evo da i mi čestitamo =)


SRETAN BOŽIĆ I SVE NAJBOLJE....

Image Hosting by Picoodle.com


25.12.2006. u 14:13
° 10 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>


design: moi

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga

EVO I NAS...VLASNICE BLOGA.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




adopt your own virtual pet!


Divlje Jagode
--Kap po kap--

Jednom kad sretnes me
to necu biti ja
vec samo uspomene
mrve sjecanja

Samo prazna bol, sad je ostala
prazna bol kajanja
i sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca

Kap po kap, kisa sprema se
samo da znas, nisam lud
da mislim na tebe
kap po kap, opet padace
te duge kise jesenje

Jednom kad dani ovi
fino posive
ne zovi mene ti
i ne trazi me

Hladno srce meni dala si
hladno srce, ostani
i s kim sada si, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca

I sta radis ti, nije vazno mi
jer kisa jesenja, podsjeca


Image Hosted by ImageShack.us

Toni Cetinski
--Znaj da bit' cu tu--


Mozda nisam znao
uvijek istom mjerom vratiti
zato otvaram ti srce kao pismo
necu nista skrivati

Procitaj me do zadnje strane ti
i znat' ces da si najbolje do sada
sto su prsti dotakli

Ti si kao zrno soli
tvoja ljubav njezno boli
nadji srecu u mom oku
kao more duboku

I znaj da bit' cu tu
i kad navrati nam tuga
ti u meni nadji snagu
prijatelja, vjernog druga

I znaj da bit' cu tu
da ti dobro dobrim vratim
i na vrhu i na dnu
da osmijehom te pratim

I mozda nisam znao uvijek
prave rijeci birati
ali nizasto na svijetu
tebe ne bi', ne bi' htio mijenjati

Ti si kao zrno soli
tvoja ljubav njezno boli
nadji srecu u mom oku
kao more duboku


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VVirtuous
EExciting
RRich
OOverwhelming
NNaive
IInsane
KKind
AAccurate

Name / Username:




NNormal
AAmazing
TTemperamental
AArty
SSkillful
AAstonishing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Motori

U daljini cuju se kao gromovi
auto putem prolaze kao vjetrovi

Odlaze na dalek put
ko to moze znati
samo neki stoper ljut
sto ih prstom prati

Ref. 2x
Motori, motori, motori
motori, motori, motori

Izlizane traperice, jakne, cizmice
usijane kacige, kozne torbice


Image Hosted by ImageShack.us

Plavi orkestar- bolje biti pijan nego star

Kada pomislim na te
stara ljubavi
zao mi je sto smo bili
samo dobri drugovi

A zivot leti, leti
mladost kraca je
sve ce jednom da se vrati
samo ona ostaje

Ref. 2x
Bolje biti pijan nego star
bolje biti pijan nego star
vino nezna da smo nekad
bili sretni par
bolje biti pijan nego star

Kada dodje zima
i prve pahulje
cekacu te moja buco
kraj prve gimnazije

A neces, neces doci
znam te dobro znam
mozda je i tako bolje
naviko sam biti sam


Image Hosted by ImageShack.us
LIJEPA USPOMENA

Ako me noćas tuga ukrade i odnese,
još dalje od tebe, na drugi kraj svijeta..
Hoćeš li poći za mnom?
Hoćeš li lutati, očajavati?
Voljela bih znati...
Da li će ti biti stalo...makar malo..

Ako se ljubav poput ptice galeba,
tužno svije krila na stijeni, riječi prosutih..
Hoćeš li imati snage da samnom poletiš,
da zajedno preletimo
more prijetnji optužbi..

Ako me izgubiš zbog neke druge
i ako ona te usreći više od mene,
hoćeš li imati toliko dostojanstva da ti budem
lijepa uspomena?


layout for myspace



www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws


EVO I HIMNE BLOGA

Don't Cha
Oh, baby dolls

I know you like me (I know you like me)
I know you do (I know you do)
Thats why whenever I come around shes all over you
And I know you want it (I know you want it)
It's easy to see (it's easy to see)
And in the back of your mind
I know you should be home with me

[Chorus]
Dont cha wish your girlfriend was hot like me
Dont cha wish your girlfriend was a freak like me
Dont cha, dont cha
Dont cha wish your girlfriend was raw like me
Dont cha wish your girlfriend was fun like me
Dont cha, dont cha

Fight the feeling (fight the feeling)
Leave it alone (leave it alone)
Cause if it aint love
It just aint enough to leave a happy home
Let's keep it friendly (let's keep it friendly)
You have to play fair (you have to play fair)
See, I dont care
But I know she aint gon' wanna share

[Chorus]
Dont cha wish your girlfriend was hot like me
Dont cha wish your girlfriend was a freak like me
Dont cha, dont cha , baby
Dont cha wish your girlfriend was raw like me
Dont cha wish your girlfriend was fun like me
Dont cha, dont cha

I know I'm on your mind
I know we'll have a good time
I'm your friend
I'm fun
And I'm fine
I aint lying
Look at me, you aint blind [2x]

See, I know she loves you (I know she loves you)
I understand (I understand)
I'd probably be just as crazy about you
If you were my own man
Maybe next lifetime (maybe next lifetime)
Possibly (possibly)
Until then, Oh friend your'e secret is safe with me

[Chorus]
Dont cha wish your girlfriend was hot like me
Dont cha wish your girlfriend was a freak like me
Dont cha, dont cha
Dont cha wish your girlfriend was raw like me
Dont cha wish your girlfriend was fun like me
Dont cha, dont cha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws
www.Bigoo.ws





Click here to get more dollies like this!

I will Forever LOvE You
I will FoReVer CaRe
I will FoReVeR livE MY life Wishing YoU Were There
and as for long as I live I will never WaLk AwAY
aS long as YoU Promise me one thing..
If YoU Come to Me.. YoU wiLl stAy.....


Image Hosted by ImageShack.us

more je duboko,
valovi se krecu,
nemoj me zaboraviti,
jer ja tebe necu,
obale placu,
a kamen drijema,
tuzno je kad od tebe ni poruke nema...







MySpace Layouts




Myspace layouts


Dino Merlin
--Ti i Ja--


Kada dolje krenu stvari
svratim opet u park stari
dah ti trazim, grlim poznat
topli mrak

Tvoje lice kraj fontane
sjecanje niz obraz kane
sve sto zelim, da jos jednom
sebe dam

Tu sam ja prvi put te ljubio
tu su svi sretni dani ostali
tu sam ja za te suzu pustio
al' to znamo samo mi, ljubavi

Srce drhti, ceznja lupa
kada prodjem pored klupa
one cuvaju, one cekaju
prve ljubavi

U krug sve do park kafane
sto i jedna mladost stane
jos odjekuju nasih snova
koraci

Tu sam ja prvi put te ljubio
tu su svi sretni dani ostali
tu sam ja za te suzu pustio
al' to znamo samo mi, ljubavi


Myspace Layouts



..........GiRlS ....just ..........WannA HaVe ......FUN !!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.......i evo nešto za sve vas(cure)---da se ne ugledate na nas!! hehe...yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Budi dobra ti, nemoj gradom lutati
mini ne nosi, lete strasni savjeti
ma, budi dobra ti, nocu se ne izlazi
i ne ne sljedite, to su lose djevojke

Budi dobra ti, nemoj se zaljubiti
nemoj ljubiti pamet ces izgubiti
ma, budi dobra ti, to mi uvijek kazu svi
i nemoj lagati, lose ces zavrsiti

blog Layouts

Zajedno smo momke gledale
zajedno po PARKU setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo SKUPE BMW-e

blog

layout for myspace


Jesen

Ponovo dolazi,
tiho na prstima uvlači se
u moju dušu, u stihove
obavijena maglom, sjetom,
jesen,
igra boja,
lišće na šumskoj stazi već je
požutjelo,
kišne kapi na mom licu,
mirisi koji podsjećaju na tebe,
naše korake, šuštanje lišća,
tvoje tople ruke, usne,
htjela bih da vrisnem,
da me čuješ, vratiš se...
jesen je,
vrijeme tuge,
sjećanja koja žive u meni,
ožiljci koji nikada zarasti neće,
jer ne postoji vrijeme zaborava
koje mi tebe može oteti...

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Eh ljudi...ljudi!
Kao da i drveće zbori
I rijeke mrmore...
Sve je u plamenu.Gori.

I BOSUT kao da teče
Čuje se jecaj boli.
Netko se rastaje s nekim
kog' neizmjerno voli....

MySpace Layouts

Nemoj sad, danas nije mi dan
pusti price, sve ih napamet znam
i to sto je trajalo dugo
sad je propala stvar

Ja necu gledat’
zivot iz nicije sjene
ne zelim vise cuti
za tebe i mene

Oprosti mi, al’ meni
ne treba covjek
k’o sto bio si ti

A uz nekog drugog
ja cu pronaci spas
i sad zaboravi sve
sto je izmedju nas

I pusti me da zivim
jer jasno mi je kad te pogledam
da nisi ti za mene
od danas samo sebi pripadam

Kasno je da mi pronades trag
prekasno, sve je odnio vrag
i to sto si znacio meni
sad je propala stvar

Image Hosted by ImageShack.us

Vezala me tuga svojim koncima
trazila sam ljubav na krivim mjestima
sto samoca cini ja najbolje znam
covjek nije rodjen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

Ref.
I reci da ce ovog puta
biti sve sto zelim ja
kazi da si mene cekala
i reci kako ovog puta
nema roka trajanja
prava ljubav nije potrosna, nije potrosna

Lomio sam grane od zivota svog
ko da necu umrijet', da sam iznad tog
bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
jos vjerujem u cuda i u nas oboje


Image Hosted by ImageShack.us

želim još jednom da sam s tobom,
da te nešto zamolim,
neću te moliti da budeš moj,
želim ti reći da te
još uvijek volim...
želim još jednom vidjeti tvoju crnu kosu
i čuti tvoje tiho zdravo
i misliti na te
kao i svake noći..
ali ti nikad
nečeš samnom biti
moje se želje uzalud roje..
ti češ ostati bezosjećajan
tvoje srce neće nikad
čuti moje.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ja ću tebe noćima sanjati, tvoje ime nečujno dozivati, ti si vizija mog sna ljubavi moja daleka. Oči moje traže te, usne zovu te, dođi molim te jer ludo volim te.kiss

STRANCI...
Kao vihor s planina
prođoše mi sretni dani,
jedan dečko crne kose
moje srce vječno rani.
Najteže je kad ga sretnem,
a dušu mi tuga para.
Njegove mi oči kažu
da smo stranci bez pozdrava!!



MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts