Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DeSiGn bY PeArL
dA & nE

Opis bloga

evo malo mene....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



pa na ovom blogu ću se ja vama izjadat...
...ali baš ono...


<

Free Hit

...ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ovo bi bila Pufa i ja :)





Evo ovako, da vam kažem par stvari o sebi...Imam skokr 18 godina i živim u Splitu...Image hosting

Image hosting


Idem u gimnaziju i bavin se svakakvim sranjima....btw ja sam i cheerleader.....ali ipak najviše volin izlatit vankathumbup
MRZIN CAJKE...ali ipak ih znan svewink, slušan svašta-ovisi kakve san volje....

Blog images

Blog images



BITCH...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us......mmm....




srijeda, 19.09.2007.

Over and over again....

Pa evo čisto eto da se malo bokun javin...lito mi je bilo prepreprepredobro, a sad je poćela škola (to je dovoljno da kažen da znate kako mi je....)
Uglavnom trenutno san bez ikakve inspiracije, ubija me PMS (burninmad), stoji u kući i jeden ono jebeno dobru milku ka šta ima neki kakako u sebi...neznan...nije ni bitno ...prelipa je....


S menon nema ništa (koliko se sad mogu sitit), osim da ću dobit pasa za tjedan dana...to je sad...ono BIG DEAL...i živin za to...eto
ljudi...uživajte....koliko god možete i živite svaki dan ka da vam je zadnji...(neznan zašto san ovo napisala, sve je ovo pod utjecajem PMS-a...)cerek



by....wave
k
i
s
s.....finofinofinofino(asti sto, neki novi smjalići....)

- 09:22 - kLiKni (10) - =) - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.