utorak, 20.02.2007.

Kako je sve počelo...

Pošto nisam napisala kako je sve počelo, pa sad ću....
Počelo je još dok sam bila mala djevojčica kada je došla jedna draga mi prijateljica iz Kanade i pokazala mi svoju (doduše) zlatnu narukvicu sa puno, puno privjesaka (njoj dragih) - mi bi rekli - gusarska.
I ja sam to htjela...
Nakon jedno 20 uništenih alkica za privjeske, mamine "jezikove juhe" odustala sam.
E, onda su počeli Dvornikovi na RTL-u i ja sam vidjela našu Opaljenu kako tu nešto mota, prebacuje i niže.
Nakon par dana surfanja po netu tražeći bilo kakav primjer za učenje, naišla sam na Chemacov web katalog i vidjela knjigu Oblikovanje žice.
Provozala se do Osijeka, kupila par paketića perli, knjigu, žicu i doma na učenje.
Kliješta sam onda posudila od moga dragoga i, ajd na posao.
Prvu poporila, drugu, treću, ali je četvrta bila (meni) dobra.
I tako, već dvije godine nižem, slažem i sve sam bolja....


A jućer surfam, surfam i nađem jedan predivan forum, na kojem sam vidjela predivne radove prekrasnih cura i, nije mi jasno, kako to prije nisam vidjela i tako sam ga pregledavala, čitala i učila do jutros do 4, dok se moja bebulica nije probudila za bočicu.

Sve, od stavljanja stopera, nizanja perle, oblikovanja žice, pa i odabira kliješta, sam sama naučila, a tek sada kad sam "prelistala" taj forum sam skužila koliko sam stvari naopako radila....



A sada da vam malo pokažem moje radove:

Narukvica sa staklenim perlama i biserićima:

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Ovo sam radila tjedan dana:
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Mali neobični prstenčić:
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Ima još, samo nisam stigla poslikati....

Valjda vam se sviđa - čekam komentare.

- 14:22 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Izrada unikatnog nakita od žice i perli, poludragog kamenja itd.

Photobucket - Video and Image Hosting