5 stvari - štafeta

utorak , 16.01.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Draga Rahatli me je inicirala u znamenitu chain akciju 'napišite 5 stvari koje čitatelji nisu znali o vama a možda bi ih zanimale...'. Pošto joj ništa ne mogu odbiti, evo:

1) od '99 sam promijenio četiri podstanarska stana na Trešnjevci, na kojoj sam se toliko udomaćio da sam svoj peti plejs na kraju kupio (od Rahatli i njenog RD)

2) Općeniti interes za ezoteriju sam pokupio od stričeva - mlađi rašljama pronalazi vodu za arteške bunare, a stariji je napisao desetak zbirki poezije i kratke proze o onostranom životu.

3) Yogu i Zen sam 'skupio' od profesorice njemačkog, u prvom srednje, s kojom sam se zbližio na treninzima u KKK.

4) Osim neodlaska u Amsterdam, često me pere i neodlazak u Indiju. 'Ti imaš to u sebi, taj poziv da budeš duhovni učitelj, dođi kod nas u Ananda Nagar, novac nije u pitanju' rekao mi je 1992. uvijek nasmijani Madhuvidyananda.

5) Od ex-Yu novina, na mene su najviše utjecali 'Danas' iz 1986-1987. i sarajevski 'Naši dani'. Prava droga je, međutim, došla kasnije - luciferijanski božićev ST. On je promijenio moju percepciju medija i inicirao me u drugu stranu.

Štafetu predajem: luci, fani, koraljnoj, slaverini i psihosomatu.

<< Arhiva >>