Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DeSiGn bY PeArL
dA & nE

Opis bloga

evo malo mene....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



pa na ovom blogu ću se ja vama izjadat...
...ali baš ono...


<

Free Hit

...ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ovo bi bila Pufa i ja :)





Evo ovako, da vam kažem par stvari o sebi...Imam skokr 18 godina i živim u Splitu...Image hosting

Image hosting


Idem u gimnaziju i bavin se svakakvim sranjima....btw ja sam i cheerleader.....ali ipak najviše volin izlatit vankathumbup
MRZIN CAJKE...ali ipak ih znan svewink, slušan svašta-ovisi kakve san volje....

Blog images

Blog images



BITCH...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us......mmm....




srijeda, 25.04.2007.

haha..odala se...:)

ma evo..ovaj moj blog više baš ka i nije uspia bit anoniman...jer san JA BLESA...KOMENTIRALA PRIJI I RAZREDA KAO BLOGER...headbangheadbang
ali nema veze, sad mi je dragoyes...

http://blueeyefreak.blog.hr/..------>ako koga zanima...blog je prekull thumbupthumbup...
ovo sad pišen njima da im se malo uližem..smijeh (zajebajen se..)naughty...
ala ljudi iden ća čeka me...----> Charles Baudelaireveć tri dana stoji ovde jadan na mom stolu prekriven mudantama (čistim deaddead) i ja nikako da ga pogledam...evo sad san ga maloprije odlućila prošvrljat...grr...moran priznat da mu pisme nisu tako ni strašne...sviđaju mi se...ali strašno je ono šta me čeka kasnije...PISANJE....aaa i naravno moran pogoditi šta moja DRAGA PROFESORICA misli da bi ja tribala mislit o pismama...blablablabla...tup...TUP...




Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



KISSSSSS.....cerekcerek

- 16:32 - kLiKni (13) - =) - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.