Vilenjače, i to je Amerika (1)

nedjelja , 15.07.2007.

Probudio sam se oko 2. Sunce je upeklo kroz prozor. Kad sam otvorio vrata gostinske kuće, ošamutio me je suh i vruć zrak Nevade. Na terasi glavne kuće, Nada je slagala doručak.

- Ej.
- Ej!

- Jako smo se razbili jučer. Zapravo, jako se razbijamo već tjedan dana.
- Pa tako i treba, sutra ideš u taj Palm Springs. Vraćaš se ujutro?
- Da.
- Pokupiće te mali.

- Bokte, Nado, sve te plesačice u noćnim klubovima te tretiraju kao boginju i bacaju ti se pod noge.
- Ja za njih i jesam boginja. Ostvarila sam san svake od njih. Prijatelj mi je poklonio 6,5 milijuna dolara. Iz strip klubova sam prešla u ovu vilu.
- Ti si iz njihove bajke.
- ...a osim toga, vidio si da ostavljam velike tipsove. Po 100 dolara. I to utječe na njihovu ljubav.

- A šta radiš u Palm Springsu? Isto nekog iz naših krajeva?
- Da. Richarda Milanovicha. On je sad najugledniji indijanski poglavica u zapadnom dijelu SAD.
- Ali kako on može biti poglavica kad je naš?
- Tata mu je Zagrepčanin a mama Indijanka.
- Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha.
- Što ti je tu toliko smiješno?
- Vilenjače, naši ljudi su užasni. Sve bi učinili za slavu. Ja sam postala exotic dancer, ali to je ništa u poređenju s tim Milanovichem. On se pretvara da je Indijanac da bi bio slavan. Naši ljudi su užasni.
- Ah.

<< Arhiva >>