Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DeSiGn bY PeArL
dA & nE

Opis bloga

evo malo mene....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



pa na ovom blogu ću se ja vama izjadat...
...ali baš ono...


<

Free Hit

...ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ovo bi bila Pufa i ja :)





Evo ovako, da vam kažem par stvari o sebi...Imam skokr 18 godina i živim u Splitu...Image hosting

Image hosting


Idem u gimnaziju i bavin se svakakvim sranjima....btw ja sam i cheerleader.....ali ipak najviše volin izlatit vankathumbup
MRZIN CAJKE...ali ipak ih znan svewink, slušan svašta-ovisi kakve san volje....

Blog images

Blog images



BITCH...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us......mmm....




ponedjeljak, 30.04.2007.

NISAN NAPUŠENA...

ala ljudi jel se vama ikad dogodilo da vas uvati smijanje...ali baš ono...da se smijete u svih šesnajst...? e pa ako nije...neznate šta propuštate..smijeh...Ja taj svoj neki period nazivan LUDILO...
roflrofl

E, pa jučer se neočekivano pojavilo i naravno da su me svi, uključijući moje najbolje prijatelj koji su mi provjeravali zjenice...bangcoolcool kako ja nosim leće u prilog su im išle i moje krvave oći...burninmad..uopće neću spominjat kako me je prodavačica u nekoj pekari uvjeravala kako zna ona da san ja upušena i kako je to ludilo...smokinthumbup

ako mislite da gore ne može...e MOŽE. i to kad moju MAMU UVATI...mmm....zamislite da vam kažem :"nemogu otić u videoteku s tobom , mama mi neda!!"---e pa u mene se to lako može dogodit...doduše evo upravo mama radi tortu s jagodama u znak isprike, šta mi sinoć ništa nije dala...njaminjami

"if you think i'm a bitch, wait until you meet my mum!"---->ako mislite da san ja luda, čudna ili nešto tako...lud iman samo jednu rić...moja MAMA....


MySpace images

dead

- 22:04 - kLiKni (16) - =) - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.