Milena, Mladen i Belinda

19.06.2006., ponedjeljak

upozorenje

Dakle, dragi, sljedecih 4 dana (utorak, srijeda, cetvrtak, petak) cu ja biti u jednoj carobnoj zemlji.
Ta je zemlja carobna utoliko sto, kad mi netko posalje sms poruku, cijena koju ce ta osoba platiti ce se carobno udvostruciti, pa utrostruciti, pa ucetverostruciti... i tako dalje.
Nemojte biti glupi i slati mi poruke ili, jos gore, me zvati.

Ovime sam pokrio vas sto citate blog. Ove ostale nek bog sacuva.


EDIT:

Ako netko bas kuka da ne pisem nista (a i necu pisati sljedeca 4 dana garant), ja mu toplo preporucujem Zrinsko pismo. Zasto? Jer sam sad citao ove zadnje postove. Jer je dobra svaki put kad citam. Jer je pametna. Jer je duhovita. Jer je pametna i duhovita, a sve u tipa istoj recenici. Jer pise dugo (tako da ubijete dosta vremena), a opet ne zadavi. I jer deblja slova u recenici. Na to se covjek zakaci. I da, pise u Cosmopolitanu, a normalna je zena. Moze biti da sam neispavan, ali evo imam sad massive respect prema tom blogu.
- 11:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

PROCITAJ PRIJE UPOTREBE

Linkovi