ponedjeljak, 29.08.2005.

beggar's new clothes

Ukoliko posjećujete religiozno moj blog svaki dan, skužili ste kako zadnjih nekoliko dana nije bilo ništa online jer sam kao radio mali redizajn. Ako ste stvarna osoba, a ne produkt moje mašte, onda ne posjećujete svaki dan moj blog, te niste skužili da nije ništa bilo online u zadnje vrijeme. Ipak, novi dizajn je tu, potrudio sam se napraviti nešto kul, tehnički dobro i estetski iznimno privlačno. Kako je taj plan propao, stavio sam ovo što sada vidite.

Majke mi, nema goreg osjećaja nego raditi na nečemu i truditi se napraviti to kako treba da bi na kraju shvatio da jednostavno nisi uspio. Ja imam jednu jako negativnu karakternu crtu zbog koje jednostavno mrzim poraz, tj. neuspjeh. Mrzim kad ne uspijem napraviti nešto kako sam zamislio.

Oh well, bilo kako bilo i ovo je valjda bolje od onog prijašnjeg izgleda.

Razmišljao sam i o eventualnoj promjeni koncepta cijelog bloga... ali o tome nekom drugom prilikom.

Čekaju me neke važne promjene u životu u bliskoj budućnosti, ne znam kako će se ovaj blogić uklopiti u to. Na trenutke mi je važan i uživam raditi na tom svom malom kutku online prostora, a na trenutke mi samo predstavlja opterećenje.

U svakom slučaju, ovo je novi look (ta daaa), a novi tekstovi će uskoro.
- 22:39 - reci (4) - istiskaj - ->