30.11.2005., srijeda

Pseći život

Jučer sam doživjela nešto što želim podijeliti s vama. Naime, odlazeći na posao pored ceste sam vidjela kako leži moj pas. Ozlijeđen..očito u uličnoj borbi sa nekim jačim psom. Iznedadila sam se jer je on po mojoj procjeni trebao biti u dvorištu... tada još nisam znala za njegov tajni prolaz kojim je očito odlazio do susjedove kujice s kojom se "druži" od kad su bili mali štenići.
No, ono što je zanimljivo je to da me je njegova Mrvica upozoravala lavežom dok sam ulazila u auto, no ja to nisam shvatila.Kad sam ga odnijela u dvorište i smjestila u njegovu kućicu ona je odmah došla za nama... Trčala je oko njega...lajala...mahala repom...lizala njegovu njuškicu i ranu... U pravom smislu riječi ga njegovala i brinula o njemu. Kad sam mu donijela hranu, iako inače jede s njim kad se zatekne kod nas, nije ju ni pipnula nego njega poticala da jede. Ostadoh iznenađena s koliko , usuđujem se reći, ljubavi - valjda se i psi međusobno vole, se je sve to odvijalo.... i...pomislih kako je "pseći život" mog ljubimca prekrasan.... :-))))
- 15:27 - Komentari (15) - Isprintaj - #

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pokušaj ovakvog načina komunikacije. Možda uspješan, a možda i ne ???