Milena, Mladen i Belinda

23.08.2007., četvrtak

Milena - ogled o danasnjem danu

Tesko je stvoriti dramsku napetost u danu u kojem se nije nista dogodilo. Nista sto se dogodilo danas nece, nazalost (ili na srecu?), uci u moju autobiografiju koju cu pisati na pragu smrti. Razmisljam i da dopustim nekome da pise biografiju, ali to ovisi o ljudima koji su se upravo rodili ili ce se tek roditi, kako ce se razvijati njihove spisateljske i ine sposobnosti. Danasnji autori naprosto nisu dorasli izazovima mog zivota. Cast iznimkama koje ce, medutim, umrijeti prije mene.

Igrala sam cijeli dan "Pro evolution soccer". Odabrala sam igrati europsko prvenstvo s engleskom reprezentacijom. Dobra stvar s igricama je sto preskoce 4 godine pauze izmedu prvenstva kroz kojih se igraju kvalifikacije, prolaze teski trenuci, raspadaju se brakovi, sijede dlake rastu. Igrala sam s engleskom reprezentacijom i ispala u cetvrtfinalu rezultatom 1:0 od Nizozemske. U pitanju je bio autogol Garryja Nevillea. Losa stvar s brzim zivotom je sto se nema vremena za opametiti se. Ne bi ljudima puno pomoglo, ali ipak.
Igrala sam i Ligu prvaka s Lyonom. Takoder sam ispala u cetvrtfinalu, takoder 1:0. U pitanju je bio naprosto nedostatak kvalitete. To je u redu, tu nema prijepora. Najlakse je biti sigurno los. Ne bi bilo lose ni biti sigurno dobar, ali to je uvijek nemoguce jer vlada opca zainteresiranost za kvalitetu pa se kriterij kvalitete uvijek mice gore ili dolje. Kad si los, nikog ne zanima koliko si tocno los niti ikome to smeta. Definiranost i sigurnost, a ne lutanje i anarhija.

Cekala sam cijeli dan da mi Ryan posalje e - mail iz Irske. Zar ne znate? Planiram se udati za njega, otici u Irsku i dobiti zelenu kartu. Sa zelenom kartom se moze sve. Ne bi bilo dobro kad bi mi ta karta pala u polje djeteline jer bi onda tamo bila prozirna, ali dobro je, svugdje drugdje je zelena. Ryan mi danas nije poslao e - mail. To je u redu. U Irskoj oni cijele dane piju pivo. Ili budu u prirodi. Posvete vrijeme necem ispunjavajucem, a kompjuter nije takva stvar. Voljela bih doduse kad bih ga ja ispunjavala. Barem virtualno. Uzivo bi mozda mogao i on mene. Ali eto, to cemo znati za sigurno tek za koji dan. A i onda nece biti sigurno. Nije sigurno jer uvijek postoji neki konflikt. Svaki put kad me nesto zanima, nije sigurno. Drugim ljudima su lijepe stvari napete, a ja - ja sam samo napeta od lijepih stvari.
- 23:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

PROCITAJ PRIJE UPOTREBE

Linkovi