< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

VAŽNO!!!

Ovo je moja hpff priča. Nadam se da će vam se svidjeti. Voljela bih da mi napišete prijedloge i primjedbe kako bi učinila priču što boljom. Pišite mi komentare u kojima se vidi da ste pročitali priču. Hvala i uživajte čitajući!

Koliko vas je bilo od 19.11.2007.:
Web Counter
Web Counter


LINKOVI:

Annabelle Charlotte Granger
Luise Bennigton
May Stox
Agnes Eva Death
Beatrix Bell
Beatrix Bell (hpff)
Alison Amy Jackson
Margaret Annabell Revenge Riddle
Emina Malfoy
Ramona Cavalier
Amelie Delacour
Em Heartbrake


Ovaj blog nema veze sa hp, ali je genijalan: Haley James (svidjet će vam se ako volite Tree Hill)


Probajte ovo, nemojte odustati, stvarno je zabavno!!!


Put The Big Red Button on your site

JA:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To sam ja. Crystal Kimberly Corwin. Ustvari, samo Crystal Corwin. Baš i nevolim svoje srednje ime. Rođena sam u Londonu, ali živim u New Yorku. Živim s tatom. Roditelji su mi rastavljeni. Imam starijeg brata. Trebala sam ići u Beauxbattons, ali sam ipak odabrala Hogwarts. U Gryffindorima sam. 5 godina. Najdraži predmeti su mi Čarobni napitci (iako nevolim Snapea), skrb za magična stvorenja i OOMS. Animagus sam i pretvaram se u bijelu vučicu. Također sam metamorfomagus, ali baš i ne mijenjam izgled. Bauk mi je ništavilo. Moj tata radi u Egiptu sa zmajevima, pa živim sa svojim bratom koji ima 20 godina. On predaje OOMS u Hogwartsu.

Neke moje slike (kada me budete dodavali u likove uzmite neku od ove tri ili onu gore. Hvala):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LIKOVI:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dolores Angela Thunder

Moja najnajnajprijateljica. Obožava svoje ime. Baš zbog njegova značenja. Dolores znači bol, patnja, muke, dok s druge strane njeno drugo ime, Angela, znači dobrota, nešto poput anđela... Ona misli da je onda nešto između, niti zla, niti dobra. 5 godina, Gryffindor. Ima dugu crnu kosu i izrazito crne oči. Po horoskopu je škorpion, pa je ljubomorna i često posesivna. Pametna je, i uglavnom ima odlične ocjene. Često joj dođu nekakvi čudni ispadi, koji su ujedno i uzrok naglim promjenama raspoloženja, što kod same sebe mrzi. Veoma je osvetoljubljiva, osobito kada netko učini nešto nažao njenim prijateljima. Što se tiče suprotnog spola, kada nekoga voli, za tu je osobu spremna učiniti sve...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luise Bennigton


Moja druga najprijateljica. Gryffindorka na petoj godini, Francuskinja. Živi s majkom, otac ju je napustio kad joj je bilo dvije godine. Nespretna je i jako zaboravna. Često cinična i sarkastična, čime zna iživcirati ljude. Voli maštati i crtati. Pesimistična je, od muhe radi slona, često spava na nastavi . Obožava tetovaže; ima paukovu mrežu na pupku i ramenu. Najdraži predmeti su joj čarobni napitci i čarolije, a mrzi travarstvo. Ima mačkicu Flo.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

May Stox

Moja treća najprijateljica. Živi s svojom mamom u New Yorku. Iako obje živimo u New Yorku, ne viđamo se često jer živimo dosta daleko jedna od druge. Voli OOMS, Čarolije i Preobrazbu. Sebe smatra dobrom, osjećajnom, pravednom i pametnom. Jako je romantična. Pomalo je nespretna i ponekad naivna. Voli pomagati drugima. Ima mačku Roxy i sovu Ro (Rowena). Na ratnoj je sjekiri s Emmom Slytherin i svom ekipom iz Slytherina.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Amelie Delacour Austen
(u doradi)

Beatrix Bell
(u doradi)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Christopher George Corwin

Moj stariji brat. Ima 22 godine. Predaje Obranu od mračnih sila. Super se slažemo, samo ponekad zna biti naporan sa svojom brigom. Pola cura u Hogwartsu je zaljubljeno u njega. Dok je išao u Hogwarts bio je u Gryffindorima.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

James Jeffers

James 'jasamnajlijepšebiće' Jeffers, točnije. Pozvao me na bal, više puta. Umišljen, misli da može imati svaku curu koju poželi. Uopće neznam što će mu pratilja za bal, jer mu je ego toliki, da može ići sam sa sobom.

ponedjeljak, 17.12.2007.

...Wait a minute...

Evo samo javljam da do božićnih praznika neću pisati novi post (najvjerojatnije) jer nemam vremena. Imam hrpu toga za učiti, a kad ne učim imam engleski, njemački, informatiku...

Tako da ćete se morati malo strpiti.

Sve vas čitam, ali možda vam neću imat vremena čak ni komentirati, iako ću se truditi.

pu$$a, Cryssie! <3

- 15:50 - Komentari (40) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.