glavama i glavicama rade strukturu društva… neki su obični seljaci, neki kmetovi a neki pak apsolutisti…
Da bi bili prihvaćeni od ostatka društva u današnje vrijeme ljudi štošta rade. Pretvaraju se da su oni ovo-ono…sim-tam… Ali nitko ne kuži da trebamo biti prirodni, baš onakvi kakvi jesmo i da će nas ljudi takve prihvatit. A sad… bitan faktor u svemu tome je da najprije sami sebe prihvatimo i volimo onakvima kakvi jesmo, sa svim manama i vrlinama i tada će nas voljeti, prihvatiti svi ostali.
I za kraj…. Onako kako ti prihvaćaš i razmišljaš o drugima tako će i drugi prihvaćati i razmišljati o tebi… zato imajte razumijevanja i budite tolerantni prema drugima ko želite da drugi budu prema vama:)

- 23:28 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vilinska abeceda:)

Myspace

Myspace


A- anđeli-vjerujem u njih
B- biologija- moj najdraži predmet
C- cvijeće-uljepšava ovaj svijet:)
Č- čokolada -obožavam ju
D- Danas- živim svaki dan kao da je posljednji i uživam u tome
E- enciklopedija- poučna knjiga
F- Frendovi i frendice...ne mogu se zamisliti bez njih:)
G- glupsti- toga na ovom svijetu i u mom životu ima podosta
H- humanost- toga nedostaje na ovom svijetu
I- Irska- zemlja koja me fascinira
J- jagoda....volim jagode
K- krevet- velika sam spavalica:)
L- laž- mrzim lažljive ljude i laž
LJ- ljubav....
M- mama- jako ju vojim
N- nakit- moja velika ljubav
O- 0ko-pogotovo ako je plavo...
P- prijateljstvo- bitan faktor u mom životu
R- razgovor- vrlo koristan rad:)
S- sanjarenje- volim sanjariti
Š- šetnje- najbolja relaksacija
T- Tjara- neobično ali meni prekrasno ime:)
V- Vilinska carica- to sam ja...
Z- zaljubljenost- jako sam zaljubljive prirode...
Ž- živci- to treba svakom čovjeku ali ih večina više baš i nema:)


Blog.hr
Forum.hr
Sonata
Sinnerman
Crnaaa
Niky
Lady Arwen
Sinafay
Trula daska
Crwena
Katy
Sonjica
Njihovi životi su dobri

O Vilinskoj carici:)

Image Hosted by ImageShack.us
Vilinska carica je rođena u Zagrebu prije skoro 18 godina.... Inače nije nikakva vila ali voli raditi ljudima dobro i ispunjavati im dane srećom:) Kad to ne radi onda je jedna tipična srednjoškolka- gimnazijalka i buduća intelektualka(rekla bi raska Vilinske carice)... Kao i svaka vila tako i ova ima svojih mana: jako je tvrdoglava,ponekad ljena i "oštrog jezika"... ipak, ispod te "drskosti" krije se jedno plaho biće koje je preosjećajno i sve si previše uzima k srcu te ju je lako povrijediti- zbog toga često pati. Vilinska carica je jako odan prijatelj i svoje najbolje frendove i frendice ne bi mjenjala ni za što na svijetu... Voli slušati sve i svašta a u svoj toj "salati" od muzike favorizira Crvenu jbuku, Gibonnia... Uz sve to ona voli često otići u kino a gleda sve od crtiča preko komedija do horora... jedino "pucačinu" ne može baš podnjeti... Največi porok joj je čokolada- naprosto ju obožava, pogotovo neku sa kokosom... Ne može se reči da je Carica antitalent za sport jer se nikad ni jednim sportom nije probala baviti(ako izuzmemo tenis u prvom osnovne) ali ni jedan sport ne prati baš previše... Obožava plesati, pjevati i sve kaj ima veze s tim...

Image Hosted by ImageShack.us